Mistä ihmeestä mä tiedän, onko mies tosissaan mun kanssani?
Ollaan paljon yhteydessä, soitellaan, viestitellään. Kun ollaan yhdessä, meillä on kivaa, ihanat fiilikset uskoakseni molemmilla. Ollaan tunnettu vasta muutama viikko. Mulla on usein tunne, että se ei ole tosissaan tai jotain semmosta. Mä olen se, kuka haluaisi nähdä enemmän. On tavattu nyt ehkä 3krt/vko. Vaikka hänellä ei olisi mitään erityistä, ei välttämättä halua tavata. Mä teen melkein aina aloitteen tapaamisiin. Okei, ajan kanssa asia selviää, mutta kun en jaksais elää epätietoudessa.. Sanokaa jotain.
Kommentit (23)
Kaiken kertomasi perusteella ei kannattane olla huolissaan, eikä ylianalysoida päätään solmuun. Jos asia mietityttää, ota puheeksi seuraavan kerran nähdessämme. On ihan mahdollista, ettei mies siksikään ehdota tapaamisia, että sinä hoidat sen jo ikään kuin hänen puolestaan.
Miehen aktiivinen viestittely kertoo kyllä, että hän haluaa pitää juttua yllä ja ajattelee sinua.
Sen, onko hän pitkänkin tähtäimen suhteen vakavissaan vai haluaako vain tapailla saat selville VAIN puhumalla kanssaan. Millään pienten merkkien ylipohtimisella et saa kuin harmia itsellesi. Kysy suoraan, mutta älä aja nurkkaan vaatien heti jotain, mihin mies ei välttämättä vielä ole valmis.
Ota rennosti ja nauti ihastuksestasi. :)
M28
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat niin kovin erilaisia temperamentiltaan sekä aiemmilta kokemuksiltaan...
Mulla ja mun nykyisellä aviomiehellä loksahti tosin heti kohdalleen. Lauantaina tavattiin ihan eka kerran sattumalta. Muutamat tekstarit ja tiistaina teehetki miehen asunnolla, ja siitä lähtien ollaan oltu kuin paita ja peppu päivin öin, paitsi se aika mikä ollaan ansiotyössä! Kolmen kuukauden kuluttua laitettiin yhteinen koti ja siitä kolmen kuukauden kuluttua avioon. Eikä olla mitään teinejä, oltiin molemmat hieman yli 30-v. tavatessamme nyt viides vuosi aviossa eikä vielä ole huuma laantunut!
Joko nyt on? ;)
lopetta tollaset ajattelut. Kun haluat nähdä, kysy jos nähtäis. Siinä vaiheessa kun toinen on sanonut 3 krt putkeen ei kerkee eikä ikinä itse ehdota mitään, kannattaa alkaa pitää pientä hajurakoa.
Siihen asti nauti !