Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti (kuva)

Vierailija
02.07.2012 |

Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).

Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?

Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :P

Tässä kuitenkin vielä kuva testistä:

[URL=http://aijaa.com/0015410466226][IMG]http://i10.aijaa.com/t/00154/104662…]

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei positiivinen. Testiajan jälkeen tuleva haamuviiva ei ole positiivinen tulos!

Vierailija
62/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kovasti stressaat noiden testien kanssa ja toivot olevasti raskaana, menkat voi ihan senkin takia myöhästyä. Malttia nyt vaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin omalla kuluneen vuoden aikana kaksi tuollaista. Toinen päättyi alkuraskauden keskenmenoon (rv 6+) ja toisen la on nyt elokuussa.

Ilmeisesti ne on tuota testiä jotenkin muuttaneet, koska neljästä isommasta lapsesta kolme on myös aikanaan testattu vain ja ainoastaan tuolla testillä, ja vastauksena on kyllä ollut ihan selkeä positiivinen. (Ja toisaalta yritysvaiheen negat eivät ole muuttuneet missään ajassa!)

Vierailija
64/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muilla vastaavia kokemuksia noista rfsu:n testeistä? Onko tullut luotettavia tuloksia jos testailee jo samanapäivänä kuin menkkojen olis pitäny alkaa vai onko sekin yksilöllistä?

Vierailija
65/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kohtalotoveri Aloittajan kanssa! Kahden negatiivisen testin tehneenä (epäsäännöllinen kierto, joten luultavasti tein aivan liian aikaisin) saatuani kaksi viivaa Apteekin omaan testiin, olen erittäin epävarma omasta tuloksestani. Aamuna, jolloin testin tein mikään ei juurikaan mennyt putkeen ainakaan testaamisen suhteen. Pissin kuppiin, missä sitten testiä dippailin huomatakseni, että eihän sitä pissaa tarpeeksi siinä kupissa ollut (tottunut liuskatesteihin). Leviäminen testiin kesti tovin aikaa ja viimein kun jotain alkoi näkymään huomasin, että koko näyttö muuttui pinkiksi. Tässä kohdin luulin, että menin pilaamaan koko testin. Kuitenkin tämän jälkeen ilmestyi melko himmeällä kontrolliviiva, mikä sitten vahvistui hieman testin kuivatessa ja myös pinkki väri koko näytöstä katosi. Aikaa dippauksesta tähän oli jo mennyt n. 4min ja kun toista viivaa ei näkynyt jätin testin sikseen. Noin 40min jälkeen uudelleen vessassa käydessäni huomasin testin, missä olikin toinen selkeä pinkki viiva. Himmeämpi kuin kontrolliviiva, mutta selkeästi näkyvissä oleva. Paksuudeltaan se kuitenkin on kuin kynällä piirretty, mutta ei kai sillä paksuudella ole väliä? En nyt osaa sanoa juuta enkä jaata mitä oma testini merkitsee, testailen joko huomenna tai loppuviikosta uudelleen. Olisi kuitenkin mukava tietää mitä Aloittajalle kävi loppujenlopuksi! :) Toivottavasti se merkitsee plussaa!

Vierailija
66/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ylihuomenna ajattelin tehdä toisen apteekin oman testin, jos ei menkat sitten huomenna ala ja tottakai tulen sitten kertomaan mikä oli tulos. Kerrohan säkin kuinka sun kävi, kiinnostaa ollaanko kohtalotovereita! :) toivon plussaa myös sulle!

Vierailija
67/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin aamulla rfsun testillä ja negaa näytti ainakin se. Menkoista ei merkkiäkään joten ehkä on vielä toivoa =) Odottelen nyt kumminkin pari päivää jos ne alkais ennenku testaan uudestaan. Onko muilla millasia kokemuksia noista rfsun testeistä? Testin mukaan 99,9% varmuudella näyttää totuuden..

Vierailija
68/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaita on kotitestin liuskat kymppiherkkyydellä, rfsussa on 50. noi kotitestin liuskat maksaa alle euron kun ostaa useamman kerralla.

Mulle on tullut testiajan jälkeen hailukka viiva apteekin omalla ja olin raskaana. Toisaalta kerran tuli selkeä punainen viiva apteekin omalla testiajan sisällä enkä ollut raskaana (tehtiin verestä hormonikoe).

Vierailija
69/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, elikkä vielä on toivoa :) Nyt kyllä pidän päivän kaksi väliä, ennenkuin uudestansa testaan ja taidan käydä apteekista hakees samallaisen testin mitä ekanakin koitin. Noihin rfsu:n testeihin en rahojani enää tuhlaa..

Vierailija
70/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testistä aikaisessa vaiheessa kolme positiivista on näyttänyt tuolta, ei yhtään tummemalta. ja parin päivän päästäkään eivät kovasti ole tummuneet. Myöhemmin en ole enää testannut kun olen ollut niin selvästi raskaana. Ymmärtääkseni juuri apteekin testiin ei tule yhtään mitään jos ei raskaushormoonia ole edes vähän veressä.

Vierailija
71/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiva kuulla! Ehkäpä meilläkin on siis tärpännyt. Nyt pitäis vain yrittää olla maltillinen asian suhteen :)

Vierailija
72/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii takuulla!!

Vierailija
73/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii takuulla!!

Vierailija
74/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuolla testillä tullut haamuplussa, en ollut raskaana.

Vierailija
75/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saannut apteekin testillä plussaa (vaikka siis menkat olleet jo selvästi myöhässä ja toisella testillä jo haamu, tehnyt siis toisen testin sen "parin päivän päästä"). Kuitenkin kaksi lasta on.

Vierailija
76/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tässä auta odotella kuin uutta testausta ja toivottavasti paksumpaa plussaviivaa! :) Mutta voihan olla, etten olekkaan sitten raskaana. Hyvin yksilöllistä nuo testaustulokset kyllä, joillakin näyttäneet oikein ja joillakin väärin.. :/ Saas nähä kuinka käy.. :)

Vierailija
77/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ette ole olleet raskaana? Siitä, että menkat ovat myöhemmin alkaneet vai? Ette kai te kaikki ole käyneet heti viivanpaikan saatuanne saman tien verikokeessa, joka olisi osoittanut Apteekin testin virheelliseksi? Mistä voitte olla varmoja, ettei kyseessä ole ollut kemiallinen raskaus tai varhainen km? Oman kokemuksen mukaan varhaisen keskenmenon vuoto ei eroa tavallista menkoista. Testi olisi siis aikanaan näyttänyt oikein, mutta raskaus ei olisi sitten jatkunutkaan.

Itse olen ollut tyytyväinen apteekin testiin. Kolme kertaa olen haamuviivan (hyvin, hyvin heikon) saanut ja joka kerralla olen ollut raskaana. Silloin kun en ole ollut, testi ei ole näyttänyt mitään, ei edes viivan paikkaa.

Vierailija
78/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin testiajan jälkeen ilmestyviin viivoihin. Tämän valmistajan mukaan raskaustesteihin saattaa tulla viiva testiajan jälkeen, kun testi alkaa kuivua ja "plussaviivan" kohdalla oleva testiaine tulee näin näkyviin.

Vaikka jollain "roskishaamun" jälkeen onkin plussa tullut testiin, ei niihin koskaan pidä luottaa.

Itse ole tehnyt kymmeniä testejä (4v lapsettomuushoidoissa ennen raskautta) ja ihan uteliaisuuttani tarkkaillut tilannetta. Joskus roskishaamuja tuli, joskus ei. Verikoe näytti kuitenkin aina negaa, vaikka haamuviiva olisikin olut kotitestissä.

Vierailija
79/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 34

Vierailija
80/92 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan teet uuden testin.

Viivan tummuudella ei ole väliä, kun tulee viiva jonka näet niin olet raskaana. Itselläni oli kaksosista tuollainen hentoviiva ja kahdella yksöisraskaudella tumma. Niillä ei ole väliä.

Soita neuvolaan ja kerro tilanne, itse kävin aikanaan varmistamassa aamupisun neuvolassa haalean testin jälkeen raskausneuvolassa seuraavana aamuna ja samalla varattiin neuvolaan eka käynti, siis neukku tekee virtsasta ilmaisena raskaustestin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme