Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä vaan laihdun! apua!

Vierailija
04.07.2012 |

Mun tilanne on valtaväestöstä poikkeava: tuppaan laihtumaan liikaa. Olotilassa, jossa tunnen oloni parhaimmaksi ja vahvimmaksi, bmi on 19,1. Siitä laihtuminen saa mut näyttämään kamalalta.

Ja heti kun tulee pieninkin muutos normaaliin ruokarutiiniin (kuten matka, työaikojen muutos tms) niin mähän epeli reagoin laihtumalla. Vaikka kuinka yritän syödä vatsani aina piripintaan. Tänäänkin peilistä kurkisti luuranko. Olen joutunut muuttamaan väliaikaisesti alivuokralaisasuntoon, jossa mm. ruoat kokkaamme yhdessä. Nyt, reilun kuukauden jälkeen, mä olen ohentunut rumasti. Ärsyttävää!

Miten syödään oikein niin, että linjat säilyvät entisellään?

Ruokavalioni tällä hetkellä:

-aamulla kaksi reilua palaa ruisleipää. päällä vaihtelevasti joko juustoa taikka avocadon siivuja. homma koristellaan basilikan lehdillä, anteliailla paprikasiivuilla ja joskus myös kurkulla. runsaita leipiä siis! teen vielä oheen smoothien piimästä ja marjoista, n. 2,5dl.

- välipalana aika usein kourallinen pähkinöitä (natural-sekoitus) ja joku hedelmä, yleensä omena.

- päivän pääruokana reilu annos lihaa, kanaa tai kalaa, melkein aina wokattuna. tähän oheen muhkea vuori sekavihanneksia: tyypillisesti wokkaan yhden kaupan pakastealtaasta saatavan wok-vihannessekoituksen. kokonaan. lautanen on valtava keko ruokaa.

- iltapalaksi vielä 1-2 ruisleipää melkein samoin täyttein kuin aamulla.

- päivällä aterioiden välissä napostelen usein salmiakkipastilliaskin tai pari, ja/tai rivin kaksi tummaa suklaata.

- punaviiniä kuluu lasi pari noin joka toinen päivä, taikka sitten pullo siideriä pääruoan alas huuhtomiseksi. en nauti alkoholia päivittäin, mutta keskimäärin 2-3 kertaa viikossa annoksen pari.

eikö tämä riitä yhdelle ihmiselle? miksi mä vaan laihdun?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan laihduttajan ruoka-annoksilta. Paljon kasviksia, joissa ei ole paljon kaloreita... Laihtuuhan sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi