Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä on v.2000 syntynyt lapsi ja millaisia he nytten ovat?

Vierailija
01.07.2012 |

Minulla on tytär joka on syntynyt 23.6.2000

Eli täytti 8 päivää sitten 12-vuotta ja menee nyt elokuussa sitten ala-asteen viimeiselle eli 6-luokalle.

Tytöllä tuli ensimmäiset kuukautiset huhtikuussa vielä ollessaan 11v , nyt kuukautiset ovat kerenneet tulla sitten kolmesti. Voi hänestä on todellakin tulossa nyt sitten iso :)

Meikkiäkin annan nyt vähän alkaa 6-luokalla käyttämään, eli ripsaria vain sipaisu ylä että alaripsiin ja väritöntä huulikiiltoa saa vähän laittaa.

Pukeutuminen on ihan normaalia mitä tuon ikäisillä on ja koulussa käyttää vielä reppua

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla helmikuussa 12v täyttänyt poika. Hyvin menee koulussa ja harrastuksissa, kavereitakin mukavasti. 165 pitkä ja murrosikä käynnissä, eli karvoja tullut ja pippeli kasvanut. Luokkansa pisimpiä. Hänellä reilun vuoden vanhempi isoveli, joka vain hieman pitempi ja fyys. kehityksessä suunnilleen samalla tasolla. Tämä aiheuttanut pojissa vähän hämmennystä:)

Vierailija
2/45 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan lapsellinenkin. Joku vika on jos ei menkat ala ajoissa.

Minua pikemminkin käy sääliksi tämä nykyinen ajatusmaailma, jonka mukaan lapsen pitäisi aina vain aikaisemmin ja aikaisemmin olla aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla kuukautiset ovat jo alkaneet?

Meidän joulukuussa 2000 syntyneellä tytöllä oli pituutta kevättalvella vasta 142 cm. Olen jostain lukenut, että tytöillä pituuskasvu yleensä käytännössä loppuu kuukautisiin, joten toivoisin, ettei ne menkat vielä alkaisi pitkiin aikoihin.

Vierailija
4/45 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika syntynyt lokakuussa 2000. Harrastaa jääkiekkoa ja telinevoimistelua. Ikiliikkuja, aivan ihana poika:)

Pikku veli vuosimallia 2005.

Vierailija
5/45 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla ongelmia acnen kanssa, pahinta silloin kun on menkat (alkoivat 11v).

Ihan on halauksia tarvitseva äidin tyttö, isä on tyhmä eikä siitä tykkää...

Omapäinen jankuttaja, mutta uskoo sitten lopulta kun uhkaan kertoa isälleen.

Hyvää itsetuntoa on riittävästi, ei

ulkonäköongelmia.

Kuvittelee olevansa fiksumpi kuin moni muu.

Ihailee 8 v vanhempaa veljeään ja uskoo kaiken mitä veli sanoo.

Vierailija
6/45 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosiänkin kuohuissa mukava tyttö kun sille päälle sattuu. Rinnat on äitiä isommat ja karvoituksen ajanut semmoiseksi viivaksi - kun muillakin kuulemma näin. Poikaystävän (vm. -94) rooli mielestäni vähän liian suuri, mutta minkäs teet.

Vierailija
7/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavan pojan saimme, kiltti kuin mikä ja kova tekemään kotitöitä.

Koulu sujuu hyvin ja pikkuhiljaa alkaa tytötkin kiinnostamaan.

Vierailija
8/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mies, pituutta 168cm ja karvat kasvaa ;) Kuukautisia ei onneksi ole eikä toivottavasti tule. Poika on meidän perheen kuopus, joten oonki sitte aina kohdellu pikkusena. Mutta kai sitä pitäis pikku hiljaa alkaa ymmärtämään, että hän on tosiaan jo teini :).

Vierailija
9/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi jo viime kesänä. Ei välitä juuri meikeistä, korviin sai reiät 9-vuotiaana. Menestyy koulussa hyvin, lukuaineiden ka oli 9,4.

Vierailija
10/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttö syntyi v.2000 niin olimme miehen kanssa 26-vuotiaita ja 2005 meille on siunaantunut myöskin toinen lapsi, hän on poika ja silloin olimme sitten 31-vuotiaita

Eli täällä ainakin v.2000 syntyneen lapsen äiti on vm. -74

Muutkin voi toki kertoa!

Vierailija
11/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin lasta ja luokkansa priimusta ja kaikessa niin loistavia ja mahtavia yms.

Meillä on sitten se ihan tavallinen 12v lapsi, kenellä koulu menee ihan hyvin, mutta ei ole mikään priimus. Kiukkuinenkin joskus ja joskus patalaiska.Tavallinen lapsi. Kuukautiset eivät ole alkaneet.

Vierailija
12/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen täyttää ylihuomenna 18v (olin 25v)

Sitten tuo Millennium-poika, olin 31v.

2002 saimme tytön, olin siis 33v.

Ja 2010 syntyi meille kaikille rakas iltatähti, olin 41v ja mieheni on 1v vanhempi minua.

Varsinkin juuri tuolle kohta 12veelle on tuo nuorempi veli tosi tärkeä ja siskokin eilen sanoi että veljen syntymä oli hänen elämänsä onnellisin hetki =)

Sen verran korjaan tuolle yhdelle että poikamme ka oli 8,25 eli ei ihan kympin lapsi ja aika lyhytkin hän on eli vielä aika pienen poikasen mittainen, tarkkaa pituutta en tiedä, mutta vaatekoko 152/158.

t: 2

Vierailija
13/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim omat kuukautiset on alkaneet kun olin pari-kolme kk vaille 13v, joten eihän tuo mitään hidasta ole, ellei ne ole vielä 12v alkaneet.

Jos sillä nyt tarkoitettiin tätä hidasta kehittymistä.

Vierailija
14/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5-luokalta päästessä tokarin keskiarvo oli 7,7

Vierailija
15/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä marraskuussa 2000 syntynyt tyttö. Temperamenttinen ja koulussa menee mistä aita matalin. Taiteellinen on, kova piirtämään ja laulaa paljon. Olisikohan boheemi jotenkin. Oma tahto ollut kova 2-vuotiaasta. Sisarussarjan keskimmäinen ja haastavin luonne, toisaalta herkkä ja rakastava luonne. Ollut pieni ja siro nyt melkein äitinsä pituinen jo. Ei kuukautisia vielä.

Vierailija
16/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ottaa 7-vuotiaana :)

ja nythän tuo nuorimmainenkin täyttää 7v jo ja menee elokuussa ala-asteelle

- Ap

Vierailija
17/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä kai sitten on koko luokallinen hitaasti kehittyneitä tyttöjä.

Itselläni alkoi kuukautiset vähän vaille 14v ja ihan olen ehtinyt hyvin matkaan naisen elämään ja olemaan iso.

mutta esim omat kuukautiset on alkaneet kun olin pari-kolme kk vaille 13v, joten eihän tuo mitään hidasta ole, ellei ne ole vielä 12v alkaneet.

Jos sillä nyt tarkoitettiin tätä hidasta kehittymistä.

Vierailija
18/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli ihan uutta mulle sillä itse sain menkat 12v eikä juuri kellään kaverilla vielä ollut...niin se maailma muuttuu näköjään :D

Vierailija
19/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa että useimmilla ne on jo 12v? hmm tuskin vaan...

Vierailija
20/45 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan lapsellinenkin. Joku vika on jos ei menkat ala ajoissa.

Tää oli ihan uutta mulle sillä itse sain menkat 12v eikä juuri kellään kaverilla vielä ollut...niin se maailma muuttuu näköjään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän