Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikkoitsetuntoiset naiset tarvitsevat reilusti pidemmän kumppanin?

Vierailija
04.07.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää himoitaan, lyhyeen tyydytään... Niin se nenee.

Vierailija
2/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoiset eivät kelpuuta lyhyempää tai samanpituista miestä.

Toisaalta myöskään heikkoitsetuntoiset miehet eivät kestä itseään pidempää naista.

Erityisen dominoivat miehet etsivät mieluiten pikkuruisen naisen, esim. aasialaisen, jos eivät suomalaista pikkunaista saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoinen nainen haluaa olla miestään pidempi, vahvaitsetuntoinen taas kestää senkin, että mies on häntä fyysisesti voimakkaampi ja kookkaampi.

Ei vaiskaan. Oikeasti meillä naisilla on kaikilla erilaiset mielipiteet seksikkyydestä. Jonkun mielestä miehessä on tärkeintä tiukka peba, toisen mielestä paksu haba ja kolmannen mielestä miehen tumma ja syvä ääni.

Minulle tärkeitä seksikkyys- ja vetovoimatekijöitä on koko ja voimakkuus (ihanan värisyttävä ajatus, että mieheni voi tuosta vaan napata minut kainaloonsa ja kantaa pois...) sekä tuo tumma ääni.

Itsetuntoni kanssa tuolla ei ole merkitystä, jollei sitten pikemminkin tosiaan niin päin, että koska olen erittäin voimakastahtoinen ja itsenäinen nainen, miehen fyysinen ja psyykkinen vahvuus ovat minulle tärkeitä vetovoimatekijöitä. En osaa arvostaa heikkoa miestä, miehessä pitää olla minulle "vastusta"!

Vierailija
4/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 152 cm ja mies on 192 cm. Jos se itsetunnosta olisi kyse, niin olisin varmasti valinnut miehen, joka on enemmän itseni kokoinen. Tiedostan nimittäin, että olemme aika hassun näköinen pari (mies iso ja tukeva, minä pieni ja siro). Miehenikin rinnalla iso nainen olisi varmasti paremman näköinen. Mutta...hyvät ihmiset ... yllätys yllätys... kaikki ei ole aina ulkonäöstä kiinni!

Vierailija
5/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vielä heikompien seuraa, jotta tunnen itseni paremmaksi.

Kaverit on aina enemmän tai vähemmän tyhmiä ja mies on mua 15cm lyhyempi.

Että päinvastoin täällä.

Vierailija
6/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin mulla on sitten heikko itsetunto. Kiitos tiedosta, en tiennytkään tuota.

Vierailija
7/7 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman pituista miestä on ollut aika vaikea löytää... Itsetuntoni on kyllä ihan kohdillaan, vaikka mieheni onkin minua pitempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi