Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi pitää kesälomaa,

Vierailija
04.07.2012 |

koska joudun olemaan sen oman lapseni kanssa. Tuntuu ahdistavalta ajatus, että joudun olemaan hänen kanssaan 24 tuntia vuorokaudessa ilman mitään lepoa ja taukoa. Olen mieluummin töissä kuin kotona. ILtaisinkin pitkitän kotiinlähtöä, että lapsen hereilläoloaikaa olisi mahdollisimman vähän jäljellä. Onko kellään muulla sama fiilis?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko viedä sen tarhaan tms. esim. aamupäivisin?

Vierailija
2/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on heinäkuun kesälomalla. Enkä nyt periaatteessakaan viitsi viedä lasta hoitoon. Muistan kuinka itse nautin lapsena loma-ajasta vanhempieni kanssa. Kunhan sanoin totuuden - olen mieluummin töissä vaikka 7 päivää viikossa kuin lapsen kanssa päivisin kotona. Ehkä tämä ajan myötä helpottaa. Ennen odotin kesälomaa, nyt pelkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin jokaisesta hetkestä lasteni kanssa. Touhuamme koko kesän yhdessä ja teemme ikimuistoisia päiviä, jokaisesta. Kuulostaa aika huolestuttavalta!

Vierailija
4/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudolta mutta kaippa sun pitää viedä sun lapses johonki kerhoon tms?

Vierailija
5/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kotona tylsää vai onko lapsi rasittava? Ehkä asialle voi tehdä jotain, jos keksii oikean syyn siihen, ettei viihdy kotona lapsen kanssa.

Vierailija
6/6 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on? Surulliselta kuullostaa, voisiko ongelmallesi tehdä jotain? Siis uskon että ongelma on sinussa, harvemmin voi olla lapsessa, ellei ole jokinerityislapsi kyseessä....

Ilmoita lapsi vaikka jonnekin urheilukurssille, jos ikää jainnostusta riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi