Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen kummin pitää olla?

Vierailija
05.07.2012 |

tulipa vaan mieleen. Meidän lapsilla on hyvin etäiset kummit, eikä ne suuremmin pidä yhteyttä meihin tai lapsiin.

Meillä on nyt yksi melko uusi kummilapsi ja minusta tuntuu, että tämän vanhemmat odottaa jotain ihme temppuja meiltä. Niillä on useampi lapsi ja kun tulevat meille kylään tai me niille, niin tätä kummilasta koko ajan työnnetään että "kummit sitä ja tätä" ja "eikös tämä teidän kummilapsi ole ihana" jne. Mielestäni ihan normaalisti huomioidaan, mutta odotukset on kovat. Lahjoja ollaan ostettu yllin kyllin jne. Miksi asiasta pitää tehdä noin kaamea numero?

Koska molemmilla perheillä on useita lapsia, kyllä minusta niitä kaikkiakin pitää huomioida.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallista, eikö ketään tämä aihe kiinnosta?

Vierailija
2/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kummilapsilleen. Minulla on kaksi jo aikuista kummilasta. Olen tyytyväinen toimintaani. Lähes viikottain soitellaan, vaikka toinen asuu 500 kilometrin päässä. Olen myös antanut maallista hyvää. 'Köyhempi' lapsi pääsi mukanamme Thaimaahan - tietty maksoimme sen.

P.s. Meillä on myös itsellämme pari tenavaa. Lähellä asuva kummilapsi on lähes sisar heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä superkummi nro 4 :)

Ei kaikki ehdi/halua/osaa olla tuollaisia.

Minä en ole mitenkään erityisen lapsirakas ihminen, enkä osaa sillä tavalla olla lasten kanssa että tuntisin mitenkään luontevasti "hinkua" siihen. Vaikka minulla on omiakin lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi