Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mieheni osti pojallemme lahjaksi jousipyssyn!

Vierailija
27.06.2012 |

Elikkä poikamme täytti tänään 14-vuotta ja mitä isä osti lahjaksi? Jousipyssyn! Ei tappoaseita meidän taloon. Yritin pakottaa viemään takaisin kauppaan, mutta ei tullut tulosta. Nyt takavarikoin jousipyssyn pojalta ja sanoin, ettei edes ajattele sillä ampumista. Ihan hirveältä tuntuu ajatus, että nyt meilläkin on murha-ase talossamme. En ole puhunut pojan kanssa nyt muutamaan tuntiin. Harkitsin, että voisin vaikka ostaa pojalle sellaisen jousipyssyn, jossa nuolet ovat imukuppeja. Kelpaisivatko ne? Näin tänään kaupassa jo sellaisen isojen poikien jousipyssyn, jonka nuolet olivat muovisia, ja niiden päässä oli imukupit. Vai ehkä ostaisin pelkästään imukuppinuolia ja saisi ampua niitä omalla jousellaan muoviseen tauluun?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo osta, Toys R Usista varmaan saa.

Vierailija
2/70 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaanpa kumminkin että meillä jopa neljävuotias ampuu OIKEALLA jousella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi välittömästi miestäsi ostamaan pojalle kunnon varsijousi! Sellainen joka potkaisee kunnolla olkapäähän ammuttaessa. Sellainen jonka poika jaksaa hädin tuskin nostaa. Jouset ovat nyhvöjä ja hinttejä varten.

Vierailija
4/70 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin veljen kanssa tuon ikäisinä varsijousia ja jousipyssyjä ihan itse! Eikä vanhemmat kieltänyt, meitä opetettiin jo pienenä, että toisia ei osoitella aseilla ja ammutaan vain tauluun.

Ammuimme myös ilmakiväärillä tarkkuutta tuota nuorempina.

Ja vielä kauheammaksi tämä tarinani menee, miehellä on softausaseita talo täys, lukollisessa kaapissa. On luvannut opettaa lapsia ampumaan niillä maaliin, kunhan kasvaa isommaksi. Ja aivan kauheaa, meillä on jopa 4 katanaa koristeena hyllyn päällä!!

Ethän suinkaan anna lapsesi koskaan mennä karatekursseille! Niitä taitoja hyödyntämällä poikasi on tappoase!!!

Vierailija
5/70 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että sä voisit ostaa pojalle tosiaan niitä imukuppinuolia koska ne eivät ole mikään tappo ase ja niitä voi ampua tauluun kyllähän se vois suostua?

Vierailija
6/70 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että sä voisit ostaa pojalle tosiaan niitä imukuppinuolia koska ne eivät ole mikään tappo ase ja niitä voi ampua tauluun kyllähän se vois suostua?

Vierailija
7/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ykstoista ja mulla kolmejouskaria eikä jouskarit ole murha aseita niillä voi myös ampua tarkkuutta

Vierailija
8/70 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa esineestä saa murha-aseen, jos sitä käyttää väärin. Jopa lähettäjän kauniista kukkaruukusta.

Vierailija
9/70 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit?

Vierailija
10/70 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kamalaa kun on oikein "murha-ase" talossa.

Tähän asti aloittaja pärjännyt ilman puukkoa, vasaraa, kirvestä, painavaa kirjaa, kahvipannua, viinipulloa, viinapulloa, haarukkaa ja käsiä, mutta nyt tuli taloon oikein "murha-ase".

Jousiammunta on loistava harrastus.

Vierailija
11/70 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

We need to talk about Kevin.

Vierailija
12/70 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, ostin itsekin murha-aseen tähän talouteen. Nimittäin miekan. 

Vierailija
13/70 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL MÄ AMMUIN 10 vuotiaana haulikolla

Vierailija
14/70 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jousi pyssystä minä ostin mun 5 vuotiaalle tyttärelle katanan katana on siis samurai miekka

Vierailija
15/70 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo on just oikein hei 14 vuotias osaa ampua jousella nii lopeta toi lässytys lue mun viesti ja vastaa siihen

Vierailija
16/70 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan pyhät pyssyt mikä ihmeen lässyttäjä sä oot pidä hitsi se jousi ja kannattaa totella nimittäin ajattele miltä hänesrä tuntuu ampua nössö nuolilla

Vierailija
17/70 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousiammunta on hyvä ja kehittävä harrastus. Ottakaa selvää lähimmästä jousiammuntaseurasta ja viekää poika sinne. Muovijousipyssyt on humpuukkia.

Vierailija
18/70 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu haisee...

Vierailija
19/70 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, meidän nuoruudessa piti itse tehdä jousipyssyt. Sopiva puu kuorittiin, päihin lovet narua varten. Paksusta paketti(tms) narusta jänne ja itse piti tehdä nuoletkin vielä. Ne nuolet tietty lensi vähän miten sattui, mutta oppipa ainakin olemaan veistämättä sormiinsa sitä askarrellessa.

Ensimmäiset tehtiin tietty isän opastuksella ja harjoiteltiin käyttöä isän valvonnassa. Kyllä tuli huutoa jos erehtyi osoittelemaan vähänkin jonkun suuntaan sillä viritetyllä nuolella.

Vierailija
20/70 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousiammunta on hyvä harrastus. Toki kannattaisi ottaa myös lisäksi joku liikunnallisempi harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme