Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille Naisenne maistuu?

Vierailija
23.11.2005 |

Mille maistuu nykyinen naisenne? Annatteko suuseksiä ellei hän ole peseytynyt? Mikä on paras ja karmivin kokemuksesi naisen tyydyttämisestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesty pimpsa ei maistu miltään - iloa siis vain naiselle. Kuukautisten aikana ei suuseksi hirveesti innosta, mutta toki nuolen, jos vaimo pyytää. Siis naiseni maistuu hyvälle!

Vierailija
2/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaimo halua että sitä nuollaan.

joten se siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kumpikaan

mutta ei niin ei

-mici-

Vierailija
4/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että ei vaimoni ainut laatuinen sillä varmasti toisiakin naisia on olemassa joita ei kiinnosta suuseksi.

niin saavana kuin antavana osapuolena.

Yleisempää toi antavana

-mici-

Vierailija
5/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan vaimo ei anna nuolla eikä ota suihin. Ollaan sitten varmaan kaks suomen viimestä dinosaurusta tällä saralla.

Vierailija
6/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen suuseksin saamisen (olen siis nainen) jotenkin.. no, hävettävänä ei ehkä ole juuri se sana jota haen, mutta jotenkin ajattelen koko ajan että voi ei, toivottavasti en haise/maistu pahalle, ja nauttiiko se mies siitä ollenkaan vai onko se vain " velvollisuus" (kysymällähän se tietysti selviäisi). Olisiko parempi maata reidet levällään että mies saisi raitista ilmaa (joo, tämmösiä mä mietin ihan oikeesti) vai saako liikkua? Tosin jos ajattelee toisin päin - en ole itse siitä antamisesta niiiin innoissani, mutta teen kun näen kuinka hyvälle se tuntuu. JA silloin on parempi jos mies ilmaisee mielihyvänsä, että kai se on sama juttu kun itse saa.. Kertokaapa (dinosaurukset ja muut miehet) että millaista se on? Tästä ois tietty voinu aloittaa uudenkin keskustelun, mutta menköön.

Vierailija
7/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei myöskään halua imeä kaluani.

Vierailija
8/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sen suuseksin saamisen (olen siis nainen) jotenkin.. no, hävettävänä ei ehkä ole juuri se sana jota haen, mutta jotenkin ajattelen koko ajan että voi ei, toivottavasti en haise/maistu pahalle, ja nauttiiko se mies siitä ollenkaan vai onko se vain " velvollisuus" (kysymällähän se tietysti selviäisi). Olisiko parempi maata reidet levällään että mies saisi raitista ilmaa (joo, tämmösiä mä mietin ihan oikeesti) vai saako liikkua? Tosin jos ajattelee toisin päin - en ole itse siitä antamisesta niiiin innoissani, mutta teen kun näen kuinka hyvälle se tuntuu. JA silloin on parempi jos mies ilmaisee mielihyvänsä, että kai se on sama juttu kun itse saa.. Kertokaapa (dinosaurukset ja muut miehet) että millaista se on? Tästä ois tietty voinu aloittaa uudenkin keskustelun, mutta menköön.

Hei laita aivot vaan narikkaan, äläkä mieti turhia! Jos olet pesulla hiljattain käynyt, niin et kyllä maistu pahalle. Ja eihän sen miehen ole sitä pakko tehdä, eihän? Jos niin kamalaa sille olisi, niin jättäisi varmaan tekemättä! Nauti olostasi ja ajattele vaikka jotakin tuhmaa. Auttaisiko pieni määrä alkoholia rentoutumaan? Kun mies nuolee sinua, on sinun vuorosi nauttia!! Nauti!

Ja varmaan miehesikin nauttii suuseksin antamisesta! Se on kuitenkin aika kiihottavaa puuhaa!

Vielä sellainen vinkki, että suuseksissäkin voi välillä vaihtaa asentoa. Kiihottavan tuhmaa on, jos mies nuolee takaapäin, nainen on siis kontallaan. ;)

Vierailija
9/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen suuseksin aloittaa pienenä maisteluna? Että samalla kun suukottelee ja maistelee kumppania muualtakin, niin suukottelisi vähän sinnekin päin? NÄin ei ehkä alkuun tuntuisi niin dramaattiselta?

Ja naisianne voisitte ensi alkuun pyytää vähän maistamaan vaan. Korostakaa, ettei tarvitse tehdä loppuun asti! Älkää kuitenkaan yhtään painostako! Mutta jos vaan kertoisitte, että " minusta olisi hienoa jos voitaisiin vähän kokeilla ja tuntuisi varmaan hyvältä" ..

Varmaan moni nainen jättää imemättä miestään sen takia, että on epävarma, miten sen tekisi. Ei uskalla sitten edes yrittää. Ajattelee, että heti pitäisi osata tehdä kaikki täydellisen oikein. Vaikka ilmeisesti miehestä hyvältä tuntuu, jos nainen vaan vähänkin yrittää! Ei ole vaikeaa. Jos siis saatte naisenne sitä tekemään, niin antakaa kovasti hyvää palautetta! (Ja tietenkin samalla myös rehellistä, ainakin jossakin määrin.)

Ja saksikaa miehetkin niitä alapään karvoja lyhyemmäksi, niin suuseksi on paljon mukavampaa, kun ei tule karvoja suuhun! Ehkä naisennekin innostuvat!

Toivottavasti tulisi edistystä!

Vierailija
10/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ( naisena ) pidän suihinottoa erittäin kiihottavana ja teenkin sitä aina kun naimme. Mieheni ei vaan anna sitä juuri koskaan minulle. Olen yrittänyt pyytää sitä hienovaraisesti, mutta ei... Ilmeisesti miestäni häiritsee vieläkin se, että minulla oli reilusti yli vuosi sitten emätintulehdus ja silloinhan alapää todellakin haisee. Hoidin tulehduksen ja siitä on muutenkin todella pitkä aika, joten ihmetyttää onko siitä voinut jäädä joku " trauma" , vai mitä? Masentavaa ajoittain, mutta ei kai tässä mikään auta :(. Mieheni on kyllä sanonut kerran puhuessamme asiasta, ettei hän pidä suuseksin antamisesta. Mielellään hän on kuitenkin ottavana osapuolena...No, turha kai täälläkään on siitä " itkeä" , mutta tulipahan purettua jonnekkin! :)

Vierailija
11/11 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ( naisena ) pidän suihinottoa erittäin kiihottavana ja teenkin sitä aina kun naimme. Mieheni ei vaan anna sitä juuri koskaan minulle. Olen yrittänyt pyytää sitä hienovaraisesti, mutta ei... Ilmeisesti miestäni häiritsee vieläkin se, että minulla oli reilusti yli vuosi sitten emätintulehdus ja silloinhan alapää todellakin haisee. Hoidin tulehduksen ja siitä on muutenkin todella pitkä aika, joten ihmetyttää onko siitä voinut jäädä joku " trauma" , vai mitä? Masentavaa ajoittain, mutta ei kai tässä mikään auta :(. Mieheni on kyllä sanonut kerran puhuessamme asiasta, ettei hän pidä suuseksin antamisesta. Mielellään hän on kuitenkin ottavana osapuolena...No, turha kai täälläkään on siitä " itkeä" , mutta tulipahan purettua jonnekkin! :)

Jos kovasti sitä kaipaat, niin kannattaisiko ottaa vielä suoremmin puheeksi. Sanot miehellesi, että tuntuisi sinusta niin ihanalta ja kiihottavalta. Tai ehdotapa vaikka 69:ä kun seuraavan kerran otat häneltä suihin. Luulis, että siitä on vaikeampi kieltäytyä. Kai pitää jonkinlaista vastavuoroisuutta olla?!

Ja oletko koskaan lyhennellyt alapään karvoja? Sekin voisi tehdä suuseksistä miehelle huomattavasti miellyttävämpää! Voi ajella vaikka hiustenrajaimella ja jättää vaikka 1 mm. Näin mä olen tehnyt. Seuraavaksi aion vahata kaikki pois, tai siis ehkä jonkun tupsun tuohon eteen jätän.. ;)

Mutta ymmärrän kyllä senkin, ettei se niin kivalta tunnu sitten saada sitä suuseksiä, kun sitä on ensin saanut kerjätä. Ja jos tuntuu, ettei toinen tykkää sitä tehdä! Tässä tapauksessa olis kyllä pienet valkoiset valheet paikallaan. Eli ei kannattais puoliskolle välttämättä suoraan kertoa, ettei niin tykkää suuseksin antamisesta..

Eikös se vähän ole sama kuin vaikka hierominen? Kukapa sitä niin hulluna tykkäisi toista hieroa, mutta sitä tehdäänkin sen takia, että toinen nauttii. Ja sitten pitäisi taas joskus itse olla saavana osapuolena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi