Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:
Mä voin aloittaa:
Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.
Kommentit (260)
Helkkarin iltavuoro, ei huvittaisi tänään lähteä töihin ollenkaan. Huomenna onneksi vapaa - ei kuitenkaan paljoa lohduta kun taas ollaan koko viikonloppu duunissa. Voi kun saisin viettää kesälomaa...
Salarakastakin on ikävä. Hyvä seksi varmasti lievittäisi vitutusta töistä.
Vittu mua panettaa! Meinaan käyttää tän työpäivän tuijottaen ikkunasta ulos ja ajatellen seksiä.
Avioliitto kukoistaa ja paljon ihania juttuja luvassa kesälle :)
Voi kun voisin kertoa jollekin tästä suhteesta ja näistä tunteistani. Voi kun hän ei olisi naimisissa ja voi kun minä olisin sinkku. Nyt minua ei ymmärrettäisi. Masentaa tietää etten tule koskaan saamaan juuri sitä minkä eniten haluaisin itselleni.
Ihana olo aamulenkin ja suihkun jälkeen. Vähän kosteat hiukset viilentävät ihanasti. Tekemättömien töiden määrä vähän ahdistaa, mutta työnnän ahdistuksen taustalle vielä hetkeksi.
juoppoa nilkkiä, jolta sain upeaa seksiä. Juoppo ei minusta piittaa muuna kuin kätevänä pallien tyhjennysvälineenä. Ahdistaa ja pelkään olevani jo raskaanakin. Toivottavasti vain pahat pms oireet kyseessä.
Ei vaan lähe. Töissä en jaksa tehdä yhtään mitään. Mietin, että huomaako pomo jos lorvin tekemättä mitään lomaan asti. Ehkä loman jälkeen olen taas tehokas ja energinen. Tai sitten en. Miten näin vähästä työnteosta maksetaan niin paljon palkkaa? Avioliitto lievästi sanottuna heikossa hapessa. Ajauduttu erilleen näinä ruuhkavuosina, eikä enää löydetä toisiamme. Menin rakastumaan salarakkaaseeni, joka on ukkomies. Sen tietää mitä siinä saa: paskaa tuutin täydeltä ja ihan ansionsa mukaan. En oo saanu aloitettua kuntoilua tänäkään kesänä. Maha vaan valuu ja perse kans. Olkoon. No kaikenkaikkiaan olen suht tyytyväinen elämääni.
kotona ois niin paljo kivempaa. Kulutan töissä puolet päivästä av:lla ja fb:ssä pakoilemassa töitä perkele.
(nyt kyllä lopetan ja käärin hihat)
Voi vi**u oon niin pettynyt ja kyllästynyt mieheen että vi**ttaa ajatuskin että joutuu katselemaan sen naamaa samassa kämpässä. Vi**ttaa ja kaduttaa kun ikinä olen äijään päin vilkaissutkaan. Kaikki kamat on sen jäljiltä levällään, hukassa tai rikki, parisuhdetta ja seksiä ei ole ja kämppä on kuin hävityksen kauhistus. Jos saisin lottoivoiton niin hankkisin oman kämpän heti ja ottaisin eron kahta sekuntia miettimättä.
vai olenkohan sittenkin vain lihonut.
... olen ihan väärän ihmisen kanssa!
T: Mies
enkä saa itsestäni irti millään sen vertaa että laittaisin hieman paikkoja kuntoon. Jumitan av:llä ja panikoin samalla kun aika käy vähiin!!!
Tein just kesäkuun laskutuksen, reilut 12 000 €. Enkka! Ja pari tonnia vielä laskuttamatta.
Upeeta!
Voi kun tulis se hottis työkaveri käymään niin saisin kuolata sen vartaloa.
Ero ei etene, kun mies ei saa selvitettyä raha-asioitaan. En voi tehdä tarjousta uudesta asunnosta. Hakemastani uudesta työpaikasta ei soiteta, vaikka tiedän olevani vahvoilla. Odotan, odotan, odotan..
Niinpä niin....taas pullat uunissa :) ps.tästä
Ei sitten tarvii edes tykätä.
täällä annan toisin ymmärtää. En koskaan tapaa ketään eikä kukaan koskaan soita minulle. Istun vain täällä kotona ja päivystän tietokoneella, jos vaikka täällä facessa tapahtuisi jotain.
Miehenkin kanssa menee päin peetä ja ollaan koko ajan p.a. vaikka mies on hyväpalkkaisessa työssä. Siksi en käy enää kotipaikkakunnallani, kun pelkään, että totuus kurjasta elämästäni paljastuu.
Voi venäjä. Pitikin eilen imuroida puoli pulloa punkkua ja nyt sitten väsyttää töissä. Silmät sikkuralla ja tympeä olo.
Taas tylsä päivä töissä edessä, muu perhe kotona vapaalla.