Kolmas poika tulossa :'(
Tänään oli rakenneultra ja olen toki onnellinen että vauva vaikuttaa terveeltä, mutta en voi mitään että tunnen kovaa pettymystä iun kätilö totesi että pallipersehän täällä.
Olen aina toivonut tyttöä ja nyt saan kolme poikaa. Olen niin maassa enkä tiedä miten tästä noustaan. Pahinta on, että hyvä ystäväni sai juuri muutama viikko sitten tietää odottavansa kovasti toivomaansa tyttöä pojan jälkeen. Olen niin kateellinen, etten tiedä miten kestän nähdä häntä ja tyttövauvaansa. :(
Kommentit (49)
kun me kaikki neljä lasta olemme tyttöjä? Toisaalta, olin itse jalkapalloa ja jääkiekoa harrastava poikatyttö, että se varmaan vähän lievitti ahdistusta... :D
Jokainen tervejärkinen ja normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ei hanki lapsia oman itsetuntonsa jatkeeksi/pönkittämiseksi. Ja kun näin on, lapset nähdään lapsina ja omina itsenään, kuten pitääkin. Ei jonkun sukupuolen edustajina.
kun me kaikki neljä lasta olemme tyttöjä? Toisaalta, olin itse jalkapalloa ja jääkiekoa harrastava poikatyttö, että se varmaan vähän lievitti ahdistusta... :D
Jokainen tervejärkinen ja normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen ei hanki lapsia oman itsetuntonsa jatkeeksi/pönkittämiseksi. Ja kun näin on, lapset nähdään lapsina ja omina itsenään, kuten pitääkin. Ei jonkun sukupuolen edustajina.
pitäisi saada lapsia! T.Lapsettomuudesta kauan kärsinyt, IVF-alkuista vauvaa odottava
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että voit saada kaiken haluamasi ja kiukutella päälle?
Minulta ei löydy ymmärrystä. Pienen pettymyksen ymmärrän, kun jokin toive ei toteudu, mutta se, että ollaan maassa, kun kuullaan, että lapsi on terve, on sairasta. Pieni kateus ja ohimenevä harmistus kuuluu ihmiselämään mutta ei tuollainen ylidramaattinen paatos.
Joo, kyllä voi toivoa jompaa kumpaa sukupuolta, mutta se että sitä oikein masennutaan siitä että tuleekin juuri sitä toista sukupuolta kuin toivottu, on ylireagointia.
Ap, oikeasti: "Palliperse"??
Noinko kauniisti ajattelet miehestäsikin?? Muistathan kertoa hänellekin kuinka olet pettynyt lapsiinne ja kehaista häntäkin "palliperseeksi".
Ja muistathan sitten purkaa pettymyksesi lastesi sukupuoliin ihan heihin itseensä? Aina kun menette vaatekauppaan niin toteat tyttöjen vaatteiden kohdalla että "hitto kun te olette tuollaisia palliperseitä niin teitä ei voi pukea kauniisti" tai kun olette lelukaupassa niin sanot että "Kylläpä nuo tyttöjen lelut on kauniita ja teille palliperseille pitää ostaa tuollaisia rumia leluja".
Tänään oli rakenneultra ja olen toki onnellinen että vauva vaikuttaa terveeltä, mutta en voi mitään että tunnen kovaa pettymystä iun kätilö totesi että pallipersehän täällä.
Olen aina toivonut tyttöä ja nyt saan kolme poikaa. Olen niin maassa enkä tiedä miten tästä noustaan. Pahinta on, että hyvä ystäväni sai juuri muutama viikko sitten tietää :(
olisitko muka halunnut sitten rakoperseen?
kyllä palliperse on kuule paljon parempi kuin rakoperse
rakoperseet vasta karseita ovatkin!
kukaan mies ei oikeesti halua saada mitään rakopersettä
Tiesit varmasti kahden pojan jälkeen kumpiko todennäköisesti on tulossa.....jos asia on niin tärkeä niin olisit jättänyt lapsiluvun kahteen. Ei tipu myötätuntoa täältä.
Tää on niin kukunut aihe, ettei jaksa enää kuin hymähtää tuollasille typeryksille.
T. Kahden ihanan LAPSEN äiti.
se, että ollaan maassa, kun kuullaan, että lapsi on terve, on sairasta. Pi
tuleekin juuri sitä toista sukupuolta kuin toivottu, on ylireagointia.
Ap, oikeasti: "Palliperse"??
Aina kun menette vaatekauppaan niin toteat tyttöjen vaatteiden kohdalla että "hitto kun te olette tuollaisia palliperseitä niin teitä ei voi pukea kauniisti" tai kun olette lelukaupassa niin sanot että "Kylläpä nuo tyttöjen lelut on kauniita ja teille palliperseille pitää ostaa tuollaisia rumia leluja".
vois sanoa myös rakoperseiden lelujen kohdalla, että yök mitä rakoperseleluja!
ei ole mitään järkympää, kuin perse joka on yhtä rakoa!!! pojat palk´jon ihanempia
poikavastaisia aloituksia. Tehtaileeko joku hullu näitä?
yksi syy: kateellinen jonkun tuttunsa / sukulaisensa onnekkaasta elämästä ja keksii että haa, sillähän on poikia. Provoilenpa siitä aiheesta. (muitakin tällaisia aiheita toki on)
Osa siis noin, mutta tosiaan joo, jotkut näistä on ihan mielenterveysosastoa...
tiesitkös vanhan kansan sanontaa tyttö tulee tyhjä tulee, poika tulee hyvä tulee
vanhakansa sen tietää kumpi on toivotumpi :)
Olen tyytyväinen siihen, että he ovat terveitä, muulla ei ole väliä. :-)
tiesitkös vanhan kansan sanontaa tyttö tulee tyhjä tulee, poika tulee hyvä tulee
vanhakansa sen tietää kumpi on toivotumpi :)
karseeta on myös sana palliperse!
ja ap;n kiittämättömyys. :(
vaikka epäilen kyllä provoksi.
mistä. hahahahahahahahah :D "ai kauhee,palliperse!" no niinhän ne pojat on
mistä. hahahahahahahahah :D "ai kauhee,palliperse!" no niinhän ne pojat on
hahahahahahahahah :D "ai kauhee,RAKOPERSE!" no niinhän ne TYTÖT on RAKOPERSE
palliperse :D :D haha.
RAKOPERSE HAHA!!! HAHA HAH HAH RAKOPERSE!!!
yäääääkkk
yäk mikä rakopese hah
just asiallinen sanonta!
pojat on parhaita!
tytöt on tyhjiä!!!
tytöt on tyhjäpäitä, kuten voi todeta palstailijoiden aloituksistakin! oikeita tyhjäpäitä!!
Toivotaan nyt sitten kaikki että sulle tulee keskenmeno ja pääset yrittämään uudestaan tyttövauvan tekoa.
et ansaitse lapsiasi, et edellisiä, etkä tulevaa vauvaaa!!!
tunnistin sinut! teen sinusta LS-ilmoituksen, saatte tarvitsemianne tukitoimia, jos eivät auta. lapsesi huostaanotetaan!!
Se, että joku ihan oikeasti reagoisi noin vahvasti "menetettyyn lapseen"....ei mahdu kyllä minun kalloon eikä varmaan monen muunkaan. Se, että ihminen suree syntyvää tervettä lastaan lähes kuin joku olisi kuollut...ei, ei tosiaan ole normaalia!!