Loma alkaa; miten hemmottelisin itseäni? :)
Olen ollut pitkään kotiäitinä ja tulot todella pienet. Nyt olen ollut työelämässä ja talous on kääntynyt huomattavasti parempaan suuntaan vajaan vuoden sisällä.
Mutta edelleen penninvenytys-vaihe on päällä ja se ajatus, että lapsille voi ostaa jotain kivaa ja turhaa, mutta itselle ei. Jos ostaa itselle jotain, niin heti tulee huono omatunto ja jotenkin kaduttaa vaikka tiedän että nyt on varaa :)
Joten miten hemmottelisin itseäni ja onnittelisin menneestä vuodesta? :)
Kommentit (4)
on tosi ihana ajatus ja suunnitteillakin. Me pidetään grilli-ilta ystäville ja itsekin ollaan saatu kutsuja. Mua ei yhtään vaivaa tuhlata grilli-iltaan, jossa saan laittaa pöydän koreaksi ystäviä ja miestäni varten; tietysti nautin siitä itsekin.
Ajattelin vaan, että jos jotain ihan vaan mulle... Mun äitini tänään huomautti, että jos joskus hommaisin jotain itsellenikin kun huomasi että mulla on reikäiset sukat jalassa! :D Sukkia aion kyllä ostaa! :)
ap
vaikka uuden vaatteen, hajuvettä, salikortin (tosin ulkona urheilu on juuri todettu paaaaaljon paremmaksi), uuden liikuntavälineen, matkan vain itsellesi, vaikka risteilylle tai kylpylään, naapurikaupunkiin ystävää tapaamaan, puutarhaan jotain (tai parvekkeelle, pihaan) mikä se nyt ikinä teillä onkin, jonkun korun, jotain harrastukseesi liittyvää (esim. vaikka hyvän kirjan), kauniin korun, tai vaikkapa riippumaton.
Mitä jos ostaisi jonkun ihanan ja vaikka kalliinkin jostain muualta kuin marketista. Ja sen saisi tuoda kotiin kiiltävässä pikku-pahvipussissa :)
Raaskisikohan sitä käyttää? :D
ap
jokainen tuo jotain syötävää tai juotavaa, josta nautitaan hyvässä seurassa.
Se on mukava aloitus lomalle ja ihanaa omaa aikaa ilman lapsia.