Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimistotyöläinen, onko sulla lastesi kuvat siellä työpöydällä tms?

Vierailija
28.06.2012 |

Miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen 60x75 cm nojallaan pöydällä, koska meillä ei saa laittaa seinälle mitään. Siksi, että se on hauska taulu, muilla on nykytaidetta ja kukkasia.

Vierailija
2/16 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ole. Ei meillä ole kotonakaan lasten kuvia esillä, perustelen sen sillä että näkee niitä koko ajan muutenkun. Töissä tämä ei päde, mutta en muutenkaan ole mikään kuvankehystäjä... Ja hukkuis vaan paperikasojen alle.

On mulla kalenterissa tarrakuvat, siksi kun olin nähnyt että muillakin on ja kopioin idean. Nykyään ne on erityisen kivoja, koska ovat jo muutaman vuoden vanhoja kuvia, lapseni on niin pienen, iloisen ja viattoman näköisiä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietokoneessa näytönsäästäjänä pyörii 3 lapseni kuvia. Kiva nähdä iloisia kasvoja, kun pyörittelee papereita.

Vierailija
4/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin on jotain tulostettuja lomaotoksia. MUlle vaan tulee hyvä mieli kun silloin tällöin vilkaisee kuvia. Tuo hääkuva on ehkä vähän outo, mutta mä olen jotenkin siihen tottunut

Vierailija
5/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan molempia niiiiiin paljon, että haluan nähdä heidän kuvansa päivälläkin.

Ja hui muuten..miehellänikin on työpöydällänsä samat kuvat.

Vierailija
6/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietokoneen "työpöydällä" on taustakuvana sekä puhelimessa.

Vierailija
7/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä mä tykkään, kun mun työkaverit ihastelee, miten kauniita lapsia mulla on.

Vierailija
8/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua aiheuttaa pahaa mieltä lapsettomuudesta kärsiville. Ehkä liiottelua, mutta eipä ole multa pois.

t. 7 tuhatta

Vierailija
9/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyllyllä kaksikin. Miksikö? No haluan tuoda vähän omaa persoonaani tähän huoneeseen ja tykkään katsella lapseni kuvaa, jos tulee vaiks ikävä kesken työpäivän. =)

Vierailija
10/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ää kaksi asiaa erillään!!! Jotenkin kummallinen ajatus, että oma henk.kohtainen elämä tuotaisiin työpaikalle :/

Vierailija
11/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyllyllä kaksikin. Miksikö? No haluan tuoda vähän omaa persoonaani tähän huoneeseen ja tykkään katsella lapseni kuvaa, jos tulee vaiks ikävä kesken työpäivän. =)

Huoneeni ilmoitustaululla on joitakin kuvia lapsista - ja myös miehestä! Lisäksi tietokoneen ja työpuhelimen taustakuvassa ovat lapseni. Lasten piirustuksiakin löytyy. Niistä tosiaan tulee hyvä mieli ja ne myös tavallaan auttavat suhteuttamaan asioita. Muistamaan, mikä elämässä on minulle oikeasti kaikkein tärkeintä.

Onneksi meillä töissä jokainen saa olla juuri sellainen persoona kuin on. Kyllä siihen yhtälöön aika olennaisesti kuuluu myös perhe, vaikka en sitä töissä fyysisesti mukanani kuljetakaan. Monesti kyllä vaihdetaan työkavereiden kanssa myös perheiden kuulumisia. Jos jollakin työkaverilla on vaikka perheenjäsen ollut pidempään kipeänä tai vauva valvottaa, niin kyllä se on muidenkin hyvä tietää, sillä pidemmän päälle näkyy ihan varmaan myös työsuorituksessa. Mutta sellaista elämä on.

Vierailija
12/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen katselu saa mut hyvälle tuulelle.

mitään muuta henk kohtasta tässä huoneessa ei olekaan.

Vierailija
13/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on.

Vierailija
14/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että lastenkuvista muistaa miksi käy töissä !?? :D

Vierailija
15/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä on työasiat, henkilökohtaiset hoidetaan muualla.

Vierailija
16/16 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työaikana. En koe töissä tarvetta tuoda esille tai edes itse mieltää itseäni perhesiteiden kautta. Sen sijaan samassa kompleksissa työskentelee aviopari kahden huoneen päässä toisistaan ja vaimolla on hääkuva työpöydällä :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi