Aion yllättää mieheni :) Vinkkejä ja mielipiteitä.
Suunnitelma siis tämä:
Lapsen poikamme vien veljelleni hoitoon ja järjestän miehelleni yllätyksen piristämään arkea.
Olen varannut hotellihuoneen. Olen ostanut ihanat alusvaatteet. Mies kun pääsee töistä, olen häntä odottamassa hotellihuoneessa ja kutsun hänet sinne.
Meinaan itse väsätä syömiset mukaan vaihteluksi ravintolassa syömiselle. Mm. mansikoita suklaaseen dipattuna, kuoharia ja mitä nyt sit vielä keksinkin! Ideoita otetaan vastaan :)
Ohjelmassa myös kylpyammeessa rentoutumista.
Mietin tässä et meneekö ruusunterälehdet liian siirappiseks? 5 vuotishääpäivä on kyl kyseessä (:
Kommentit (58)
Jälkkäriksi sit ne mansikat, ja tietysti juomapuoli kuntoon.
Kuulostaa hyvältä, kivaa iltaa ap!
kierimään jossain ruusunterälehdissä?
johan ap sanoi, että jättää ruusunlehväkkeet pois. Muilta osinhan toi kattaus on tosi hyvä.
Ap, kiva kun jaksat värkätä, mies oikeasti arvostaa sitä.
Nauttikaa toisistanne!
jos toi on jotain "superia"?
Mielestäni puhuin piristyksestä arjen keskelle.
Meille superia on se kun käydään etelässä 2-3 kertaa vuodessa ja olemme siellä 2-4 viikkoa.
- AP
mies parka !
En ole Ap
Mut Luulis et jokainen tykkää välillä viettää aikaa hotellissa kahdestaan ilman lapsia :)
Kyllä kelpais mullekkin!
johan ap sanoi, että jättää ruusunlehväkkeet pois. Muilta osinhan toi kattaus on tosi hyvä.Ap, kiva kun jaksat värkätä, mies oikeasti arvostaa sitä.
Nauttikaa toisistanne!
En mä noista välitäkkään, koska tiedän itse, että mieheni tulee nauttimaan todella. On se kumma jos joku muu kuin minä tietää paremmin, mistä oma mies tykkää ;)
Noi ruokailuehdotukset on se jota tällä aloituksella eniten kaipasin :)
- AP
olisi vain taka-halkioilla varustetut sexyt sukkahousut ja liukkaria mukaan?
Siinä miehelle vähän jännitystä kerrakseen.
olisi vain taka-halkioilla varustetut sexyt sukkahousut ja liukkaria mukaan?
Siinä miehelle vähän jännitystä kerrakseen.
mennä miehellä nitrot väärään kurkkuun :)
Mun konjakista ja mansikoista pitävä mies tykkää skumpasta ja samppiksesta. Joskus on etelässä ollessa ostettu pullo kaupasta tai hotellin baarista ja menty rannalle juomaan. Hotellin baarista on yleensä saatu lainaksi myös cooler-ämpäri ja lasit. :)
Kaikkea pientä sängyssä sormin syötävää joo ja ainahan sitä voi sit myöhemmin illalla käydä jossain ulkona vielä haukkaamassa jotain jos jää nälkä.
Hanki jotain ihanan tuoksuista hierontaöljyä ja tarjoile työn raskaan rasittamalle miehelle kokovartalohieronta kera herkkujen. Lopuksi hieronta saa muuttua eroottiseksi ja sitten vaan panet parastasi =D Nauttikaa toisistanne ja onnittelut!
Varmasti miehesi on jo otettu siitä, että olet kaiken sen kotiäiteyden keskellä keksinyt jotain mikä piristää teitä.
Aika höhlä mies jos harmittuttais et 5-vuotis päivänä eis saisikaan katsoa telkkaria ja juoda kaljaa. Musta tuntuu että täällä palstalla on paljon sellaisia kotiäitejä, jotka ovat heti mustasukkaisia jos kertoo jostakin kivasta... ja yrittävät pilata sen kaikella mahdollisella. Älytön kommentti oli tuoda tähän se alusvaatejuttukin! Mä uskon että miehesi tykkää kun keikistelet alusvaatteet päällä, kunhan muistat olla aito ja itsevarma. Miehet tykkäävät ja kiihottuvat nähdessään oman rakkaansa. Jokaisella miehellä on varmasti mielikuvia muistakin, mutta nehän tuovat vaan öisäiloa teidänkin sänkyynne. Siitä ei kannata välittää, sinut on miehesi valinnut, teillä on lapsi ja olette olleet 5-vuotta yhdessä.
Nautinnollista iltaa.
Ps. Itse tunnet miehesi parhaiten mistä tykkää yms, mutta itselläni on tapana tehdä joku kortti, jossa kerron sen mitä on vaikea aina sanoin sanoa (ilman että liikuttuu kyyneliin).
Jokin tilanteeseen sopiva musiikki voisi kruunata homman.
Kauppahallista vaikka joitakin erikoisia makkaroita tai lihoja pieniksi antipastoiksi.
En ole syönyt ikinä mansikoiden kanssa konjakkia, miten se kuuluu tehdä? Ihan vaan dippaamalla?
Tuota musiikki hommaa olen itsekkin miettinyt.. Läppärillä kyllä onnistuu..
Saiskos romanttisia biisi ehdoksia? (:
- AP
Mun mies tykkäisi varmaan samanlaisesta illasta
Musiikiksi valitsisin Sade:n levyn, onkos se nimeltään Lovers rock. Musta joku Celon Dion saattaisi olla liian äitelää. Hauskaa iltaa!
ja on iloinen jos pääsee mun kanssa sekstailemaan rauhassa koko viikonlopuksi. Tykkäisi myös ruusunlehdistä kylvyssä, mieluiten vielä niin että on samppanjalasi vieressä.
Alusvaatteista ei niin välitä kun haluaa ne mun päältä ´pois kuitenkin heti:-)
Kahvithan tässä näppikselle lentää!
Kotiäippä yllättää, kuin jostain Harlekiinikirjasta. Makkaranpala-tapaksia, pershalkiosukkiksia, konjakkimansikoita ja kutumusaa tietsikasta, oi LOL...
ehdottaisin juustoja syötäväksi, kylkeen vaan sit vaikka suolakeksiä/pipareita ja vaikka viikunoita ja melonia, viinirypäleitä..
Kahvithan tässä näppikselle lentää!
Kotiäippä yllättää, kuin jostain Harlekiinikirjasta. Makkaranpala-tapaksia, pershalkiosukkiksia, konjakkimansikoita ja kutumusaa tietsikasta, oi LOL...
Musta noi kuullostaa hyvältä noita sukkiksia lukuunottamatta :D Ja ehkä nyt ei oo kuitenkaan kyse mistään makkaranpaloista!
Hauskaa iltaa ap!! :)
mun mies lähtis mieluummin jollekkin erämökille,