Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kävelee edes takaisin kaksiossa yöt ja päivät

Vierailija
17.04.2025 |

Kuulostaa siltä, että hevonen laukkaa siellä. En voi käsittää miksi pienessä kerrostaloasunnossa kävellään edestakaisin. Voi kun menisi töihin! Itse opiskelen etänä. TUM TUM TUM taustaäänenä

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos itse menisit töihin niin et olisi kuulemassa sitä että kerrotalossa asuu muitakin ihmisiä kuin sinä?

Vierailija
2/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun käyttämään kuulokkeita tai kuuntelemaan korvanapeista musaa jatkuvasti kotona, kun en kestä tuota naapurista tulevaa ryminää ja kolinaa. En ymmärrä miten joku voikin kolisuttaa koko ajan aamusta iltaan joka päivä. Yöksi sentään hiljenee, mutta heti aamulla sama show jatkuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos itse menisit töihin niin et olisi kuulemassa sitä että kerrotalossa asuu muitakin ihmisiä kuin sinä?

Etätyöt/-opinnot?

Vierailija
4/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO VOI HELLANTUUTELI SENTÄS! YHYY. Koittakaa kestää. Itteeni ärsyttää ne huutavat tenavat mut minkäs teet. Elämä on.

Vierailija
5/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Jos naapuri kävelee, tai steppaa koko päivän, niin hän pysyy terveenä ja elää 115 vuotiaaksi. Yleensä vaan kukaan ei jaksa arkiliikuntaa herkeämättä. Mölinä ja koputus saattavat tulla muualta. Isännöitsijän on tutkittava mölyn lähde. 

Vierailija
6/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Jos naapuri kävelee, tai steppaa koko päivän, niin hän pysyy terveenä ja elää 115 vuotiaaksi. Yleensä vaan kukaan ei jaksa arkiliikuntaa herkeämättä. Mölinä ja koputus saattavat tulla muualta. Isännöitsijän on tutkittava mölyn lähde. 

Ei se mitään tutki, haluaa vaan että pidän kirjaa naapurien äänistä

Vierailija
7/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yläkerrassa tällainen kolisteleva maratoonari. Kolmio tosin, mutta kyseessä kuusikymppinen yksinasuva nainen. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä ihmettä hän asunnossaan oikein puuhaa, koska kotona ollessaan hän kantapääkävelee tuntikausia edestakaisin. Samalla toki raivolla  paiskotaan ovia ja kolistellaan, kilistellään astioita, tavaroita ja pattereita. Ilmeisesti vuorotyön takia hänellä on myös rytmi mukavasti sekaisin, kolinaa saattaa kuulua puolilta öin ja kuudelta aamulla jatketaan. 

Jos en tietäisi kyseistä naista, epäilisin  hänellä olevan psykoosi tai vastaava. Kyseessä on kuitenkin ihan normaali työssä käyvä ihminen. Ihmetyttää vaan, milloin hän oikein lepää, koska tiedän myös työnsä olevan fyysisesti raskasta. 

Vierailija
8/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut -60 ja 70 luvulla rakennetuissa niissä seinistä jotain kuului mutta tämä2015 rakennettu kaikki katto äänet kuuluvat mikä on mennyt vikaan. asia kärjistyi kun ylä naapurin kaijutinkin sai katon tärisemään ei uskonut pyysin kokemaan hän jätti musiikin kuuntelu tasonsa (varmaan vähemmän) totesi minun makkarissa ei voi olla totta miten se noin jytisee.

Vierailija
9/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen asunut -60 ja 70 luvulla rakennetuissa niissä seinistä jotain kuului mutta tämä2015 rakennettu kaikki katto äänet kuuluvat mikä on mennyt vikaan. asia kärjistyi kun ylä naapurin kaijutinkin sai katon tärisemään ei uskonut pyysin kokemaan hän jätti musiikin kuuntelu tasonsa (varmaan vähemmän) totesi minun makkarissa ei voi olla totta miten se noin jytisee.

Oho, mullakin on juuri 2015 rakennettu -ap

Vierailija
10/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

See on se pirimarathon.

Vierailija
11/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös yläkerran naapuri kantapääkävelee tuntitolkulla. Olen tullut tulokseen, että kyse on kuntokävelystä, ei sitä muutenkaan voi selittää. Yli 50 vuotta ehdin elää siinå luulossa, että kantapääkävelystä valittajat ovat niuhoja, mutta en ollut niihin vaan aiemmln törmännyt.

Vierailija
12/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joudun käyttämään kuulokkeita tai kuuntelemaan korvanapeista musaa jatkuvasti kotona, kun en kestä tuota naapurista tulevaa ryminää ja kolinaa. En ymmärrä miten joku voikin kolisuttaa koko ajan aamusta iltaan joka päivä. Yöksi sentään hiljenee, mutta heti aamulla sama show jatkuu taas.

Ei sun tarvi sitä ymmärtääkään 

Vierailija
13/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anteeksi rakkaani - paniikkihäiriön vuoksi en voi mennä ulos, joten on käveltävä sisällä.

T: kantapääastuja

Vierailija
14/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös yläkerrassa tällainen kolisteleva maratoonari. Kolmio tosin, mutta kyseessä kuusikymppinen yksinasuva nainen. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä mitä ihmettä hän asunnossaan oikein puuhaa, koska kotona ollessaan hän kantapääkävelee tuntikausia edestakaisin. Samalla toki raivolla  paiskotaan ovia ja kolistellaan, kilistellään astioita, tavaroita ja pattereita. Ilmeisesti vuorotyön takia hänellä on myös rytmi mukavasti sekaisin, kolinaa saattaa kuulua puolilta öin ja kuudelta aamulla jatketaan. 

Jos en tietäisi kyseistä naista, epäilisin  hänellä olevan psykoosi tai vastaava. Kyseessä on kuitenkin ihan normaali työssä käyvä ihminen. Ihmetyttää vaan, milloin hän oikein lepää, koska tiedän myös työnsä olevan fyysisesti raskasta. 

Siivoaa? 

Vierailija
15/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut naapurustossa noita öisin kävelijöitä. Aina jotain mt-ongelmaisia, jotka nukkuu päivät ja saattaa tosiaan yöllä kävellä yhtenään ympäri kaksiota. Raskaalla askeleella. Kirottu asia tuo netti. Ei ne muuten valvoisi öitä. 90-luvulla ei ollut näitä ongelmia.

Vierailija
16/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaa? 

Yksinasuva ihminen joka helvetin päivä monta tuntia? Onhan se mahdollista tietysti, mutta erotan myös siivouspäivät, koska silloin imuria raivohinkutetaan lattiaan. 

Vierailija
17/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt ensiksi päättä laukkaako se vai kävelee.

Vierailija
18/67 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaa? 

Yksinasu

Niin erotan minäkin, siivouspäivinä hinkataan lattiaa koko ilta suurinpiirtein

Vierailija
19/67 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokävelystä!? Neuroottista ja sairasta! Seitsemän askelta edestaas tuntitolkulla!? Yläkerrassani asu tuollainen 50+ lähihoitajanainen. Eikö saa työssään kävellä tarpeeksi!?

Miksi kukaan terve aikuinen "kuntoilisi" ja  takoo lattiaa sisällä, kun kaunis luonto ja raitis ilma on oven ulkopuolella!? Epäilen rankkaa mielenterveysongelmaa, neuroosia, pakko-oiretta tms.

Päiväsaikaankaan jatkuva, kuukaudesta toiseen jatkuva mekkalointi ei ole ok!

Kiusaamista ja jatkuvaa tahallista häiriköintiä!

Vierailija
20/67 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumatto tai telinevoimistelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi