Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2-lapsiset perheet: Thaimaan 2-vkon matkanne hinta puolihoidolla ns sesonkiaikana ja
01.07.2012 |
4 tähden hotellissa?
Sesonkiaika joulu-maaliskuu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Puolihoidolla, Finnmatkojen Blue Village -hotellissa hiihtolomalla (vkot 8 ja 9).
Vuonna 2010 olin jo viisaampi ja suunnittelin itse matkan. Maksoin jouluna kahden ja puolen viikon lomasta n. 3000 euroa. Ei ollut puolihoitoa, mutta aamiaiset, oma huvila ja uima-allas ja aamupala katettuna joka aamu. Hintaan sisältyi myös 5 yötä Hong Kongissa. LÄhtö oli siis 22.12. ja paluu loppiaisen jälkeen.