Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion yllättää mieheni :) Vinkkejä ja mielipiteitä.

Vierailija
29.06.2012 |

Suunnitelma siis tämä:

Lapsen poikamme vien veljelleni hoitoon ja järjestän miehelleni yllätyksen piristämään arkea.

Olen varannut hotellihuoneen. Olen ostanut ihanat alusvaatteet. Mies kun pääsee töistä, olen häntä odottamassa hotellihuoneessa ja kutsun hänet sinne.

Meinaan itse väsätä syömiset mukaan vaihteluksi ravintolassa syömiselle. Mm. mansikoita suklaaseen dipattuna, kuoharia ja mitä nyt sit vielä keksinkin! Ideoita otetaan vastaan :)

Ohjelmassa myös kylpyammeessa rentoutumista.

Mietin tässä et meneekö ruusunterälehdet liian siirappiseks? 5 vuotishääpäivä on kyl kyseessä (:

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakisin hesestä ruuat,mun mies tykkäis=)Mutta oikeesti ihanaa iltaa teille,meillä kyllä mies tuosta tykkäis.

Vierailija
42/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkaavansa pari kaljaa ja grillaavansa makkaroita ja katsovansa EM-yleisurheilua ja potkupalloa.

eli ei noi ap:n hömpötykset ilahduttas mun ukkoa, vaan järkyttäis ...

Mut oisko teillä noita syönti ehdotuksia? :)

- Ap

syönti tai siis suuehdotus, mistä mies varmasti pitäisi. Saat arvata itse.

Miesnäkökulmaa peliin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkaavansa pari kaljaa ja grillaavansa makkaroita ja katsovansa EM-yleisurheilua ja potkupalloa.

eli ei noi ap:n hömpötykset ilahduttas mun ukkoa, vaan järkyttäis ...

Mut oisko teillä noita syönti ehdotuksia? :)

- Ap

syönti tai siis suuehdotus, mistä mies varmasti pitäisi. Saat arvata itse.

Miesnäkökulmaa peliin ;)

Vierailija
44/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppahallista vaikka joitakin erikoisia makkaroita tai lihoja pieniksi antipastoiksi.

Tai hapankorppuja, niiden muruset pistelevät kivasti.

Vierailija
45/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei skumppaa vaan tietysti samppanjaa.

Kyseessä on sentään hääpäivä eikä mikään vappu.

Ruusunterälehtikylpy ON ihana! Mun mies hemmotteli sellaisella nyt keväällä, kun meillä oli hotelliviikonloppu.

Siitä tykkää sekä mies että nainen AIVAN varmasti.

Vierailija
46/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Keskustelunkäynnistäjät/rakkaus"-kaikki, mitä aina olet halunnut tietää kumppanistasi. Ilta on ollut yksi parhaimmista kahden kesken vietetyistä illoista(hotellissa). Meillä yhdessä 15v ja yllättäen löytyikin jotain "uutta":-) Me juotiin skumppaa ja syötiin salmiakkia:-D illalla käytiin Kreikkalaisessa ravintolassa... Ihanaa iltaa teille!!!! Olet supervaimo;-)

Vierailija
47/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin hyvä idea, ja väitän, että vain se joka on itse kokenut asian käsittää, miten hienoa se on käytännössä.

Lämpimässä kylpyvedessä ruusujen aromi tuntuu mielettömän hyvältä. Kaikkien ei tarvitse olla mitään tantran ammattilaisia, mutta tuoksujen merkitys on kyllä tunnettu jo vuosituhansia eroottisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
48/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusun terälehdet kylpyvedessä on erittäin hyvä idea, ja väitän, että vain se joka on itse kokenut asian käsittää, miten hienoa se on käytännössä. Lämpimässä kylpyvedessä ruusujen aromi tuntuu mielettömän hyvältä. Kaikkien ei tarvitse olla mitään tantran ammattilaisia, mutta tuoksujen merkitys on kyllä tunnettu jo vuosituhansia eroottisessa kanssakäymisessä.

ne tarttuvat ikävästi ihoon kiinni ja niitä on hankala pestä pois. Vaahtokylpy on parempi.

Vierailija
49/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin on helppo keksiä hauskaa lisäviihdettä hotelliyöhönne :-)

Kuulostaa oikein maittavalta kaikki mitä olet suunnitellut - riemukasta hotellioleilua teille! Nuo ovat ihania iltoja/öitä, ja arkea jaksaa pitkäääääääään moisen jälkeen :-) Kokemusta on!

Vierailija
50/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ihoon tarttui RUUSUN terälehti.... auttakaa! ja hyi, siihen tarttui myös SPERMAA.... mitä mä teen??? miksi ei voida rakastella silla SISÄSIISTISTI ja ilman tällasia eritteitä ja tarttuvia juttuja???? haluu kotiin OMAN hygieniavarustellun makuupussin sisään nukkumaan!!!!!!!

Vierailija
51/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko kysyä mikä hotelli kyseessä? Oletteko selvittäneet hotellin muun tarjonnan? (hieronta molemmille, uima-allas...)

Vierailija
52/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä mielestäni ole mitään hierontapalveluja :( Ensi kerralla varaan hienomman hotellin :)

- AP

Vierailija
53/58 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla ehkä jokin ei-ketjuhotelli? Joka tapauksessa tuokin on jo hauska juttu ja teille tulee kivaa. Suunnitelmasi ovat hyviä :)

Vierailija
54/58 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin aion maksaa aineet ja myös ylimääräistä vaivannäöstä. Tämä sopii hyvin suunnitelmiini, koska haluan ettei mies saa tietää asiasta mitään etukäteen. Mietin, että olisi kiva jos syötävää olisi riittävästi, ettei tarvitsisi illalla lähteä erikseen syömään. Mielessäni ainakin mieheni rakastama suklaakakku jälkiruoaksi. Ruoaksi sit ehkä jotain pikkupizzoja eri täytteillä ja ehkä jotain salaattia. Salaatti ehkä vaikeammin kuljetettava. Oisko parempia/lisä ideoita :D

Toivottavasti teillä ei mee hermo kun tätä taas nostelen. Mut haluaisin et ilta olis kaikinpuolin onnistunut! :) 3 yötä ja sit!

Vierailija
55/58 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun se ei siinä näkyny vaikka alimmaks kirjotin :O Ennenkin käynyt näin.

Johtuukohan siitä et oli rivi tyhjää välissä..

-Ap

Vierailija
56/58 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se yksi mies, joka täällä kauhuissaan valitti, kun sillä on vaimo, joka pakottaa sen ihailee itseään kaikissa seksivetimissä, vaikka se on hirvee tynnörimaha akka ja sitä miestä lähinnä kuvottaa sen keikistely seksikkäissä alusvaatteissa mutta se ei kehtaa sanoa sitä ääneen.

Toivottavasti et ole se sen vaimo :D

Tosin eipä siitä haittaakaan ole, koska mies ei kehtaa sanoa mitään ääneen

No onpa hauskaa

Vierailija
57/58 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin, jos tietäisin etukäteen, että jotain kivaa on luvassa. Osaisin valita mukavat vaatteet ylle ja asennoitua siihen, etten tee töitä tms. Jos joku kiskaisi minut arjen keskeltä hotelliin, voisin joutua sanomaan, että on lähetettävä muutama työsähköposti.

Vinkkejä:

- Käykää ulkona syömässä.

- Pukeutukaa hienosti.

- Varaa herkkuja myös hotellihuoneeseen.

- Viettäkää ihanaa aikaa keskenänne.

- Sano monta kertaa miten rakastat ja miten ihana puolisosi on.

Vierailija
58/58 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Necroed-thread.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän