Onko äidimaidossa maitoproteiinia*?
Kommentit (12)
lehmänmaitoproteiinia mutta proteiinia kyllä.
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=603&lang=fi
Huomasin vaan että äidinmaidonkorvike alkaa kutittamaan iholle joutuessaan, ja olen maitoallerginen.
Jos tarkoitat voiko lehmänmaidon proteeinit tulla imetyksen kautta lapselle niin ilmeisesti koska esim. oma lapseni reakoi maitoallergisena jos minä käytin maitotuotteita ja sitten imetin häntä.
ennestään.
Joitakuita lapsiahan ei voi imettää juuri siitä syystä, että ovat _äidinmaidolle_ allergisia. Harvinaista, mutta totta.
Huomasin vaan että äidinmaidonkorvike alkaa kutittamaan iholle joutuessaan, ja olen maitoallerginen.
Niin, se KORVIKE sisältää maitoproteiinia tietenkin. Mitä sä sekoilet?
Tavalliset äidinmaidon korvikkeethan on tehty nimenomaan lehmänmaidosta. Eli toki maitoallerginen reakoi niille jos on lehmänmaidolle allerginen.
Tavalliset äidinmaidon korvikkeethan on tehty nimenomaan lehmänmaidosta. Eli toki maitoallerginen reakoi niille jos on lehmänmaidolle allerginen.
totta kai tuttelilla on omat mammanavettansa joissa möllöttää loputon määrä ämmiä kiinni lypsykoneissa. Hirveä ihmisoikeusrikos, mahtuvat hädin tuskin kääntymään ympäri... Onneksi Animalia on asialla. :)
Ei, jos äiti ei käytä maitotuotteita.
Kaksi lastani ovat olleet maitoallergisia, olin maidottomalla dietillä imetyksen ajan.
Äidinmaitoon erittyy hyvin pieniä määriä (lehmän)maitoproteiinia, jos imettävä äiti käyttää maitotuotteita. Suurin osa maitoallergisista ei saa oireita tästä määrästä, mutta herkimmät allergiset saa.
eeehhhehehheheheh!