Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää nykyään stressinsietokykyisiä työntekijöitä?

Vierailija
03.07.2012 |

Olisi työpaikka tarjolla, hyvä palkka, mutta työ ajoittain/useimmiten hektistä, vaatii hyvää organisointi kykyä ja englanninkielen taitoa. Kyse mieheni yrityksestä ja siellä auki olevasta työpaikasta.. työntekijä vaihtunut jo vuoden sisään kahteen kertaan, koska työ liian stressaavaa. Työn sisäistämisessäkin menee useampi kuukausi, joten turhauttavaa aina "kouluttaa" uusi.

Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon toisen työntekijän poisjääminen jotenkin työhön? Ootteko miettineet, että vika on työmäärässä eikä työntekijöissä?

Vierailija
22/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työkkärin kautta.

Olettehan kiinnittäneet työntekijän hakuprosessissa huomiota myös ulkonäön ulkopuolisiin kriteereihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja ukkonsa on täysin pihalla. Ne kymmenen vuotta sitten aloittaneet ovat taatusti saaneet opetella hommansa hitammin ja nyt sitten jonkun uuden tulokkaan pitäisi tuosta vaan hallita jotain josta edellisellä on ollut kymmenen vuoden kokemus. Onnea vaan "stressinsietokykyisen" työnhakijan hankintaan...

Vierailija
24/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-seudulla. Ei ole työkkärin kautta hakeneet. Ulkonäöstä voi sanoa sen verran, että sillä ei paljon tuossa työssä tee, aivot olisi käytänöllisemmät :)

Vierailija
25/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja ukkonsa on täysin pihalla. Ne kymmenen vuotta sitten aloittaneet ovat taatusti saaneet opetella hommansa hitammin ja nyt sitten jonkun uuden tulokkaan pitäisi tuosta vaan hallita jotain josta edellisellä on ollut kymmenen vuoden kokemus. Onnea vaan "stressinsietokykyisen" työnhakijan hankintaan...

Ja jos on perheyrityksestä kyse, niin siellä ei aina ne henkilökemiat kohtaa, lisäksi saatetaan asettaa kriteerit väärään paikkaan kun haetaan työntekijää.

t: 4

Vierailija
26/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minä en liity tuohon yritykseen millään tavalla :)

Ihmettelen vain, kun itse rakastan työntekoa ja haasteita.

Vierailija
27/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tehtiin Thomas-analyysi jossa mun tuloksista ilmeni etta mulla on hyva stressinsietokyky ja taitaa se olla totta koska mulla tulee sellaisissa tilanteissa ihan eri vaihde paalle ja teen tyota todellakin paljon tehokkaammin silloin kun on kiiretta. Tuota testia on saatavilla varmaan useimmiltakin tahoilta Suomessa, suosittelen.

Vierailija
29/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perhe-yritys. Työssä on muuten vapauksia, ei ole esim sidottuja työaikoja silloin kun kiirettä ei ole voi lähteä töistä jo vaikka yhdeltä, silloin taas kun on kiirettä voi joutua olemaan koko työajan.

Vierailija
30/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun työmäärä kolminkertaistettaisiin ja samassa ajassa pitäisi selviytyä?

Voi oikeasti olla vika myös miehesi yrityksessä eikä vain aina muissa ihmisissä..

Vierailija
31/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkovat kaikkein räikeimmin ylityölainsäädäntöä ja työantajat käyttävät kaikkein härskeimmin työntekijöitä hyväkseen nimenomaan työajoissa. Ei ihme ettei ap:n mies löydä työntekijöitä. Tuskinpa on edes palkka kohdallaan kun vauvapalstalta pitää kysellä työntekijöitä.

Vierailija
32/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehdottanutkin itseäni :) Mutta se ilmoitti mulle jo alkuaikoina, että ei ikinä suostuisi olemaan mun kanssa samassa työpaikassa :) (sille vissiin riittää se, että pomotan kotona:)

Vierailija
33/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin taas kun on kiirettä voi joutua olemaan koko työajan.

Mulle on tota shittiä turha yrittää, tiedän täsmälleen mitä tää ala vaatii. Jos kunnianhimoa on, niin ei sitä voi jättää klo 16 työmaalle.

Tai jos näin on, niin työ ei todellakaan ole stressaavaa.

Vierailija
34/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois mulle täydellinen... jos ois ma-pe työ ha Helsingissä....

Vierailija
35/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vauva-palstalta työntekijöitä ole etsinyt :)

Kuljetusalalla rikkoo työaika yms säädöksiä jotkut yritykset, yleensä yhden/muutama auton yritykset. Tiesitkö, että joka rekassa on sellainen valvontajärjestelmä, josta viranomainen voi tarkistaa ettei työaikoja/ajoaikoja rikota. Ja rangaistuskin on rikkeestä aikamoinen.

Vierailija
36/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikkovat kaikkein räikeimmin ylityölainsäädäntöä ja työantajat käyttävät kaikkein härskeimmin työntekijöitä hyväkseen nimenomaan työajoissa. Ei ihme ettei ap:n mies löydä työntekijöitä. Tuskinpa on edes palkka kohdallaan kun vauvapalstalta pitää kysellä työntekijöitä.

Ei toi palkka mikään mahdottoman huono ole, tosin ei tohon työhön pk-seudulla mikään loistavakaan.

Vierailija
37/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sen työajan ulkopuolisen työn hoitaa päivystäjä

Vierailija
38/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehdottanutkin itseäni :) Mutta se ilmoitti mulle jo alkuaikoina, että ei ikinä suostuisi olemaan mun kanssa samassa työpaikassa :) (sille vissiin riittää se, että pomotan kotona:)

eikä mikään sen mukavampaa olekaan.

Vierailija
39/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3500-4500e palkka on hyvä, kun kaikilla ei kyseisessä työssä ole edes alan koulutusta, vaan työ on opittu työssä.

Vierailija
40/53 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3500-4500e palkka on hyvä, kun kaikilla ei kyseisessä työssä ole edes alan koulutusta, vaan työ on opittu työssä.

t: 4, logistiikan trade ja jonka mieskin on kuljetusinssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi