Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oma raskaustesti (kuva)

Vierailija
02.07.2012 |

Elikkäs testailin tänään aamupäivästä ja ensimmäisillä minuuteilla ruudulla oli vain yks viiva ja no mähän pienoisen pettymyksen kourissa laitoin sen testin sitte vaan takas pakkaukseen ja laukkuun (ku en viittiny työmään roskikseen nakata).

Puolentunnin sisällä kävin uudestansa kattoos ja siihenhän olikin ilmestynyt toinen hailakka viiva viereen.. Luin kyllä käyttöohjeet ja niiden mukaan ei kannata tuloksiin luottaa kun testauksesta oli jo kulunut se n.puolituntia. Mutta ajattelinkin nyt kysyä teidän käyttäjäkokemuksia noista apteekin omista raskaustesteistä, onko jollain viiva vahvistunut testauksien myötä vai onko todellakin pysynyt negana?

Mä tein tuon testin nyt kp29/29 yleensä menkat alkaneet säännöllisesti aamulla, mutta ei oo tänään vielä alkanu ja raskausoireita on ollu n. viikon verran. Tiedä sitten oonko itse kuvitellut ne, mielestäni en :P

Tässä kuitenkin vielä kuva testistä:

[URL=http://aijaa.com/0015410466226][IMG]http://i10.aijaa.com/t/00154/104662…]

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se roskis haamu on

Vierailija
42/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille (jos ne minulle oli edes tarkoitettu)! Monia palstoja lukiessani olen huomannut, että tällaisissa tilanteissa ei voi muuta kuin odotella.

Digitestiä ajattelin itsekkin, jos tällä kertaa olisi punaisen värinen viiva tullut kuin edelliselläkin kerralla. Ei kuitenkaan tullut ja juuri äsken vessapaperiinkin tarttui ruskeaa vuotoa. Jospa ne kuukautiset olisivat nyt tuloillaan.

Enpä ole pahemmin näitä testejä stressaillut, aina rauhallisissa mielin ollut molempien tulosten tullessa :) Oudot tuntemukset ne vain ovat mieleni saaneet miettimään raskauden mahdollisuutta ja uteliaisuudesta olen testaillut.

Olen kuullut myös samaa, että Apteekin testit olisivat muuttuneet. Vanhoissa keskusteluissa kerrotaan kuinka näissä testeissä EI ole viivanpaikkaa, mutta uudemmilla palstoilla ei olla enään niin varmoja asiasta. Kummallista.

Tällä hetkellä rintoja ja alaselkää jomottaa. Nippailut ovat jatkuneet ja nivusiinkin sattui aamulla. Eli melko vaikea tulkita eroa normaaleista kuukautiskivuista. Odotan kuitenkin n. viikonpäivät ennen kuin uutta testiä teen, jos ylipäätänsä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmat olivat tuollaisia. Kyllä tuo positiivinen testi on.

Alkoiko sulla menkat vai ei? Itselläni oli tokassa raskaudessa koko ekan kolmanneksen ruskeaa tuhruvuotoa satunnaisesti. Pelkäsin tuulimunaa mutta ei ollut. Terve lapsi tuli.

Testin perusteella: olet raskaana. Ei ole viivan paikka vaan selvä haamu (joka siis on aina plussa).

Vierailija
44/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti pitää onnitella edellistä kirjoittaa tulevasta vauvasta! :)

Vierailija
45/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko ketjun aloittajalla eli ap:lla menkat vai ei?

Vierailija
46/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuukautiset vielä alkaneet, mutta eilen tuli hyvin vaaleanruskeaa vuotoa aamulla pyyhkiessä. Se kuitenkin jäi siihen. Tänään taas aamulla tuli tummemman ruskeaa paperille ja nyt myös jäänyt hieman pikkuhousunsuojaan. Ei kuitenkaan paljoa, mutta väri voisi olla merkki alkavista menkoista. Pitää nyt odotella ja katsoa mitä tapahtuu.

Minua kuitenkin eniten mietityttää se, että sunnuntaina tein ensimmäisen Apteekin testin ja siihen tuli se punertava viiva. Tänään se kuitenkin oli paksumpi, mutta ei yhtä selvempi ja väritön. Olisihan sen pitänyt vahvistua huomattavasti, kun 4 päivää ollut välissä. Tämän vuoksi oletan, että en ole raskaana :)

Vierailija
47/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa mitä Aloittajalle kävi! Muuttuiko vuoto runsaammaksi? Taidan olla niin koukussa tähän palstaan, että kohta koko paikka on täynnä minun ongelmiani, höh. Nyt pitää hillitä itseäni..

Vierailija
48/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kyllä ne menkat oli mitkä eilen sitte alkas. :D

Vierailija
49/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hönöt palstamammat menevät dyykkaamaan ja tulkitsevat testiä myöhemmin kuin mitä ohjeissa on selvällä suomen kielellä käsketty tekemään?

Vierailija
50/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkaneet menkat eilen, eikä tänäänkään aamulla minkäänlaisia oireita, että alkaisivat. Huomenna aamulla testailen apteekin testillä ja toivottavasti se plussa pärähtäis näyttöön! :)

Vierailija
51/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kalliita testejä? Itse käyttänyt vain niitä halvimpia liuskatestejä, alle euron kpl, ja toimivat, sekä ovulaatio- että raskaustestit. Raskaustesteihin ei ole tullut näkyviin YHTÄÄN MITÄÄN kun en ole ollut raskaana ja kun tulin raskaaksi, niin näkyi haalea viiva jo monta päivää ennen kuukautisten alkua.

Vierailija
52/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin toissapäivänä niitä rfsun "halppistestejä" jotain 3,7€/2kpl, mutta eivät olleet niin herkkiä kun negaa näytti ja sillä apteekin omalla sain samana päivänä haalean plussan. Mitään clearbluen digital testiä en kyllä malta ostaa. :)

Vierailija
53/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli selkeä negatiivinen vastaus, kuin menkat lähes viikon myöhässä ja raskausoireet vahvat. Uusi testi parin päivän päästä positiivinen. Ei ollut kyse myöhäisestä ovulaatiosta tms. Ultrassa raskauden kesto oli ihan viimeisten kuukautisten mukainen, ja ihan ajallaa syntyi myös lapsi, joka on nyt 1,5-vuotias.

Vierailija
54/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallista :o no kyllä se vaan on niin että ei tässä kannata oikeen mihinkään testiin 100% luottaa :D ei malttaisi odottaa huomisaamua että pääsen testailemaan, mutta yritetään nyt olla kärsivällisiä!

Vierailija
55/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli selkeä negatiivinen vastaus, kuin menkat lähes viikon myöhässä ja raskausoireet vahvat. Uusi testi parin päivän päästä positiivinen. Ei ollut kyse myöhäisestä ovulaatiosta tms. Ultrassa raskauden kesto oli ihan viimeisten kuukautisten mukainen, ja ihan ajallaa syntyi myös lapsi, joka on nyt 1,5-vuotias.

Jos sinulla on testatessasi syystä tai toisesta ollut raskaushormonin määrä niin alhainen, että testi on näyttänyt negatiivista. Mistä tiedät, ettei sama tulos olisi tullut jollain muunkin merkkisellä, yhtä herkällä testillä?

Sitten kun hormonia on tarpeeksi (kuten sinulla seuraavan kerran testatessasi), tulos on positiivinen.

Vierailija
56/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita kalliita testejä? Itse käyttänyt vain niitä halvimpia liuskatestejä, alle euron kpl, ja toimivat, sekä ovulaatio- että raskaustestit. Raskaustesteihin ei ole tullut näkyviin YHTÄÄN MITÄÄN kun en ole ollut raskaana ja kun tulin raskaaksi, niin näkyi haalea viiva jo monta päivää ennen kuukautisten alkua.

Testiajan sisällä tulleet heikotkin viivat ovat positiivisia. Nekin, jotka täälläkin haukkuvat Apteekin testiä ja väittävät saaneensa haamuviivan,vaikka eivät olekaan olleet raskaana, ovat saaneet ihan oikean tuloksen, vaikka nyt väittävätkin muuta. Kuten edellä on todettu, kyseessä on tuolloin otdennäköisimmin ollut joko kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno, jota kommentoijat eivät ole tunnistaneet. Kun vuoto on alkanut, se on tulkittu tavallisiksi menkoiksi ja paheksuttu viallista testiä.

Vierailija
57/92 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli apteekin malla heti 2 selkeää punaista viivaa. Sitten alkoi vuoto seur. päivänä ja tehtiin hormonikoe labrassa ja rakausarvo 2 eli ei ollenkaan eli en ollut lainkaan raskaana vaikka heti pärähti kaksi viivaa. Tai ainakin th:n mukaan radkaushormoni ei laskisi noin nopeasti. Itse olin raskaudesta varma oireineen päivineen mutta hormonikoe väitti toista.

Vierailija
58/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi testi tehty tänä aamuna. Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa alkoi semmoinen nippailujen juhla alavatsassa, että en ole kyllä ennen moista kokenut. Tänään nippailut jatkuvat, mutta eipä taida liittyä raskauteen.

Testi (Apteekin oma) puhdas negatiivinen 5min ajan, mutta tällä kertaa jo 10min testiajasta nähtävissä toinen viivanen. Kaukaa katsottuna väri on hieman punertavan puoleinen, mutta läheltä jopa väritön/harmahtava. Ensimmäisellä kerralla sain siis haamuni pidemmän ajan kuluttua, mutta kuitenkin selvänä pinkkinä (tosin tosi ohuena). Tämä uusi viiva on yhtä paksu kuin kontrolliviiva, mutta väritön.

Uskonpa, että en ole raskaana ja testit vain kostavat minun tyhmyyttäni, kun testiajan jälkeen menen niitä vielä kurkkimaan :D Kuukautiset eivät ole tullakseen, mutta jospa nämä nippailut enteilisivät kuitenkin menkkoja lähipäiville.

Vierailija
59/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos testaisit toisenmerkkisellä testillä?

Voithan silti olla raskaana.

Vierailija
60/92 |
05.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte arvailla, eikä se todellakaan maksa mitään 50 euroa vaan päälle 8 euroa. Tolta sivustolta saa myös CB:n digitestejä viikkonäytöllä. http://www.kotitesti.fi/tuote/digitaalinen-raskaustesti-huac/00333/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi