Morsiuspuvun myyminen... Raaskiiko? Ov.
Minulla on AIVAN UPEA hääpuku, jota mietin raaskinko myydä. Jos saan lapsen tai kummilapsen, niin jos haluavat aikanaan käyttää, sillä kyseessä on arvokas ja todella upea puku joka henkii Grace Kellyn glamouria...
Toisaalta puku voi seisoa kaapissa 30 vuotta tyhjänpanttina. Sopisi hyvin 55-70 kg 170 pitkälle naiselle. Upea puku, hinta ollut lähemmäs 2000euroa ja pyytäisin varmaan noin 1000e.
Myydäkö vai ei?
Kommentit (5)
Minusta hääpuku on ainutlaatuinen, ihana muisto elämän tärkeästä hetkestä.
Minä olen mennyt kaksi kertaa naimisiin eli minulla on kaksi hääpukua kaapissa säilössä. Kumpikin on teetetty minulle omien suunnitelmieni mukaan.
Ei ole tullut mieleenkään myydä niitä. Ihanat puvut, joita voi sitten lapsenlapsille näyttää.
On täynnä myymättömiä pukuja. Kaikki ihania ja vain kerran käytettyjä. Ja hinnat... Edullisia.
Harvassa on ne morsiamet jotka haluavat käytetyn puvun ostaa.
Jos edes mietit myymistä, myy !
Jos odotat pari v et saa puvustasi mitään.
mitä sillä puvulla enää häiden jälkeen tekee, vie vain turhaan tilaa kaapissa. mulla kaksikin kaveria menossa naimisiin, ja molemmilla on rasitteena äidin vanha puku, jota eivät halua käyttää, mutta äiti haluaisi.
...nyt, mutta lapsi tai varsinkin kummilapsi voi ajatella asiasta vähän toisella tavalla.
Itsellänikin oli äitini "aivan upea" hääpuku, mutta yllättäen jäi käyttämättä lähinnä siksi, että vaikka malliltaan menisi vielä nykymaailmassakin, oli äitini minua n. 15 kg kevyempi avioituessaan, 15 cm lyhyempi ja kuppikooltaan n. neljä kuppia pienempi, joten siitä pitsiunelmasta ei olisi taiottu yhtään mitään minun päälleni.
Kannattaa myydä niin kauan, kun puku on edes jollain tavalla muodissa.
Ja pahinta on että oon jo kerinnyt eroamaankin ko. miehestä :D
Enkä taatusti halua käyttää sitä pukua uudestaan enää. Enkä antaa lapsille.
Eli mun vinkki on, että myy pois kun vielä saat rahaa siitä.