Kellä on v.2000 syntynyt lapsi ja millaisia he nytten ovat?
Minulla on tytär joka on syntynyt 23.6.2000
Eli täytti 8 päivää sitten 12-vuotta ja menee nyt elokuussa sitten ala-asteen viimeiselle eli 6-luokalle.
Tytöllä tuli ensimmäiset kuukautiset huhtikuussa vielä ollessaan 11v , nyt kuukautiset ovat kerenneet tulla sitten kolmesti. Voi hänestä on todellakin tulossa nyt sitten iso :)
Meikkiäkin annan nyt vähän alkaa 6-luokalla käyttämään, eli ripsaria vain sipaisu ylä että alaripsiin ja väritöntä huulikiiltoa saa vähän laittaa.
Pukeutuminen on ihan normaalia mitä tuon ikäisillä on ja koulussa käyttää vielä reppua
Kommentit (45)
kiva, reipas, herkkä poika. Koripalloa harrastaa intohimoisesti,koulu sujuu hyvin, omatoiminen ja aurinkoinen, eläinrakas ihana poika. Ei vielä fyysisisiä murkun merkkejä,mutta äidin kanssa otetaan yhteen välillä pienistkin asioista, raivostuu ja leppyy yhtä nopeasti. Olin 24v kun syntyi.
itse ajattelen, että parempi kun alkaisivat mahdollisian myöhään. Ei ne niin kivat kuitenkaan ole.
Veljessarjan nuorin ja en kauheasti odota, että kasvaisi ja kehittyisi nopeasti. Se itsenäistymisen aika ei todellakaan ole ollut vaivatonta eikä kivaa meistä vanhemmista. Meidän millenium-poika on aika lapsellinen, on naapurin, vuotta nuoremman pojan kanssa samassa kehitysvaiheessa. Huomaa siitä, kun luokkatovereiden kanssa on enempi sivulla ja kuuntelee kun taas nuoremman pojan kanssa innolla rakentaa majoja ja legoilla. Murkkuiän merkkeinä on mielialavaihtelut, on herkkä ja hikoilu lisääntynyt.
154 cm ja 35 kg. Kaunis, hoikka, ihana tyttö.
Ei meikkaa, paitsi diskoon. Tykkäisi vielä leikkiä mutta kukaan luokkalainen ei leiki joten joutuu tyytymään vain hengailuun kavereiden kanssa.
Koulussa on vaikeuksia matikassa, muuten menee ihan ok. Keskiarvo 7.5. Ei kauheasti jaksa panostaa.
Kuukautisia ei ole. Tissit ovat juuri alkaneet kasvaa.
Tykkää kuunnella musiikkia, alkanut piirrettyjen sijaan katsomaan "aikuisten" komedioita (teinimaailmoihin sijoittu via ja esim jim careyn leffoja jne..)
Tykkää halailusta, kahdenkeskisistä rauhallisista hetkistä. Välillä kiukkuaa ja ovet paukkuvat. Pikkuvejen 9v kanssa tappelee sanallisesti rajustikin.
Olin 24 kun tyttö syntyi esikoiseksi perheeseemme :)
Millä tavalla satsataan fyysiseen kehitykseen?
On tainnut vanhemmiltasikin jäädä homma pahasti puolitiehen...