Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mieheni osti pojallemme lahjaksi jousipyssyn!

Vierailija
27.06.2012 |

Elikkä poikamme täytti tänään 14-vuotta ja mitä isä osti lahjaksi? Jousipyssyn! Ei tappoaseita meidän taloon. Yritin pakottaa viemään takaisin kauppaan, mutta ei tullut tulosta. Nyt takavarikoin jousipyssyn pojalta ja sanoin, ettei edes ajattele sillä ampumista. Ihan hirveältä tuntuu ajatus, että nyt meilläkin on murha-ase talossamme. En ole puhunut pojan kanssa nyt muutamaan tuntiin. Harkitsin, että voisin vaikka ostaa pojalle sellaisen jousipyssyn, jossa nuolet ovat imukuppeja. Kelpaisivatko ne? Näin tänään kaupassa jo sellaisen isojen poikien jousipyssyn, jonka nuolet olivat muovisia, ja niiden päässä oli imukupit. Vai ehkä ostaisin pelkästään imukuppinuolia ja saisi ampua niitä omalla jousellaan muoviseen tauluun?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä moitittiin pihallamme kun reilu 5vuotiaalla on muovinen Ninjago miekka, sellainen hötöhötö lastenmiekka. Ei moitittu enää kun moittivan perheen poika (joka ei koskaan saanut mitää miekkoja, koska ovat vaarallisia) "teki" oman miekan kepistä jossa sattui olemaan terävää rispainen pää ja onnistu sen tökkäsee toisen pojan silmään. Onneksi ei näkömennyt.

Vierailija
22/70 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu itteäs pe.....seen sillä jouskarilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu alert!

Vierailija
24/70 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan jousiseuraan harrastamaan. Itse olen lajiin aivan koukussa!

- Samanikäinen tyttö, joka ampuu isänsä jousella

Vierailija
25/70 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Ei jousi ole tappoase, ja kai nyt poikasi on niin vanha, että ymmärtää olla ihmisiin tähtäämättä. T. 15-vuotias tyttö, joka tykkää ampua jousella

Vierailija
26/70 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on 6 vuotta ja ampuu jousipyssyllä

Vierailija
27/70 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaappi täynnä kivääreitä ja pistooleita, mies harrastaa ammuntaa. Tietty niin ettei lapsilla pääsyä, joku sertifikaatti siinä kaapissa ja koodilukko.. Ja on myös ilmakiväärit kesää varten, toki kaikki harjoittelu tapahtuu aikuisen valvonnassa. Tyttö ja poika, 10&14v. Ja silti ollaan ihan normaaleja sivistyskotien kasvatteja! (Ei ole mun valintojani, mutta kun kerran harrastaa niin mitäpä tuo haittaa) Jousipyssykin on, sillä ampuminen on ihan kivaa.

Vierailija
28/70 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuolehtivainen olet

Vierailija
29/70 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aseet on se juttu

30/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani Kevin.

Vierailija
31/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN IHMEESSÄ annoit sen edes tapahtua? eikö teillä keskustella keskenään mitä ostetaan? ei ole jousipyssyt 14-vuotiaiden leluja. Taas saa kohta lukea lehdesta kuinka on jousi jonkun silmässä. Pelottavaa! kas kun ette iphone 6 ostanu, ei ne perheen omat pikkukullat tarvi kaikkea mitä sormella osoittavat.

Vierailija
32/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:15"]Siitä vaan jousiseuraan harrastamaan. Itse olen lajiin aivan koukussa!

- Samanikäinen tyttö, joka ampuu isänsä jousella
[/quote]
Herrajumala!!! Et kai vaan ole jo ampunut isääsi?! Älä ammu!! Kaikki ongelmat välillänne on selvitettävissä!!! Hakekaa apua!!!

Vierailija
33/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin jousiammunnan 14 vuotiaana. Jo seuraavana kesänä olin kisoissa mukana. Miehesi vaikuttaa oikein fiksulta ihmiseltä, kehittävämpää harrastusta on vaikia keksiä.

Vierailija
34/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku katsoi TAAS aiheelliseksi nostaa 3 vuotta vanhan aloituksen. Poika on nyt 17, onkohan se tappanut aloittajan vai mikä tilanne.

Vierailija
35/70 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa, oi voi voi miten hauska :D imukuppi...... eiköhän ne imukupit jätetä viemärin aukaisuun :)) varmaan olet provo, mut huvittaa vaan kun täällä 6 vuotiaat ampuu oikealla pienoiskiväärillä ja odottavat että milloin ovat tarpeeksi isoja kunnon metsästysaseisiin. Jousihommista en tiedä mitään mutta kuulostaa ihan hyvältä ulkoilmaharrastukselta.

Vierailija
36/70 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala että nykyää jouskari o "murha-ase". Voisit samantien takavarikoida kotoas kaikki lautaset,haarukat,veitset jne. Koska nekin ovat murha-aseita.
Oletko miettinyt että hän on 14 ja että jokainen esine maailmassa voi olla "murha-ase" jos sillä tavalla käyttää. mietihä ny siu pojalla on murha-ase koulussa kun hän ruokailee nyt varmaan pitää soittaa koululle että pitää takavarikoida kaikki terävät asiat ettei ne oppilaat nirhaa itteään

Ps: kukkahattu taso on yli 9000

Vierailija
37/70 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan ettet tukehu kukkahattuus se on vaarallinen tappoase

Vierailija
38/70 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin metsästyskortin 12 vuotiaana ja heti ensimmäisenä syksynä sain halukolla kaksi jänistä ja yhden sorsan.

Vierailija
39/70 |
04.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jousipyssy on sinusta "murhaase" niin sitten sinun varmaan pitäisi heitää myös haarukat, veitset, lautaset, lasit, kupit, paistinpannut..... pois. Koska perjaatteessa millä tahansa asialla tai esineellä voi tappaa jonkun..

Joten mitä jos heittäisit sen kukkahatun roskiin, lopettaisit lapsesi nuoruuden pilaamisen ennenkuin lapsesi ja miehesi kyllästyvät sinun nalkutukseesi. (sitä paitsi jousiammunta on hyvä ja kehittävä harrastus!)

Vierailija
40/70 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin ja myös oma poikani!et huh hu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi