Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen merkonomi..olen aina halunnnut psykiatriksi...mutta ikää on

Vierailija
05.07.2012 |

32 vuotta. Onko liian myöhäistä koulutauttua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun valmistut. Onhan siinä vielä 25 vuotta tehokasta työaikaa todennäköisesti jäljellä, ja psykiatreista on tulevaisuudessa huutava pula.

Että siitä vain, jos rahkeet riittävät!

Muista, että lääkiksen aikana mielesi voi kuitenkin muuttua.

Vierailija
2/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti kirjallinen ilmaisusi on tositilanteissa parempaa.

Psykiatrille kaikenlainen elämänkokemus on varmasti hyvästä. Työelämäähän sinulla on yli 30 vuotta edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistuminen toiset 6 vuotta. 6+6=12, eli kyllä nyt sentään.

Vierailija
4/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yli kolmekymppinen merkonomipieru ole päässyt lääkikseen. Joten pääset myös sitten tekemään historiaa!

Vierailija
5/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilla. Olen siis päässyt lääkikseen 2006, mutta en jaksanut lukea.

Nyt voisin olla tarpeeksi vanha lukeakseni.

Myyntipäällikkö kehuu mun ihmistuntemusta...no se tulis uuden ammati mukana.

Vierailija
6/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yli kolmekymppinen merkonomipieru ole päässyt lääkikseen. Joten pääset myös sitten tekemään historiaa!

Ainakin omalta kurssiltani löytyi jos jonkinlaisilla taustoilla olevia ihmisiä, mm. yksi kosmetologi.

Vierailija
7/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisin olla tarpeeksi vanha lukeakseni.

Myyntipäällikkö kehuu mun ihmistuntemusta...no se tulis uuden ammati mukana.

Missä kaupungissa aloitit opiskelut? Et kai sentään niin tyhmä ollut, että luovuit opiskelupaikastasi?

Vierailija
8/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että säilyykö se opiskelupaikka, eli voisitko nyt aloittaa halutessasi opinnot vain ilmoittamalla asiasta?

Vierailija
9/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyemmällä koulutuksella selviäisit kuin psykiatriksi lukemalla? Ja jos tosiaan ihmistuntemus yms. kiinnostaa, niin psykologihan on sitten enempi sitä hommaa, kun psykiatri taas enemmän lääkitykseen liittyvien asioiden liittyvää.

Vierailija
10/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet opiskelemaan siinä tapauksessa! Vain tää yksi elämä, se pitää käyttää täysillä kun kerran voidaan :)

Minäkin aion vielä opiskella vaikka mitä! Tutkinto kerrallaan.. Seuravaksi yliopistoon.

Vierailija
11/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole myöhäistä! Itse olen 38v ja aloitan lääkiksen, 15 vuotta hoitajana takana ja sinne jää. Lääkärille kuin lääkärille elämänkokemus on vain ja ainoastaan plussaa. Ei ne sun potilaat sitte tiedä että olet vasta valmistunut. Ne arvottaa sut oman ammattitaitosi mukaan! Yksi elämä, monta mahdollisuutta. Älä ikinä alistu muiden vääntämään muottiin.

Vierailija
12/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua sitten kiinnostaisi psykologin hommat? Lyhyemmällä koulutuksella selviäisit kuin psykiatriksi lukemalla? Ja jos tosiaan ihmistuntemus yms. kiinnostaa, niin psykologihan on sitten enempi sitä hommaa, kun psykiatri taas enemmän lääkitykseen liittyvien asioiden liittyvää.

Ja psykologiasta voisit lukea perus- ja aineopinnot ensin avoimessa yliopistossa nykyisen työsi ohella, joten täyspäiväinen palkaton opiskeluaika ei olisi niin pitkä. Lääkiksen kursseja ei voi opiskella avoimessa.

Vierailija
13/13 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Kaisa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan