Apteekin oma raskaustesti (kuva)
Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).
Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?
Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :P
Tässä kuitenkin vielä kuva testistä:
[URL=http://aijaa.com/0015410466226][IMG]http://i10.aijaa.com/t/00154/104662…]
Kommentit (92)
Kyllä mä silti aion testata muutaman päivän päästä uudelleen, että saan mielenrauhan ja varmuuden asialle ;D Ihan tältä istumalta en viitti neuvolaan soittaa.. :)
viivan vahvuudella ei väliä.
Olisi mielenkiintoista tietää, onko nekin jollain osoitettu verikokeilla vääriksi. 33
Itselläni ollut kemiallinen raskaus, joka todettu verikokeella. Tuli siis heikko viiva testiin testiaikana. Viiva heikkeni päivä päivältä. Verikokeen tuloksesta tiedettiin heti, että raskaus ei ole kestänyt.
t. 34
siis neukku tekee virtsasta ilmaisena raskaustestin. ;)
Kotitestin tulokseen kuulemma luotetaan. Jos tulos ei ole selvä, pitää testata kotona uudestaan.
Olet raskaana, samanlainen viiva tuli minulle aluksi ja sitten vahvistui muutamassa ppäivässä.
^ Ei tohdi ihan vielä kiljua riemusta vaikka mieli tekisikin, kun ei oo täysin varmaa onko testin tulos todellinen plussa. =)
Sinuna tekisin uuden testin muutaman päivän sisällä/kuluttua ellei menkat ala! Varovaiset onnittelut ap:lle! :)
Kyllä se mahdollinen raskaus noillakin selviää. En viitsi mitään 40e laittaa yhteen testiin, josta kans lukenut huonoja kokemuksia.. Odottelen nyt vain muutaman päivän, että raskaushormonia olisi enemmän kehittynyt ja tikkuun piirtyisi joko toinenkin vahvempi viiva tai sitten selvästi nega. :)
Kyllä mäkin jo melkein onnittelisin jo tässä vaiheessa. Mun eka haamu oli tuotakin haaleampi. Pidetään peukkuja!
Kääk, mua jännittää ihan hirveesti että kuinkahan oikeasti on asian laita! :)
olen tehnyt kaksi apteekin testiä. molemmissa tullut vasta testiajan jälkeen viiva selvästi esiin. nyt kun niitä molempia testejä katsoo, niin selvät positiiviset ovat. mutta onko niihin luottamista kun ne on tullut testiajan jälkeen vasta?
Mun piti kirjoittaa otsikkoon tietysti haamuviivoja, ei roskishaamuja. Sen minäkin ymmärrän ja uskon, että testiajsn jälkeen tulleet haamut ym ei välttämättä näytä oikein. Tarkoitukseni oli ihmetellä apteekin testiä turhista (testiajan sisällä tulleista )haamuviivoista ja viivanpaikoista kritisoivia.
Olisi mielenkiintoista tietää, onko nekin jollain osoitettu verikokeilla vääriksi.
33