HUHTIKUISET 2013
Kommentit (324)
Hei,
Maaliskuisista tulen tänne kuumeilemaan (oletan, että ovis olisi ollut viime ke (ehkä jos ei ollut toiveajattelua, ovistestit oli loppu) joten laskettukin menee sitten huhtikuun puolelle jos nyt sattuu pienoinen halunnut hypätä matkaan mukaan.
Eli pienoinen esittely olen 26vuotias, syksyllä koulun aloittavan tytön äiti, jonka isästä olen eronnut. Nyt kuumeilen pikkukakkosta elämäni miehen kanssa, mutta jostain syystä kierrot heittelee mitensattuu oikein urakalla ja gyneen sain ajan vasta elokuun alkuun. Miehelläni on edellisestä parisuhteestaan poika. Eli meissä kummassakaan ei vikaa pitäisi olla.
Toivottelen paljon plussaonnea kaikille!
kesäkeiju86 Kp91/? Yk11
Moikka kaikille! Tuolta maaliskuisista siirryn tänne kuumeilemaan. Minä 34 & mies 37. Meillä ennestään lapset 2 ja 4 vuotta. Eli kolmannesta haaveillaan.
Paupu yk3
tässähän alkaa jo jännittää! Epäilen että ovis oli ja meni jo, vaikka kaikkien laskureiden mukaan sen pitäis olla vasta tulollaan. Ei oo siis vielä mitään ovistestejä käytössä, katotaan sit jos ei ala vauvaa kuulua.
Onkos kellään muuten ollut mitään hedelmällisyys/ehkäisytietokoneita käytössä? Mulle ei hormonaalinen ehkäisy kertkaikkiaan sovi, kierukka on poissuljettu muutenkin runsaiden menkkojen takia ja kondomi nyt on niin...hankala. Tilasin tänään lukuisten suositusten saattelemana tommosen Lady Comp -koneen, ajattelin että nyt kun ei vielä oo raskaana, niin vois käyttää sitä päinvastoin ja bongailla ovista sen avulla. Kallishan se on ku mikä, mutta sitten taas toisaalta maksaa se muukin ehkäisy, ja kun varmojen päivien laskeminen ja bongaileminen taas on hiukka epävarmaa, varsinkin jos on niin huono pitämään kirjaa kun minä, siitä meillä on todisteena toi yks yksvuotias :D
Mutta tsemppiä kaikille loppukiertoon, synnärillä nähdään ;)
Elena yk1
Heidi85: Jep, miehet! ;) Niillä ei taida tulla sellasta vauvankaipuuta.. noh, nyt on jo parempi fiilis, kyllä se vauva meillekin vielä saadaan :D
Kesäkeiju86: Mitäs sinne kuuluupi? Kävitkö eilen labrassa? Vai oliko liian "aikaista"? Tuon kp määrä on kyllä päätä huimaava, toivottavasti pian loppuu testiplussaan :D Tsemppiä!!!
ON: Täällä se täti tykkää viihtyä, sais jo lähteä! Lähdetään mökkeilemään ja palataan sunnuntaina, luulen, että sunnuntaista viikko etiäpäin olis ovis käsillä. Täytyy nauttia nyt näistä vapaista ja jättää tämä projekti "vähän taka-alalle".. heh, ihan kuin se onnistuisi :D
Kaikille paljon plussatuulia ja tsemppiä kiertoon!!
äipsykkä kp 6/28
Siis voihan V..adelma!
Tsekkailin noita raskauslaskureita ja nyt on pää sekaisin kun kaikki näyttää vähän eri lukemia mahdollisten viikkojen, hedelmöittymisien ym suhteen.
Menin siis ja kaivoin kätköistäni raskaustestin ja eikun pissimään tikun nokkaan. (eikä edes aamupissa)
Näyttöön pitäisi piirtyä + kuvio. Vaakaviiva oli selkeä ja vaivoin (ehkäpä pelkästään hyvän mielikuvituksen ansiosta) näin luonnon valossa puikkoa kääntelemällä ihan haaleaakin haaleamman pystyviivan, joka varmastikkin on vain viivan paikka!
Menkkojen siis pitäis alkaa sunnuntaina, joten vielä pitäis olla liian aikaista mitään näkyäkkään..
Nyt voin taas hyvällä omallatunnolla hakata päätä seinään! Tyhmä minä, mitä menit vielä testaamaan!
Noita testejä ei näköjään mulla sovi olla jemmassa vaan ne pitäs käydä ostaan vasta sitten kun oikeasti ois aika testata!
Tulipahan vuodatettua :)
Niin ja mainittakoon, että kp=30/35 ja yk 1
Toiset testithän väittää että näkyis hyvinkin pian mut en sit tiedä kun ei ole kokemusta (vielä). Täällä päästään vasta loppu kuusta testailemaan ekaa kertaa koska en kyllä malta olla testailemattakaan...täytyy saada heti tietää ;)
kp10/? yk 1
Minä menin tekemään sunnuntaina elämäni ensimmäisen testin ja negahan se oli. En kyllä muuta odottanutkaan. Kävin apteekissa muilla asioilla ja ajattelin ostaa testin etukäteen. No yhtä kauan selvis se testi kaapissa kuin kaikki herkut, joita muka "vierasvaraksi" ostan...
Perjantaina alkais olemaan kp23/22-24, joten meinasin silloin sortua vakavamielisempään testaukseen. Anoppilaan olis silloin lähtö viikoksi ja selitän siis itselleni tätä aikaista testausta sillä etten joudu kylässä testaamaan, seli seli :)
Ne ketkä on kovin malttamattomia ja tekee paljon raskaustestejä, niin netistä saa tosi paljon halvemmalla kun apteekista ja yhtä luotettavia, saa myös ovistestejä. Kaverini suositteli ja tänään teinkin tilauksen ja tuli muutaman tunnin päästä että tilaus on lähtenyt postiin :)
Mahtavat maisemat ja hyvää ruokaa, lämmintäkin riitti, parhaimmillaan 34 astetta näytti mittari :)
Tällä kertaa ei kummempaa, ovis käsillä ja piina viikot edessä, will c :)
Tervetuloa uusille, väsätään nyt niitä plussia urakalla huhtikuun läjään ;)
Minni, miksi mun nimen perässä on alaviiva ??;)
-claudia kp 11/28-30, yk1+km+yk9
Siis siksi, että jouduin aloittamaan eilen viikonmittaisen tulehduskipulääkekuurin, kun nilkan nivel on ilmeisesti tulehtunut. Jostain joskus luin, että tulehduskipulääkkeet voivat vaikuttaa kiinnittymiseen... Nooh, toivotaan, että se ovis tulee vasta myöhemmin eikä heti kierron alussa, sitä kun en tiedä tarkkaan milloin tulee. Sen bongaaminen kun ei ole vielä onnistunut!
Täti lähti eilen ja nyt voisi taas keskittyä peiton heiluttamiseen, paitsi, että isäntä on töissä pitkiä päiviä, joten ei taida saada muuta kuin uniseuraa!
Angelica: Tuttu tunne :) Piru kun aina tekee mieli testailla liian aikaisin.. Malttia ja ei muuta kun uusi testi sunnuntaina :D Plussaonnea!!!
Woozle: Heh, vierasvarat :D Täällä sama juttu! Tosin nyt on ollut muutama testi jemmassa, ihan vaan siltä varalta, jos tarvii... Olen kanssa aika hullu, kun ”tykkään” aina testailla. Perjantaina sinulla voisikin jo jotain näkyä ;) Plussatuulia sinnekin!!
Heidi85: Minkä merkkisiä siis olet ostanut? Itse olen ostanut nettiapteekista (ihan siis suomalaisesta) noita apteekin omia testejä, kun niihin olen niin tykästynyt :) Ei ne hirveesti halvemmaksi tule, mutta eipä tarvi kylän apteekissa käydä tämän tästä :D
Claudia: Voi kuinka ihanan kuulosta, Italia ja lämpö!! Kiva, että reissu meni hyvin! Nyt vaan toivotaan, että sieltä etelän ihme on tapahtunut :D Tsemppiä piinaviikkoihin!!
Narandja: Voi kökkö! Mutta, toisaalta, parempi kropalle että hoidetaan! Aina ei ole niin, että lääkkeet haittaavat, vaan se kipu/sairaus voi olla pahempi stressi kropalle! Nopeesti se menee ohi! Nyt vaan kaikki naiselliset aseet, jotta saat ukkos hommiin töiden jälkeen ;) Mielikuvitusta kehiin ;)
ON: Täälläkin täti lähti ja peitot heiluu heti :D Ei nääs jää yrittämisestä kiinni täällä ;) Tosin, nyt tuntuu ihan rennolta taas.. kävin eilen shoppailemassa ja ostin kaikkia ihania vaatteita, joten jos maha ei lähde syksyllä pyöristyyn, niin on minulla ainakin ihania syksyvaatteita :D
Plussaonnea ja PALJON kaikille!!!
äipsykkä kp 7/28
Esim. RFSU, PREGCHECK ja sit oli noita puikkoja mil ei ollu nimeä mut nuo ainakin oli melkein puolet halvempia kun apteekista ostettuna...ja mitä enemmän ostaa sitä halvemmaks tuli yhen puikon hinnaks >>> lähinnä niille ketkä tekee paljon :) Tietenki positiivisesti ajateltuna eihän pitäis ostaa ku yks kerrallaan, koska kyllähän se eka näyttää jo plussaa ja jos ei nyt eka niin toka sit ;)
Meillä tuo peiton heilutus ei onnistu kuin viikonloppuisin kun mies on reissuhommissa, joten varmaan saadaan yrittää esikoista kauan ellei hyvä tuuri käy viikonloppuna kun olis mahd. ovis.
kp 11/? yk 1
äipsykkä: Kävin eilen aamulla labrassa ja en ollut raskaana ainakaan vielä, sanoi tosin, että saattaa olla liian aikaista, kun yleensä viikon päästä näkee ja mulla oli ovis luultavasti keskiviikkona tai tiistaina, vielä on siis hiukan toivoa. Kiitos! Mä en kyl ymmärrä miksi täti kiusaa turhan kauan, ku vois hyvin lähteä seuraavaan osoitteeseen.
Heidi: Mä tilasin kans nyt netistä (halpatestit) kun en kehtaa enää käydä apteekissa ne pitäis mua varmaan hulluna, tullut tehtyä muutamat testit tän megakierron aikana. Toivottavasti teillä osuisi ovis viikonloppuun ja onneksi siimahännät muutaman päivän elääkin.
ON: edelleen odottelua, maanantaina testaillaan taas vaihteex jos täti ei ennen sitä saavu, oikea tissi kipeä, mutta muita oireita ei ole.
Yritän surkeasti keksiä muuta ajateltavaa, mutta eilen tarvi käydä esikoisen vauvanvaatteet (ne joita olen säästänyt läpi) oikun ne oli pieniä ja suloisia.
Tänään ajattelin pestä ikkunat ja käydä terassilla ystävän kanssa limppareilla.
Plussatuulia!
kesäkeiju86 kp93/? Yk11
Kesäkeiju86: Juu sieltä mäkin tilasin ja testinä tilasin myös ovistestin, saa nähdä vaan kokeilenko sitä.On kyllä tosiaan megakierto sulla, tsemiä ja toivottavasti plussaa tulisi teillekkin.Viikonloppua odotellessa ;)
claudia ei mitään tietoa XD ku sun nimen kopsaa tosta nimimerkin kohdalta niin se antaa siihen alaviivan...=?
heidi85 mä olen ihan kamala testaileen.. itseasiassa piti tehdä tänään eka.. joo hullu minä.. eihän se nyt vielä mitään näyttäisi edes.. (=
en nyt ole paljon ehtinyt kirjoitella kun on mieskin lomalla ettei se ahdistu tästä mun kuumeilusta täällä (=
ON: Eilen oli niin kovat menkka kivut että luulin tädin jo tulleen taas liian aikaisin.. ei kuitenkaan.. hmm.. mielikuvitus laukkaa taas (=
Minni kp 20/27 dpo 9 yk 2
Voi että ottaa kupoliin tämä odottelu, että sais edes testata!! Mä oon niin raivona. On muka kaikenlaista raskausoiretta (hajuaisti on herkistynyt suussa outo metallin (?) maku jne.) ja sen sellasta. Tekis mieli hakata päätä seinään. Ei kertakaikkiaan malttais odottaa. No niin, lopetan tämän valitukseni tähän.
Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille.
Huhtikuisissahan tässä ollaan, mutta onkos kukaan pohtinut mikä olisi paras kuukausi saada vauva? Siis jos niitä saisi tilattua jostain nappia painamalla :)
Itsellä tuli mieleen, että huhtikuu voisi olla ihan hyvä, koska ei tarvitsisi helteillä tuskailla raskaana eikä toisaalta pakkasilla hukuttaa lasta villavaatteisiin.
Pikkumurmeli: Tiedän tunteen, enkä minä ainakaan kavereilleni voi kirota tätä tuntemusta. Siskkin sanoi että pillereiden jälkeen yrittivät vuoden ennen ku tärppäs, minä en kyllä niin kauan halua enkä odota, kyllä me saadaan aikasemmin, positiivisesti ajateltuna taas :)
Woozle: Alkuvuodesta tammi-huhtikuu on ollut aina mun mieleen mut sit kun on tunnollinen työntekijä niin en vois jäädä äityislomalle tammi-helmikuussa kun on kiire aika ja olen ainut työntekijä pomon lisäks tuossa toimipisteessä. Mites muilla, mitenkä olette ajatelleet jos jäätte maaliskuussa äityislomalle, onko kertominen helppoa töissä? Vai olenko ainut niin ajatellut että jää mammalomalle silloin ;)
Pikkumurmeli: Jep, know the feeling!! Niiin ärsyttävää! Ja sitten se, että mitä ihmettä sitä keksisi piinaviikoille, ettei koko ajan miettisi testejä :/ Se jos mikä on piinaa :D
Woozle: Esikoinen syntyi huhtikuussa, ihan alussa ja mielestäni ajankohta oli mitä mainioin! Ei tarvinnut mitään ihmeellisiä talvivaatteita hommata, koska maha vielä ihan siedettävä tammi-helmikuussa (joskin tietty jo haittasi joidenkin vaatteiden kanssa..) ja kesää kohden mentiin vauvan kanssa. Oih, onnistuisipa tässä kuussa nyt tuo toinenkin :D iiikkkksss, nyt iski jännitys :D
Heidi85: Teen pätkätöitä ja kertominen on helppoa. Suunnitelmat tehdään vaan sitten sen mukaan mitä olen töissä. Tosin, saattaa vaikuttaa, millaisen sopimuksen saisin taas tämän hetkisen umpeuduttua.. Eivät tietenkään halua maksaa sitä 3kk äitiysloman palkkaa.. Mutta en jaksa ressata siitä. Tulee kun tulee ja työt kyllä sovitaan sen mukaan :)
Ihanaa kun aurinkokin tupsahtaa välillä tänne Suamenmaalle :)
Malttia kaikille ja plussatuulia ++++++
äipsykkä kp 7/28
Jaahas täällä alko menkat sit jo tänään, vähän aikasemmin ku yleensä:/ eikä mitään menkkakipuja niinku yleensä. No tänään sit on kp1 ja yk2 saakoon alkaa.