Katja mulla on suhde sun miehen kanssa
Ei mulla nyt muuta, en edes tiedä miksi kirjoitin ton tänne.
Kommentit (36)
etkö saanut hyväksyntää lapsena, knu pitää sitä varatulta miehetä kinata? Ymmärrätkö, että teet itsestäsi halvan huoran
sairaan ihmisen aloituksia nää tälläiset.
Hohoijaa..
horoja riittää.Jotain ovat jääneet vaille,kieroon kasvaneita,älyltään henkisesti jälkeenjääneitä,kateellisia,huono itsetuntoisia...
Ja minä kun luulin, että se lähti paskaa luomaan navettaan...
Ei ole nyt mun kanssa, varmaan kotona esittämässä kunnollista ja ahkeraa perheenisää.
AP
Mulla oli kondylooma jo ennestään.
AP
Saat pitää. Ansaitsette toisenne. Kaikkea hyvää teille!
-Katja
Saat pitää mielenterveysongelmaisen mieheni ihan vapaasti.
En mä sen kanssa olsi muutenkaan kun rahan takia.
Ja rahathan tulee jatkossakin mun tilille.
Terveisin Katja
Tämä asuu kyllä perheensä kanssa ja hyvä niin. En halua mitään vakavaa suhdetta. Seksi riittää.
AP
No en halua sanoa tarkkaa määrää. Sanon vaan että on lapsia.
AP
mulla alkaa jo pelottaa ku kavereina on katjoja sun muita mitä täällä on näitä Jaana,mulla on suhde sun miehen kanssa yms:DDToivottavasti ei ole minun tuttavien miesten kans tosiaan!:D
että se aikoo jättää sen nykysen panon eli sut. Kuulema olet läski ja silleen...
tämä juttuhan oli täällä jo aiemmin... on se T kova mies...
missähän kaupungissa tämä kyseinen katja asuu kysyn sitä siksi että olen itsekkin katja ja miehelläni on ollut suhde johonkin naiseen ja epäilen että niillä on vieläkin suhde haluaisin tietää onko kyse minusta vai jostakin muusta katjasta
ei näissä aloituksissa ole mitään totuuden siementäkään. Joku vaan haluaa kiusata epävarmoja, mustasukkaisia palstalaisia. Älkää nyt uskoko näitä, naiset hyvät.
Aivan kuin minä nyt aloittaisin, että "Pekka, olit eilen ihana. ei kai vaimosi epäillyt mitään?"
Please,Pekkojen vaimot, tää oli _vaan_ läppä.
ainakin tiedän että et puhu mun miehestä :)