Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*ttu, halusin unilääkereseptin aj lekuri määräsi Mirtazap-nimistä

Vierailija
01.07.2012 |

mielialalääkettä, joka ei todellakaan auta nukahtamiseen. Taas valvoin pari yötä ja loma pilalla. Hirvee stressi ja päivällä kiukuttelen kaikille kun en ole yöllä saannut unta.

Miksi lääkäri ei vaan määrää unilääkettä vaan yrittää myydä jotain mielialalääkettä????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei unilääkkeet auta nukahtamaan / nukkumaan. Mirtazapin auttaa. Ja Melatoniini - pyydä sitä.

Vierailija
2/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuota on minulla kokeiltu uneen(vuosia sitten) ja olin aivan pihalla vielä päivälläkin tuosta lääkkeestä, söin ja söin. Yritin selittää lääkärille, etten voi käyttää tällaista lääkettä joka pistä pään ihan sekaisin, aamulla pitäisi päästä töihin. Vastaus: ota viikonloppuna sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin ei mennä sanelemaan, mitä reseptejä ja lääkkeitä haluaa. Ihme kuvitelmia ihmisilä nykyään, että saavat mitä sanelevat! Lääkäri arvioi tilanteen ja katsoi sinun tarvitsevan enemmän mirtatzapiinia, jotta saat pääkoppasi kuntoon.

Vierailija
4/9 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melatoniini auttaa taas jos meinaa aamuöisin herätä liian aikasin. Mz kun ottaa 1/4 tai 1/2 niin mulla auttoi vajaassa tunnissa nukahtamaan. Eikä kyllä lihota ainakaan tuolla annaoksella ja itseasiassa lääkkeet ei kyllä lihota vaan saattaa joskus lisätä ruokahalua, mutta se on sitten ihan itsestä kii paljonko ja mitä suuhunsa mättää. Että omaa lepsuuttaan ei kannata lääkkeiden syyksi laittaa, turvotusta voi tietysti joistakin lääkkeistä tulla (mutta ei näistä) muutama kilo, mutta kymmeniä kiloja et nestettä pysty keräämään....

Vierailija
5/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieninä annoksina. Lihottaa tosin usein.

Vierailija
6/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta unilaakkeisiin voi jaada koukkuun. ethan sa halua nayttaa narkkarilta viiden vuoden paasta

Vierailija
7/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvuuksia...

Pyydä melatoniinia, se autto mulla. Ja sit semmonen kymmenen napin tenox-resepti. Sitä määrää ei pysty väärin käyttämään.

Vierailija
8/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on tunnettua että nuo masislääkkeet useimmilla auttaa unettomuuteen vain jokusen viikon ja sitten teho katoaa. Itse jättäisin kokonaan syömättä moisen, eivät ole vailla sivuvaikutuksia nuokaan. Oon siis syönyt masennukseen ja lihoin 25 kg, ja oli tosi vaikea päästä lääkkeestä eroon.

Mä oon kyllä yksityiseltä psykiatrilta saanut onnistuneesti ihan kunnon nukahtamislääkereseptinkin, Zopinoxia, mutta tosiaa riippuu ihan lääkäristä miten helposti tai vaikeasti noita määrää.

Vierailija
9/9 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoon tosi helposti (bmi 23), joudun koko ajan tarkkailemaan syömisiäni.

Pitää varata uusi aika ja vaatia saada unilääke joka ei lihota ja joka auttaa välittömästi unensaantiin.

ap

Harmittaa aina maksaa lääkärinkäynnistä ja tulla sieltä pois ilman mitään apua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi