Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti (kuva)

Vierailija
02.07.2012 |

Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).

Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?

Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :P

Tässä kuitenkin vielä kuva testistä:

[URL=http://aijaa.com/0015410466226][IMG]http://i10.aijaa.com/t/00154/104662…]

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain näkyy. Ehkä tosi aikainen heikko plussa.

Vierailija
22/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et tiedä onko tuo tullut testiajan sisällä.

Itse olen tehnyt paljon siis todellakin PALJON raskaustestejä (pitkä lapsettomuus) ja joskus noihin apteekin testeihinkin tulee toinen viiva kun se kuivuu, ja toisinaan taas ei.

Joten huomenna tai ylihuomenna uusi testi ja asia selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi just noin. Aika samoihin aikoihin testasin, eli aikaisin.

Kyllä se plussa oli. Sitä hormonia on vielä niin vähän, että käy just noin.

Odottele viikko ja kokeile uudestaan. Pitäisi tulla nopeasti vahva viiva.

Vierailija
24/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vastaavalla tavalla, ja parin päivän päästä oli ihan testiajan sisällä aamupissasta tehtynä sama hailakka viiva, kuin aiemmin oli tullut vasta testiajan jälkeen. Ja olin siis raskaana.

Eli kannattaa uusia testi parin päivän päästä, sillä todennäköisesti olet raskaana! Ainakaan minulla ei noihin testeihin tullut mitään viivaa testiajan jälkeenkään silloin kun en ollut raskaana.

Vierailija
25/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaapissa odottaisi aamua varten rfsu:n testi, mutta en tiedä kokeilisinko sitä huomen aamulla vaiko sitten vasta seuraavana aamuna :)

Kiitos kaikille vastanneille! Toivotaan, että olisi haamu, eikä vain viivanpaikka :/

Vierailija
26/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin raskaana AIVAN alkuvaiheessa. Viikon päästä uusin Apteekin oma-testin ja viiva oli vahva. Testailin kerran myös negaa samalla testillä ja silloin siihen ei ilmestynyt vuorokauden jälkeenkään mitään "viivan paikkaa" kuten täällä joku väitti. Sä oot nainen paksuna.

Vierailija
27/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on plussaa, ehdottomasti. Samanlaisia olen testaillut samassa vaiheessa.

Vierailija
28/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se selviää toivottavasti muutaman päivän kuluttua viimeistään! Taidan testata ylihuomenna uudelleen jos viiva siitä vaikka vahvistuisi :)

Vierailija
29/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja roskishaamuja. Minä en ollut raskaana ja viivanpaikka, jossa oli reunassa hieman väriä, tuli testiaikana näkyviin. Huono testi, tee parin päivän päästä uusi eri merkkinen.

Vierailija
30/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia viivoja sitä minullakin on näkynyt alkuvaiheessa testatessa ja aina ollut raskaana. Onneksi olkoon!

Vierailija
31/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva kun se kuivuu! Ihan oikesti olen tehnyt kymmeniä ja kymmeniä testejä ja myös kymmeniä apteekin omia testejä. Ja kahdesti on kuivumisen jälkeen tullut tuollainen viiva.Ja arvatkaa vain kuinka korkealta sitä sitten tippuu kun ei raskaana olekkaan.

KOska tosiaan yleensä ei sitä viivaa noihin apteekin testeihin tule.

Mutta tämä ihan vastaukseksi sille joka väitti ettei apteekin estiin tule toista viivaa ilman raskautta.

Mutta toivotaan kovasti ,että ap olisi raksaan. Itse en malttaisi odottaa huomisaamua pitempään :) saahan niitä testejä taas lisää.

Mutta muista ,että noihin rsfu.n testeihin tulee aina se viivanpaikka, eli väritön haalea viiva.

Vierailija
32/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussahan tuo. Väri tulee lopulta nopeasti ja vahvana. T. roskiksen kaivaja ; )

Vierailija
33/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää pysyä realistisena ja muistaa että se voi vain olla se kuivunut viivanpaikkakin. Mutta toivoa on aina ja mä palaan kertomaan teille kuinka kävi viim. ylihuomenissa! =)

Vierailija
34/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos tuli vasta testiajan jälkeen niin suosittelisin tekemään parin päivän kuluttua uuden testin ihan varmistukseksi!

Vierailija
35/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ollut raskaana... Apteekin testeihin jostain syystä mulle on aina tullu tuo haamuviiva testiajan jälkeen. Sitten kun oikeasti olen ollut raskaana, niin se heikkokin viiva on tullu testiajan puitteissa (muilla testeillä, noihin en luota enää pätkääkään).

Vierailija
36/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekintestit eivät näytä kahta viivaa jos ei ole raskaana, joten suosittelen odottamaan vielä muutamia päiviä ja tekemään uudestaan. itsellä on tapahtunut vastaava haamu viiva neljä kertaa ja kolme niistä on syntynyt. Tsemppiä!!

Riitu24

Vierailija
37/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja

Omakotitalo ja vauvasuunnitelmat, kuulostaa täydelliseltä minun korviini :D Minulla on jo vauvalaatikko sängyn alla odottelemassa (vauvakuume ollut jo useamman vuoden) ja vaatteiden perusteella näyttäisi olevan, että toivottu ajankohta vauvelin syntymälle olisi kesä, mutta jos nyt raskaana olen niin ensi vuoden alkuunhan se menisi :) Oma elämäntilanteeni olisi kyllä melko hankala vauvalle, mutta en usko että koskaan aivan täydellistä ajankohtaa olisikaan. Asiat sutviutuvat sitä mukaa mitä ne elämään ilmestyvätkin, näin jaksan ainakin uskotella itselleni :D

Hieman tästä päivästä: vessassa käydessäni paperiin jäi vaaleanruskeaa valkovuotoa ja nyt rinnat ovat alkaneet aristamaan. Ei kuitenkaan satu, jos niitä koskee, mutta tuntuvat kovemmilta. En tiedä mitä merkitsee, mutta voi olla kuukautiset tuloillaan. Vuodon väri ei ainakaan voi olla kovin hyvä merkki...

Vierailija
38/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja kohdunulkoinen raskaus oli kyseessä.

Vierailija
39/92 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla Apteekin testillä, kaksi "roskishaamua", jotka olivat negoja. Kun sitten tulin raskaaksi oikeasti, testi oli heti positiivinen kierron vika päivänä. Toisella kerralla itse asiassa 3 tai jopa 5 pv ennenkin, mutta silloin oli se Mammaksin hypersensitiivinen.

Vierailija
40/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OhutViiva

Mullakin taitaa olla yhteensä 4 laatikollista vauvanvaatteita tuolla odottamassa ;) Potenut tätä vauvakuumetta kans varmaan viimmeset 1,5v. :p Toivotaan, että sitten ens vuonna tärppäis ellei ennemmin :)

^ja toivottavasti tää ei oo mikään kohdunulkoinen raskaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi