Help. Olen kerran matkustanut Helsingin päärautatieasemalta leppävaaraan. Meneekö tuo sama juna espoon keskukseen asti?
En valitettavasti muista junan numeroa mutta lähtee päärautatieasemalta ihan alku reunasta.
Kommentit (20)
A-junan pääteasema on leppävaara, mut U ja E menee helsingistä espoon keskukseen (ja pidemmällekin)
A-juna jää Lvaaraan. S-, U- tai E-junalla pääset Espoon keskukseen
A-junan päätepysäkki on Leppävaara.
Help älä karkaa täältä palvelutalosta enää
T: Hoitajasi
Kumpa on järkevämpää? Mennä a junalla leppävaaraan ja jatkaa bussilla keskukseen vai suoraan keskustasta u tai e:llä?
Y X U L E menevät Espoon keskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa on järkevämpää? Mennä a junalla leppävaaraan ja jatkaa bussilla keskukseen vai suoraan keskustasta u tai e:llä?
Suoraan junalla, sillä se on yllättävän nopea. Joskus olen mennyt Pasilasta nopealla junalla, ei joka asemalla pysähtyvä a Leppävaaraan ja ehkä 10 minuuttia matka on kestänyt..
Y on nopein juna. Ei pysähdy väliasemilla.
Pysäkit on Hki, Pasila, Huopalahti, Leppävaara ja sitten on seuraava Espoo.
Ap, viisainta olisi nyt avata reittiopas.fi ja syöttää sinne haluamasi matkan tiedot, niin saat valita sinulle sopivimman reitin ja kulkuvälineen.
Sinne ei mene junaa. Sun pitää mennä dösällä.
Mikset mene pyörällä, joka paikassa niitä keltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan junalla, sillä se on yllättävän nopea. Joskus olen mennyt Pasilasta nopealla junalla, ei joka asemalla pysähtyvä a Leppävaaraan ja ehkä 10 minuuttia matka on kestänyt..
Odotan innolla huulta purren, että saiko ap jo riittävästi informaatiota vai tuleeko kohta vielä pehmeämpi kysymys :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, viisainta olisi nyt avata reittiopas.fi ja syöttää sinne haluamasi matkan tiedot, niin saat valita sinulle sopivimman reitin ja kulkuvälineen.
Minulla ei ole nettiä, siksi kysyn täältä.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Ap
Nyt muista ottaa lääkkeet. Sinulla on netti käytössäsi kokoajan.
T: Vihainen hoitajasi
Siellä on myönsi sitten isot valotaulut missä lukee aikataulut, raiteet ja kohteet. Tarvittaessa varmasti ohikulkija auttaa. Et olisi ensimmäinen joka kysyy, minulta kysytty ainakin pari kertaa. Hyvin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ApNyt muista ottaa lääkkeet. Sinulla on netti käytössäsi kokoajan.
T: Vihainen hoitajasi
Anna ihmisten olla, ahne kääkkä.
T. Sivustaseuraaja
Espoon keskukseen. Rukoilen puolestasi.
Niin A juna se oli. Mikä on A junan päätepysäkki?
-ap