Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lomasi sujunut toiveittesi mukaan? Vai joko on ketutus pilannut lomafiilistä?

Vierailija
04.07.2012 |

Mua ketuttaa kylmät uintivedet ja hyttysten sankat joukot. Muuten ok.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks ex-tempore reissu tehtiin, mun aloitteesta.

Muuten onkin sitten menty miehen rempantekotahtiin.... Mikähän siinä on, että se rempppa on tehtävä juuri kesällä ja lomalla?

Vierailija
2/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miestä ei kiinnosta yhtään. Yksin en viitsi enkä jaksa kaikkea tehdä, kai täytyy taas soitella remppafirmoja apuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rajussa vatsataudissa maanantain, eilen pääsi iltapäivällä jalkeille. Olin sitten yksin latomassa raksalla tiiliä katolle ne pari päivää. Ja kotona ollessa pesukone lauloi kokoajan kun lakanapyykkiä kertyi.

Aamuyöllä heräsin siihen että vatsaa vääntää, ja nyt maataan sitten itse vatsataudin kourissa sängyn pohjalla. Ulkona mahtava keli ja pitäis sinne raksalle päästä.

Huomenna olis kampaaja, sinne pitäis myös päästä, saa nähdä miten tän taudin kanssa käy :/

Vierailija
4/4 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin itse päättää lomastani, niin en tosiaan vain tiskaisi ja siivoaisi koko lomaa kotona. Mun unelmalomalla matkustettaisiin jonnekin, käytäisiin mökkeilemässä ja olisi rahaa edes käydä kahviloissa ja jäätelöillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi