Vihaan jo nyt tulevaa hellettä
Kommentit (10)
Hengitystä ahdistaa ja olo on tukkoinen ja pinkeä ja inhottavan nihkeä ja nahkea.
Elimistöni tulehdusarvot nousevat auringon takia taivaisiin. Joten pitkät vaatteet pitää olla päällä.
Mutta: Leffateatteri on oiva viilennyskeino :)
Mut ei o kivaa, kun muu porukasta on auringossa ja mun pitää aina ettiä varjopaikka :(
Ei nyt sentään vihata hellettä, antaa sen tulla ja mennä. Parhain lämpötila on kuitenkin 20-25 ;)
Miksi ihmeessä? Olet omituinen (ellei sitten syynä ole vakava sairaus)
Tää on niin tätä. Suomalaisten pitäisi rakastaa hellettä koska asumme Suomessa ja koska täällä on "niiiiiiin hirviän pitkä talvi". xD
Minulla on sydänvika ja saan sydämentykytyksiä ja rytmihäiriöitä sekä hengenahdistusta helteellä. SILTI en inhoa helteitä tuon takia vaan siksi että helteellä ei jaksa tehdä mitään. Ja olen normaalipainoinen ja kuntoni on hyvä, mutta silti. En ole sellainen joka pystyisi vain makailemaan rantatuolissa ja pilaamaan ihonsa auringossa, vaan ulkonaolemisella tulee olla jokin tarkoitus, vihaan joutenoloa.
Mutta no, olen outo koska "Helteestä tulee nauttia". Nautin enemmän syksystä, kun päivät ovat sellaisia että ulkona voi olla, yöt ovat ihanan pimeitä ja talvi tulee kohta. Mutta eihän siitä saa nauttia että talvi tulee. =DD
toivon hellettä, koska vihaan tätä ainaista palelemista.
Onneksi kuitenkin Suomi on niin hyvinvointivaltio, että jos sairastaa vakavasti, pääsee helteen aikana hoitoon.
ilmastointilaite!
Ei se siihen ulkoilmaan vaikuta. Niitä pihatöitä kun on joillain tehtävänä vaikka se ilmastointilaite olisikin. =D
Mä vihaan hellettä, mutta en mä sitä etukäteen ala murehtimaan.
Sitten rutisen ja möllötän mojitopäissäni altaan varjoisassa päässä, jos niin tulee tapahtumaan.
Minä vihaan hellettä koska olen teen kolmivuorotyötä järkyttävän kuumassa hoitolaitoksessa jossa on sisälämpötila helteellä monesti sen 35 astetta. Siinä kun suihkuttaa ja saunottaa ja kiireessä juoksee, olo on ihan hirveä, paksut työvaatteet vielä yllä.
Vapaalla helle olisikin ihan kivaa.. Onnellisia ne ketkä voi helteellä vaan maata auringossa
onneksi minulla oli tänä vuonna vihdoin mahdollisuus ajoittaa kesäloma sillä tavalla, että olen tuon heinäkuun töissä ilmastoidussa toimistossa, joten edes päivät saa olla mukavasti viileässä. Lomailen sitten kun ilmat taas viilenee ja lomalla pystyy oikeasti lepäämäänkin.
joita olet saanut.