Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tavannut ihanan miehen, meilein kaikin puolin.. seksi on huonoa vaan.

Vierailija
27.06.2012 |

Mitä ihmettä pitäis tehdä? Mulle seksi on aivan älyttömän tärkeä osa elämää. Tämä mies on ihana, kiva, hellä, söpö, komea, ja vaikka mitä. Mä olen aivan rakastunut. En edes tiedä, voisinko hänet hylätä enää, niin paljon tykkään. Tuntuu, että hän on mulle tarkoitettu, sielunkumppani, kaikki toimii ihanasti. Mutta seksi:( Miehellä ei meinaa seistä millään. Ja laukeaa tosi nopeasti. Tietysti asia voi korjaantua, vai voiko? Mitä tekisitte mun asemasssani?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä ei seiso, voiko se silti olla kiihottunut ja haluta? Mun mielestä munan seisominen on merkki, että mies haluaa.

Vierailija
22/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia ei valitettavasti ole niin yksinkertainen...

Mulkku voi seisoa vaikka ei haluttaisikaan ja toisinpäin....

T: mies

jos miehellä ei seiso, voiko se silti olla kiihottunut ja haluta? Mun mielestä munan seisominen on merkki, että mies haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia korjaantui puolessa vuodessa kun jännitys helpotti,eli odotahan!(;

Vierailija
24/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä nyt kysyä saa, pyhä yksinkertaisuus! Kerro nyt sitten samalla, et miks mies laukeaa nopeasti.

Vierailija
25/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopea laukeaminen voi todellakin johtua siitä että haluaa niin kovasti ja ikään kuin innostuu "liikaa". Tai sitten paikat on vaan keskimääräistä herkemmät.

Tulee kyllä mieleen että jos on ensin seisokki vaikeutta ja sitten laukeaa nopeasti, mies on todellakin "paineissa". Eli ensin ei meinaa nousta muna pystyyn ja sit kun nousee niin homma hoidetaan nopeasti että ei vaan ehdi lörpähtää.

T: Mies

Vierailija
26/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne paineet sitten helpottavat? Ja mistä ne paineet tulevat? Ajan kanssako vaan vai voiko jotain muuta tehdä?

Vierailija
27/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä asia korjaantuu, usko ja ota iisisti.

Vierailija
28/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jätin miehen. Liikaa paineita yhteen suhteeseen.

Tajusin jälkikäteen, että mies oli niin ihana, koska sen piti olla hellempi ja herkempi ja kivempi, kuin ne joilla paikat toimii kunnolla ja paneminen on taivaallista.

Vierailija
29/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli normiseksi ei enää kiinnosta vaan itsekseen runkkiminen. Tällaisia miehiä on surullisen paljon nykyään liikenteessä.

Vierailija
30/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiohäiriö pelottaa ja pelosta johtuen ennenaikainen siemensyöksy aiheutti kyselyn mukaan myös enemmän huolta parisuhteesta - osa ongelmasta kärsivistä ilmoitti välttelevänsä seksuaalisia suhteita kokonaan. Ongelman vaikutukset ulottuvat myös yhdynnän ja parisuhteiden ulkopuolelle, sillä vaivasta kärsivät miehet olivat kyselyn mukaan tyytymättömämpiä elämänlaatuunsa kuin miehet, joilla tätä vaivaa ei ollut.

http://www.kontrolli.info/men_frequency_and_impact

Vierailija
31/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa:( Ollaan tunnettu vasta lyhyen aikaa ja mä tykkään hänestä ihan hirveesti. En halusisi silti mitään seksiongelmia elämääni. Haluasin vaan nauttia täysillä seksistä ja haluasin sitä usein. Toisaalta haluan ehdottomasti parisuhteelta paljonpaljon muutakin kuin seksi ja jotenkin tuntuu, että en voisi löytää muuten parempaa miestä itselleni. meillä synkkaa täydellisesti, hän on kaikin puolin ihannemieheni. Itseasiassa en olisi uskonut tuollaista miestä olevan olemassakaan. Mutta se seksi, voihan paska. En mä tiedä.. Mä kiinnyt häneen päivä päivältä enemmän ja plääh. Sanokaa vielä jotain. ahdistunut ap.

Vierailija
32/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävä kaksinverroin enemmän tehdäkseen naisen onnelliseksi, kun pippeli ei toimi. Usko mua.

Googlaa erektiohäiriö ja liian nopea laukeaminen.

t. minä joka erosin

Vierailija
33/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettanut ja tutkinut vaikka mitä.. Suositteletko eroamista siis? ap

Vierailija
34/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä meni melkein 2 vuotta ennen kuin pystyi (huonojen kokemusten) jälkeen täydellisesti luottamaan ja rentoutumaan. Nyt neljän vuoden jälkeen kaikki on enemmän kuin hyvin:)

Vierailija
35/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä haluaisin paljon. Nyt melkein 10 vuoden aikana on opeteltu erilaisia molempia tyydyttäviä ratkaisuja. Seksi on ollut tämän suhteen vaiheissa hyvin erilaista kiimaisesta halusta hitaisiin ja pitkiin yösessioihin kuin myös nopeita panoja kylppärissä.

Aina kaikki ei oo parasta, mutta tärkeintä on, että seksiä on ja se on tyydyttävää molemmille. Joskus hoitelen itseni vielä, kun mies käy suihkussa. Sekin on ihan ok. Eikä seksin tarvitse aina olla yhdyntää, että se olisi tyydyttävää. Eiköhän jokaisessa parisuhteessa löydy kumpaakin miellyttävät ratkaisut, kun niitä yhdessä halutaan etsiä.

Vierailija
36/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies itse suhtautuu ongelmiinsa? Mä kyllä ottaisin asian puheeksi seuraavan epäonnisen kerran jälkeen. Ystävällisessä hengessä tietty. Mies voi tahtoa itsekin puhua asiasta, muttei kehtaa. Puhuminen voi auttaa ongelmaan tai vähintään valottaa sulle, mistä kiikastaa. Jos suhtaudut asiaan ihanasti, mies arvostaa sitä varmasti.

Vierailija
37/50 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä kerran voi. Ap on löytänyt ihanan miehen, johon on aivan ihastuksissaan. Mutta hän ei olekaan yhdeltä osalta täydellinen - pitääkö erota??

Haloo!

Meidät on aivopesty siihen, että seksi on SUORITUS ja siinä pitää tapahtua tietyt asiat tietyssä järjestyksessä, jotta siinä ONNISTUU. Ja sitä onnistumista voi sitten arvioida vaikka kouluarvosanoin, jos haluaa.

Tai sitten seksiä voi pitää yhtenä tapana osoittaa rakkautta ja läheisyyttä. Ja se ei ole silloin vain pelkkää yhdyntää.

Mun mielestä ap:n mies kuulostaa ihanalta, herkältä ja tuntevalta mieheltä. Kuulemma ei ole yhtään epätavallista, että mieheltä onnistuu seksi tosi helposti sellaisen ihmisen kanssa, joka ei merkitse niin kauhean paljon. Mutta sitten, kun onkin tavannut naisen, joka todella sytyttää, voikin mennä ihan puihin.

Miehet eivät ole mitään mekaanisia panokoneita, vaan samalla tavoin herkkiä ja tuntevia otuksia kuin me naisetkin.

Armoa, ap!!

t. nainen 38v.

Vierailija
38/50 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi sujuu ap?

Vierailija
39/50 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista viesteistä. Mä olen miettinyt asiaa paljon. Olen todella ollut seksissä suorituskeskeinen. Olen voinut harrastaa seksiä ilman välittämistä tai ihastumista. Mulla on ollut seksiä semmoisen miehen kanssa, ketä en voi muuten sietää. Se on ollut mekaaninen suoritus, jossa tärkeintä on oma orgasmi.

Itseasiassa mä ymmärrän vasta nyt, mitä se seksi voi parhaimmillaan olla. Mä olen rakastunut ja pelkkä suuteleminen saa mut taivaaseen. Ja mies kyllä saa mut laukeamaan, sormilla ja nuolemalla. Enkä mä kauaa yhdyntääkään tarttee, että tulee. Toivon oikeastaan vielä enemmän miehen kannalta, että hänellä toimisi kunnolla. Ehkä mä katson nyt rauhassa jonkun kuukauden ja sitten otetaan asia puheeksi, jos ongelma jatkuu. Vai? ap

Vierailija
40/50 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitaan rutosti kärsivällisyyttä ja aikaa. Paineet johtuu varmasti menneistä ja ehkä itseluottamus tällä sektorilla on hieman kärsinyt.

Erektio-ongelmat varsinkin on itseään ruokkiva noidan kehä... kerran, pari kun epäonnistuu ja siihen sattuu tyly nainen kuittailemaan niin siinäpä sitä onkin

Jos todella mies on niin ihana kuin kerrot niin suosittelisin ottamaan ap ihan rauhassa. Älä näytä miehelle harmistusta sillä positiivisten kokemusten kautta tämä asia korjautuu. Siis nämä positiiviset kokemukset eivät välttämättä ole sinusta mitään taivaallisia orgasmeja, vaan miehelle onnistumia.

T: Mies

Miten ne paineet sitten helpottavat? Ja mistä ne paineet tulevat? Ajan kanssako vaan vai voiko jotain muuta tehdä?