Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas poika tulossa :'(

Vierailija
02.07.2012 |

Tänään oli rakenneultra ja olen toki onnellinen että vauva vaikuttaa terveeltä, mutta en voi mitään että tunnen kovaa pettymystä iun kätilö totesi että pallipersehän täällä.

Olen aina toivonut tyttöä ja nyt saan kolme poikaa. Olen niin maassa enkä tiedä miten tästä noustaan. Pahinta on, että hyvä ystäväni sai juuri muutama viikko sitten tietää odottavansa kovasti toivomaansa tyttöä pojan jälkeen. Olen niin kateellinen, etten tiedä miten kestän nähdä häntä ja tyttövauvaansa. :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivotan kovasti onnea pienestä pojasta! Minä onnekas sain myös kolme ihanaa poikaa. Sittemmin yritimme tehdä neljättä lasta, mutta tuloksena olikin viisi kuollutta poikavauvaa.

Nyt voin aidosti sanoa, etten "haaveile tytöstä" tai "yritä vielä sitä tyttöä". Olisin niiin mielelläni ottanut meille vielä yhden elävän pojan.

Vierailija
42/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKA tulee HYVÄ tulee!! TYTTÖ tulee TYHJÄ tulee!!

juuri näin! :)

ehdottamasti paras sanonta ja paikkaansa pitäväkin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivotan kovasti onnea pienestä pojasta! Minä onnekas sain myös kolme ihanaa poikaa. Sittemmin yritimme tehdä neljättä lasta, mutta tuloksena olikin viisi kuollutta poikavauvaa.

Nyt voin aidosti sanoa, etten "haaveile tytöstä" tai "yritä vielä sitä tyttöä". Olisin niiin mielelläni ottanut meille vielä yhden elävän pojan.

miten joitain voi elämä koetella! :(

osanottoni.

Vierailija
44/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ansaitse lapsiasi!

Vierailija
45/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua täysin. Meillä miehen suvussa on vain poikia ja odotin kovasti esikoisestamme tyttöä (vielä kun rakenneultrassa sellaista lupailtiin) ja olin oikeasti pettynyt, kun saimmekin pojan. Hän on nyt ihana ja reipas 6v ja en olisi parempaa esikoista voinut toivoa.

Nyt meillä on parikuinen vauva ja kun häntä aloimme yrittämään huomaamattani aloin tsempata itseäni siihen, että hänkin on poika ja en edes ajatellut saavani tyttöä. Olin täysin sopeutunut ajatukseen kahdesta pojasta.

Ultrsassa sain kuitenkin kuulla vauvan olevan tyttö ja taas oli kamala järkytys. Olin NIIN valmistautunut poikaan, että mitkään kauan piilossa olleet tunteet tyttövauvan odotuksesta eivät tuntuneet miltään. En osannut edes ostaa niitä ihania prinsessa vaatteita, joita olin kauan kaiholla kaupoissa katsellut ja haaveillut.

Olin lopulta hyväksynyt asian kahdesta pojasta ja jos/kun vielä teemme kolamnnen lapsen, en varmasti tule kysymään sukupuolta, otan lapsen vastaan sellaisena kuin hän on!

Vierailija
46/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani pettyi, kun sai 5 tervettä rakopersettä.

meni psykoosiin...

Vierailija
47/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai sitten viesti on PROVO!!!

Vierailija
48/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun me kaikki neljä lasta olemme tyttöjä?

Toisaalta, olin itse jalkapalloa ja jääkiekoa harrastava poikatyttö, että se varmaan vähän lievitti ahdistusta... :D

toden näköisesti on

satavarmasti isäsi on pettynyt, mutta ei voi asialle mitään.

opetti sinusta edes vähän poikamaisen

Vierailija
49/49 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä on lääkkeet ottamatta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme