Minua EI kiinnosta sinun kakarasi!
Älä siis
-näytä minulle miljoonaa valokuvaa/maailman kuivinta ristiäisvideota kultimurustasi
-kerro kuinka se on kakannut tummempaa kakkaa ja osannut tunkea sormensa vanukkaaseen tai leikkinyt laatikon kanssa
-kehuskele kuinka kultimurusi on syönyt kiisseliä ah niin lahjakkaasti
-valita kuinka on niiiiiiiin rankkaa kun on tuo kakara tai kuinka lapsiperheitä syrjitään
Voisitko edes JOSKUS
-puhua jostakin muusta asiasta
KIITOS
Kommentit (31)
Jopa ne kakankoostumuksetkin on kiinnostavampia kuin tämä ALITUINEN vinkuminen joka h*tin nettipalstalla, kuinka "MUA ei tod kiinnosta kenenkään kakarat". T: Yksi, joka puhuu muustakin kuin lapsistaan, mutta osaa olla iloinen muiden puolesta.
ei muakaan jaksais kiinnostaa kuinka sun Kaarlo-Taavetti pääsi ripille ja taas illalla niin valvottiin kun mietittiin syökö Kaarlo-Taavettia rippileirillä hyttynen vai mäkäräinen.
Eikä mua jaksais sekään kiinnostaa kuinka mummin pikku Tylli-Hörhelö oli kompastunut tyllihörhelöönsä ja kuinka vain mummin puhallus oli auttanut pipiin.
Eikä mua kyllä jaksais sekään kiinnostaa kuinka teidän Vihtori-pappa on jo niin dementoitunut ja kuinka häntä kävitte viimeksi viime kuussa ja aiotte taas ensi kuussa mennä katsomaan.
Eikä mua toden totta jaksa kiinnostaa sun seitsemästoista poskiontelotulehduskaan tai tarkat analyysit siitä millä kierteellä sait polvesi sanomaan *naks* ja millainen lääkärirumba siitä on nyt seurannut ja seuraa.
Eikä mua...
Eikä mua...
(lisää perään keittiöremontti, talokaupat, autovakuutus, lähikaupan kassa, posteljooni, prostatavaivat, visvasyylä, isotäti, what ever)
Niin voin kertoa, että mainitsemasi kaltaiset aiheet eivät toden totta kuulu keskusteluaiheisiini. Nämä ovat juuri sitä sarjaa, joka itseänikin yököttää :)
ap
Jopa ne kakankoostumuksetkin on kiinnostavampia kuin tämä ALITUINEN vinkuminen joka h*tin nettipalstalla, kuinka "MUA ei tod kiinnosta kenenkään kakarat". T: Yksi, joka puhuu muustakin kuin lapsistaan, mutta osaa olla iloinen muiden puolesta.
Hienoa jos sinä osaat puhua muustakin, kaikki eivät osaa. Onnitteluni lahjakkuudestasi!
ap
Mistäs sitten saa puhua kahvitauolla?
Mä pyyhin peppuni sun mielipiteelläs ja viestilläs :D
Mä pyyhin peppuni sun mielipiteelläs ja viestilläs :D
Haha, enpä haluais tulla sun luo kahville kuuntelemaan niitä juttuja............ :)
ap
kyllä jauhaa vaan niistä lapsistaan, eikä muusta enää osaa puhuakkaan.
Onneksi on paljon sellaisiakin äitejä jotka kertoo pikaisesti ne lapsien kuulumiset (ymmärrettävää ja ainakin omien ystävieni lapset kiinnostavat minuakin, ei puolituttujen lapset niinkään) ja sitten siirrymme keskustelemaan muista aiheista.
Itselläni on lapsi ja kaksi koiraa ja saatan joskus keskustellessa mainita jotain lapsesta tai koirista, mutta huomaan kyllä nopeasti jos toinen ei ole näistä aiheista kiinnostunut. Sitten en vaan yksinkertaisesti puhu niistä aiheista tämän ihmisen kanssa :) On maailmassa niin paljon puheenaiheita, ettei jutulle tule helposti loppua.
Olen kyllä sitä mieltä että joskus ihan kohteliaisuussyistä voisi kuunnella hetken toisen juttelua sellaisestakin aiheesta mistä ei ole itse kiinnostunut. Mutta liika on kuitenkin liikaa, ei kukaan kai jaksa taukoamatonta paasausta yhdestä ja samasta?
koska 26 listassa mainitaan, mikä tahansa aihe
Ja miksi luulet että täällä joku olisi kiinnostunut sinun mielipiteestäsi?
ei muakaan jaksais kiinnostaa kuinka sun Kaarlo-Taavetti pääsi ripille ja taas illalla niin valvottiin kun mietittiin syökö Kaarlo-Taavettia rippileirillä hyttynen vai mäkäräinen.
Eikä mua jaksais sekään kiinnostaa kuinka mummin pikku Tylli-Hörhelö oli kompastunut tyllihörhelöönsä ja kuinka vain mummin puhallus oli auttanut pipiin.
Eikä mua kyllä jaksais sekään kiinnostaa kuinka teidän Vihtori-pappa on jo niin dementoitunut ja kuinka häntä kävitte viimeksi viime kuussa ja aiotte taas ensi kuussa mennä katsomaan.
Eikä mua toden totta jaksa kiinnostaa sun seitsemästoista poskiontelotulehduskaan tai tarkat analyysit siitä millä kierteellä sait polvesi sanomaan *naks* ja millainen lääkärirumba siitä on nyt seurannut ja seuraa.
Eikä mua...
Eikä mua...
(lisää perään keittiöremontti, talokaupat, autovakuutus, lähikaupan kassa, posteljooni, prostatavaivat, visvasyylä, isotäti, what ever)