Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mieheni osti pojallemme lahjaksi jousipyssyn!

Vierailija
27.06.2012 |

Elikkä poikamme täytti tänään 14-vuotta ja mitä isä osti lahjaksi? Jousipyssyn! Ei tappoaseita meidän taloon. Yritin pakottaa viemään takaisin kauppaan, mutta ei tullut tulosta. Nyt takavarikoin jousipyssyn pojalta ja sanoin, ettei edes ajattele sillä ampumista. Ihan hirveältä tuntuu ajatus, että nyt meilläkin on murha-ase talossamme. En ole puhunut pojan kanssa nyt muutamaan tuntiin. Harkitsin, että voisin vaikka ostaa pojalle sellaisen jousipyssyn, jossa nuolet ovat imukuppeja. Kelpaisivatko ne? Näin tänään kaupassa jo sellaisen isojen poikien jousipyssyn, jonka nuolet olivat muovisia, ja niiden päässä oli imukupit. Vai ehkä ostaisin pelkästään imukuppinuolia ja saisi ampua niitä omalla jousellaan muoviseen tauluun?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkai vain ole tosissasi? Takavarikoit sen mistä aika varmasti jokaikinen 14-vuotias poika uneksii?! Ja vielä sellaisen esineen jonka isä osti,uskon että silläkin on paljon merkitystä pojalle. Ja miksi sanot jousipyssyä murha-aseeksi? Jousiammunta on hieno ja taitoa vaativa harrastus ja samalla luokittelet poikasi murhaajaksi. Älä ihmeessä päästä poikaa sitten keittiöönkään, siellähän on ruokaveitsiäkin. Vai miten olis jos lähettäsit poikasi suoraan johonkin parantolaan kun hän kerran saattaa tappaa jonkun esineellä jonka saa omakseen, hän olisi nimittäin tämän perustelusi mukaan todella vaarallinen muille? Itse suosittelisin sinun lähettämistäsi johonkin vanhemmuus-kurssille, kun kerran noin älyttömän tyhmästi käytät viisaita ihmisen aivojasi tekemällä epäloogisia johtopäätöksiä.

Vierailija
62/70 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni siinä onkin hirveä murhaaja nyt eikös vain? xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo jousiammunnan 10vuotiaana

Vierailija
64/70 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jousi on murha-ase. Murhaako ne olympialaisissa niillä jousilla ampuessaan? Leipäveitsellä on tapettu ihmisiä viimesen sadan vuoden ajan aika paljon isompi nippu. Jousella ei ensimmäistäkään ainakaan sataan vuoteen, esim. Myy samalla leipäveitsetkin. Tai osta imukuppileipäveitset....

Vierailija
65/70 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta olet lapsellinen ylisuojeleva minä olen ampunut haulikollla jo 12v ja minulla oli omia aseita esim. Jousipyssy (tappava) ilmakivääri x2,ilmapistooli x2 ja kaikki on tappavia eli mitä ruikutat?

Vierailija
66/70 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikuppinuolet on ensiaskel kouluampumisiin!

Vierailija
67/70 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ensimmäinen ilmakko 6 v ensimmäisen kerran ammuin jousella 10 v ja kiväärillä ja haulikolla ammuin 11v.

Olen nyt 23v

Sanottiin ja neuvottiin niitten käyttö.

Sen minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa

Vierailija
68/70 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauas ihminen onkaan vieraantunut alkuperästään ja luontoyhteydestä.Ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
69/70 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt kyl usko et oot tosissas mäki oon opettanu 9 vuotiast ampumaa jousiaseella

Vierailija
70/70 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viet ne veitset keittiöstä heti kierrätykseen olet ana halunnut tappaa vahingoittaa siitä pelkosikin on peräisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi