Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2013

Kommentit (324)

Vierailija
61/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16/30 = menossa kiertopäivä 16, eli kuukautisten alusta on 16 päivää (vuoto toki on loppunut jo aiemmin), eli tuo kertoo missä vaiheessa kierto on menossa. Kun henkilön kierto on 30 päivää alkaa toi 16 olla jo hyvinkin ovisaikaa.

Yrityskerroiksi voi laskea kaikki kierrot tai halutessaan voi jättää laskuista pois ne kierrot jolloin ei ovuloi.

Täällä vuoto jatkuu niukkana? Nyt on jo selkeesti punasta, mutta tosi vähän mun normaaliin vuotoon nähden. Olisko vain käynnistysvaikeuksia.

Rontsu kp 2/?

Vierailija
62/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Ja kaikille hyvää perjantaita ja 13. päivää!

Minäkin vielä tulisin tähän pinoon mukaan..maaliskuisissa jo vähän kirjoittelin, mutta ei ensimmäisellä yrityskierrolla heti tärpännyt. En sitä kyllä odottanutkaan :) Meillä on ennestään kaksi lasta, 4- ja 2-vuotiaat, ja nyt sitten vielä pienestä kuopuksesta haaveillaan :) Ollaan tällainen reilu kolmekymppinen pariskunta. Kauhean vähän tuli tärppejä maaliskuisissa -toivotaan, että tässä kuussa tulisi sitten senkin edestä!

Hepokatti, yk 2 ja tänään kp 14/32, ensi viikkoa odotellessa, jolloin tod.näköisesti ovulaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

HEidi85: Kuule, ei haittaa vaikka lyhenteet eivät heti aukene. Minullakin meni aikani ennenkuin ymmärsin, mistä puhutaan :D

Rontsukka: ehkä siellä on alkukankeutta vuodoissa. Toivotaan, että tasaantuu ja tärppi tulee tässä kuussa :)

Hepokatti: Oli kyllä tynkä maaliskuisten pino, mutta tässä kuussahan se plussapuhuri saapuu, eiks je?? :)

ON: Toinen päivä vuotoja ja tuntuu, että vuodotkin ovat tasaantuneet. Viimeksi vuodot olivat niin rajut, ettei siteetkään pitäneet. Oli vähän ilkeätä.. No, nyt tuntuu "normaalilta" Heh, helposti tulee tyytyväiseksi tässä vaiheessa kiertoa :) Toivotaan, että tämä kuukausi menee rennosti ja tuloksekkaasti :D

Viikonloppuja!!!

äipsykkä kp 2/28, yk1+km+yk3

Vierailija
64/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä mulla on sit 6/? yk 0

En tiedä mun kiertoa kun en ole sitä aikasemmin koskaan seuraillut, joten jääköön nähtäväksi ja eka ovuloiminen olisi tod.näk.22pvä(jos kiertoni olisi 28),joten sitten tulee vasta yk 1 vaikka kyllä siinä välissäkin täytyy kokeilla onnea, mahdollisuushan on aina vaikkakin pieni :)

Mikäli kummassakaan ei ole vikaa.

Vierailija
65/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi85: Eli sinulla on nyt kyseessä kp 6/?, yk1. Yrityskerta alkaa aina alusta kierron vaihtuessa. (eli kun vuodot alkavat, alkaa uusi yrityskerta)

Jep, ja tsemppiä kiertoon!! :D

äipsykkä kp 2/28 yk1+km+yk3

Vierailija
66/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos äipsykkä :)

Alan olemaan kohta kärryillä :D

Vierailija
67/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierto on 28 päivää, niin 14 päivä suunnilleen on ovulaatio ja 21 kiinnittyminen (jos siis hyvin käy), jolloin voi muutama veritippakin tulla. Peittoja kannattaa heilutella jo ennen ovista, kun simpat elää sen pari päivää.

Vuoto jatkuu mun mittapuun mukaan niukkana? Tulis nyt kunnolla, niin ei tarvis miettiä. Normaalisti tarvii kuukuppi tyhjentää alussa kolmen tunnin välein ja nyt on menny aamusta asti samalla siteellä.

Rontsu

Vierailija
68/324 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toivottelen onnea kaikkien yritykseen. Tällä pieni toivonhiven huhtkuun lopulle, mutta siis heinäkuun kuukautisia/ovulaatiota vielä odottelen saapuvaksi.

69/324 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuisiin minäkin tipuin.. No kevätvauva sit:)

Mull on alkanut ihan yhtäkkiä megakiertoja.. Edellinen kierto oli 56 ja nyt onneks vain 42 mut piiiitkä kumminkin:/ mistä lie johtuu kun aikaisemmin aina ollu 31:/ ja jopa keskenmenon jälkeen ei ollu edes noin pitkä kierto.. Se tais olla 35 silloin..

Eli tän hetkinen tilanne:

Kp 1/ 35-56 Yk 1(km)+ yk 6

Vierailija
70/324 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin yrittää ängetä vielä uutena tulokkaana mukaan :)

Minulla ikää 30, miehellä 40 ja esikoinen olisi toiveissa. Pillerit jäi 12 vuoden jälkeen pois toukokuussa ja toinen yrityskierto menossa. Minulla ei ole ikinä varsinaisesti vauvakuumetta ollut, mutta jotenkin nyt ajauduin tälle tielle :) En tiedä olenko vielä ihan täysin sisäistänyt ajatusta, että meille voi tulla vauva, joten ajattelin, että asia konkretisoituisi jos kirjoittelisin tänne. On tullut jo pitempään näitä juttuja taustalla lueskeltua.

Yritin kovasti välttää nettiä, mutta ei tunnu onnistuvan. Ekassa yrityskierrossa sain tottakai kuviteltua itselleni kaikenlaisia oireita, kun menin niitä netistä lukemaan, tollo minä. Onneksi kierto oli niin lyhyt (22vrk), että en ehtinyt suurempia kuvitella. Vielä mennään tjottailemalla, koska uskon että oviksen tikuttaminen aiheuttaisi turhaa stressiä. Saa nähdä miten mieli muuttuu yrityksen pitkittyessä.

Woozle kp 17/22-24, yk2

Vierailija
71/324 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi!

Saako tulla mukaan jännäämään?

Meillä tehtiin kesäkuussa päätös, että yritetään saada esikoinen alulle.

Sunnuntaita (22.7) odotan pelonsekaisin tunnelmin, sillä silloin EI sais menkat alkaa!

Kaikenlaisia pienenpieniä oireita oon jo mukamas tuntenu mitkä vois liittää raskauteen, mutta mitkä silti on myös selitettävissä jollain muullakin asialla, mutta olen silti päättänyt pitää niitä varhaisina raskausoireina! :D

Pari raskaustestiäkin on ollut pakko tehdä, mutta vain surullinen yksinäinen viiva niissä on näkynyt.

En käsitä miksi sitä ei odota suosiolla sinne asti ku menkkojen pitäs alkaa, vaan kuvittelee, että kyllä siinä vois ehkä jo jotain pientä haamuviivaa näkyä :)

Vierailija
72/324 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kuumeile. Jos tulee, saa tulla. Ennestään on 3 lasta ja nykyinen on uusi mies, lapseton. Häntä ei haittaa, jos yhtään ei tuu, on reilusti yli 40 jo. Kiertopäivistä ei hajuukaan, ihme vuoto oli viikko sitten. Mut ehkä enemmänkin joku välivuoto. Mulla on siis hyvin epäsäännölliset kierrot enkä niitä oikeen kattelekaan koskaan. Joskus voi olla 6kk taukoakin. Ehkä haaveilen jostain tavoittamattomasta, mutta haaveilen kumminkin. Onko meitä muita joiden mies on omasta mielestään liian vanha isäksi, mutta ei silti vastustakaan? Onko täysin hullua...

Vierailija
73/324 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Alkaa olla jännät paikat.... Ihan sen takia, et gyne aika keskiviikkona. Tuntuu aina vaan vahvemmin, ettei kaikki taida olla kunnossa. Taas kerran olen aloittanut oviksen tikuttamisen, tällä kertaa ne odotukset ei vaan ole kovin korkealla. :p On siis ihan paikallaan varmasti käydä tutkituttamassa ja varmistamassa, ovuloinko minä ollenkaan…. Kiitos jos joku haluaisi jakaa omia kokemuksiaan saman tyyppisistä asioista :) :) :) ..että miten tästä sitten eteenpäin.

74/324 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan kuumeilijoihin. Minä 27v. ja mies 29v., ensimmäinen lapsi olisi toiveissa. Kierukka poistettiin kesäkuussa, yhdet kuukautiset tulleet välissä ja nyt on menossa ensimmäinen yrityskerta. Kierto on tähän asti ollut onneksi hyvin säännöllinen. Ovulaatio-oireet ovat sen verran selkeät, että vielä toistaiseksi yritetään ilman ovistestejä.

Jatkuvaa odottamista ja laskemista tuntuu olevan tämä vauvan yrittäminen. Nyt odotellaan, tuleeko kuukautisia yhdeksän päivän päästä.

Kp 19/28 yk 1.

Vierailija
75/324 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh tätä ilmaa :/ Mistä tätä vettä oikein riittää??

Täällä onkin iso joukko kuumeilijoita, kiva juttu! Erilaisia tilanteita, mutta sama toive löytyy kaikilta :)

Itse sain eilen pidellä ei yhtä vaan kahta kuukauden ikäistä vauvelia! Voih, mä en kestä.. olen kyllä todella iloinen heidän puolesta, että ovat vauvat saaneet, mutta kyllä pieni masennus on ollut ilmassa tän päivää.. Mies ei ymmärrä yhtään, että miksi. Kuulemma se vauva tulee kyllä tännekin sitten, kun on oikea hetki.. Prkl!! Se ois just nyt heti eikä joskus sitten tulevaisuudessa.. Näin nämä fiilikset heittelee ihan häränpyllyä :)

huoh, josko sitä saisi ajatuksia pois näistä asioista, kun pääsee vähän asuntomessuja kiertämään ensi viikolla :) Olis vähän remppaprojektia edessä, voisi keskittyä siihen nyt enemmän :D

Vähän tuli sekavaa settiä, pakko vaan purkautua kun ei kavereille oikein voi sanoa, että tuli paha mieli heidän pikku nyyteistä.. Oon varmaan vähän itsekäs tai jotain..ääääh :( Tämä fiilis yhdistettynä tuohon sateeseen, vaatii selkeesti vähän suklaata ;)

äipsykkä kp 4/28

Vierailija
76/324 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatiotesti näytti eilen kahta viivaa, joten nyt aletaan sitten jännittämään olisko tärpännyt. Loma on lomailtu ja huomenna pitäisi mennä katsomaan miltä se työpaikka näytti. Oikeastaan ihan hyvä, että saa piinaviikoiksi jotakin muuta ajateltavaa kun päivien laskemista.

Vierailija
77/324 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äipsykkä? >>> tiedän tunteesi, siskoni saa syyskuussa vauvan ja kaverillani on (kummipoikani) on 3kk ikäinen ja toisaaltaan tuntuu pahalta kun ei ole omaa ja heillä on, mutta olen tietenkin onnellinen heidän puolestaan.

Tässä on ajatukset aika sekasin itsellänikin...tahtoisi saada vauvan heti, miehelleni en ole viitsinyt sanoa kuinka tohkeissani olenkaan, kun voin just kuvitella että vastaus olisi vastaavanlainen että "tulee kun on tullakseen". äh miehet!! ;)

Viikonloppua odotellessa, pitäis olla mahd.ovis ;)

Heidi-85 9/? yk 1

Vierailija
78/324 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta kuitenkin täällä säännöllisesti käyn vaklailemassa teitä muita:) Kirjoittelin tuolla keväällä muutamana kuukautena harvakseltaan ja stressin ja ylenpalttisen intoilun välttämiseksi jättäydyin sitten taka-alalle.

Pikaesittelynä; itse ja mies tuotapikaa 38v, miehelle esikoinen ja itsellä on kohta 17v poika... Että ei tässä ensimmäistä kertaa pappia kyydissä olla;) Taustalla myös vanhat peikot, parin vuoden yritys aiemmassa parisuhteessa ei tuottanut tärpin tärppiä... (itse asiassa en ole koskaan nähnyt kahta viivaa kun ennenvanhaan pisuteltiin "terveyssisaren ulkohyyskässä" enkä testistä nähnyt vilaustakaan) Muutakin murhetta ja pettymystä on nähty näissä hommissa, mutta nyt on mukava kun tuoreessa parisuhteessa saa ensimmäisen kerran rakastuneena haaveilla!! Ja mieskin kun oli jo ehtinyt ajatella että vauva-asiat meni jo, niin nyt sitten yritetään pysyä vaan rauhallisina, tulee jos on tullakseen... Oon kyllä jo hieman painostanut, että josko kuitenkin mentäisiin edes perustutkimuksiin syksyllä:)

Terkuin,

Aliina kp 7/28-33, yk 8

Vierailija
79/324 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

uusi kierto täällä pyöröhtänyt jo hyvin käyntiin ja huhtikuun vauvasta haaveillaan. Taustaa sen verran, että kolmatta toivotaan kahden tytön jatkeeksi, ja ikää itsellä kohta 36, miehellä 37.

Viime kierrossa ovista tuskin tapahtui, mutta nyt limoja on alkanut jo ilmaantua. Mieskin onneksi nyt lomalla eikä työmatkalla, joten hyvillä mielin täällä! Tsemppiä kaikille ja jännäillään yhdessä :)

Liisuli kp 9/22-27 yk7

80/324 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko päivittää et tänään on kp 3:)