Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet köyhä.

Vierailija
27.08.2012 |

a) Ymmärrät, että vanhat lakanat ovat edelleen hyvät vaikkakin rumat. Olet vain kyllästynyt niihin.

b) Ostat uudet lakanat, koska ne sopivat niin hyvin unelmiesi sisustukseen. Sinullahan ei ole sitä sisustusta, saatika asuntoa, josta haaveilet.

c) Säästät rahaa pienissä asioissa ja jätät lakanat ostamatta. Ei ole varaa ostaa kaikkea tarpeellista, joten et halua lakanoitakaan. Sitäpaitsi nehän on tehty huonosta kankaasta, vaikka kaupan mainoksessa näyttävätkin hyviltä. Et haluakaan niitä, kun tarkemmin asiaa tutkit.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on köyhän ihmisen identiteetti, vaikka mä on keskituloinen ja mulla olisi varaa ostaa millaiset lakanat haluan.

Mun yksi lakana on niin vanha että siinä on jo yksi reikä. Mutta koska se pysyy vielä kasassa, niin se on ihan hyvä. Ja oikeasti uudet lakanat on äly huonoja eikä niitä voi pestä 90 asteessa. Ei totakaan kun se vanhuuttaan repeää kahtia liian kovassa pesussa mutta silti... :D

Vierailija
2/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne lakanat saa halvalla tarjouksesta, piristän kyllä itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noiden lakanoiden ulkonäöllä juuri väliä. Päiväpeittohan sen sängyn lakanoineen suurimman osan aikaa vuorokaudesta peittää, ja yöllä taas on valot pois joten ruma ulkonäkö ei haittaa.

Vierailija
4/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti olen rikas. Osaan nauttia elämästä, vaikka rahaa ei olekaan ylimääräiseen.

Vierailija
5/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkistä rikkauttaan, eivät sitä todellakaan ole.

Vierailija
6/6 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sen kun kolmas lapsi oli syntynyt ja nyt viiden jälkeen se on pudonnut jo totaalisesti prioriteettilistalta pois.

Ja toki olen köyhä koska minulla on paljon lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme