Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei tunnu miltään synnytyksen jälkeen.. Olenko ainoa?

Vierailija
01.07.2012 |

Eli synnytys sujui ihan hyvin ja aloitin lantiopohjalihastreenithetisynnytyksen jälkeen. Aluksi ilman kuulia ja sitten muutaman kuukauden päästä kuulien kanssa. Synnytyksestä on kohta 1,5 vuotta eikä seksi tunnu vieläkään samalta kuin ennen synnytystä. Olen käynyt gynelläkin ja hän totesi lihasteni olevan erinomaisessa kunnossa, mutta joskus tuntuma vain muuttuu.

Itselläni oli ennen synnytystä tosi tiukka vaginan suu, joka synnytyksessä venyi ja nyt seksistä on mennyt se penetraation ilo, mistä joskus niin nautin, kun penis oikein imaistiin sisään jne. Mieheni on tyytyväinen, mutta itse en saaa seksistä,irti enää mitään..

Olenko ainoa, joka kokee näin? Usein naiset sanovat palstalla, että synnytys parantaa seksiä, mutta näin ei valitettavasti ole minulla käynyt..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla ongelma on osittain myös korvien välissä. Vaginani tuntuu minusta löysältä ja just toi suuosa... :(. Mies väittää, et tuntuu samalta, mut tiien et säästää mun tunteita, koska yrittää koko ajan vääntää mua uusiin asentoihin, mitä ennen ei olla käytetty, jotta sais puristusta. Ennen niin tiukka tavarani on lopullisesti piloilla. Niin siinä vaan kävi. Ja lihakset myös minulla kunnossa, mut vaikka kuinka puristelis niit lihaksia, niin ei se tunnu samalta minusta (miehestä ehkä vähän paremmalta niin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolmen ekan synnytyksen jälkeen kaikki oli ok, mutta neljäs aiheutti tuota tunnottomuutta ja siitä on jo 3 vuotta :(.

Ja oiski ollu niin että 4. lapsi oli isoin ja repeämiä, mutta ei. 4. lapsi oli pienin kaikista (alle 3 kg) ja ei repeämän repeämää. Ainut oli että syntyi todella nopeasti (synnytys kesti alle 2 h ja ulos tuli yhdellä ponnistuksella syöksymällä).

Mies ei valita mitään vaan kehuu tiukaksi. ja tiukalta se tuntuukin paitsi suulta löystynyt, mutta se ei taida olla miehelle mikään ongelma kunhan sisältä on tiukka.

Vierailija
4/5 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli synnytykseen asti immenkalvo jäljellä koska se oli sen verran joustava että penis mahtui sisään repeämättä. Sen takia minua penikse sisäänlaitto aluksi vähän jopa sattui mutta sen jälkeen tuntui tosi hyvältä, ja mies oli ihan hulluna siihen tiukkuuteen.

Synnytyksessä tietysti repesi immenkalvorengas pois ja emättimen suusta tuli löysempi. Enää ei koko klitoriksen seutukin heilu peniksen työntöjen mukana kuten aiemmin, enkä saa enää lainkaan orgasmia yhdynnässä. Tylsintä on että mieskin kaipaisi tiukempaa ja haluaisi panna vain peppuun nykyisin, mikä taas itselleni on TODELLA vastenmielistä ja kivuliasta :-(

Vierailija
5/5 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli ennen synnytystä tosi tiukka vaginan suu, joka synnytyksessä venyi ja nyt seksistä on mennyt se penetraation ilo, mistä joskus niin nautin, kun penis oikein imaistiin sisään jne. Mieheni on tyytyväinen, mutta itse en saaa seksistä,irti enää mitään..

Miksi nuo pilkut ovat 'ihan missä vain sattuu' -paikoissa ja miksi seksistä-sanan jälkeen on pilkku? Oletko niitä, jotka pilkuttavat kaiken ihan vain varmuuden vuoksi?

Pilkun merkitys:

"Pilkku on merkkinä melko huo­maa­ma­ton, mutta se on tärkein välimerkki pis­teen jälkeen."

http://jkorpela.fi/kielenopas/4.3.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme