Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne se todellinen tämän hetkinen tilapäivitys ilman fb-suodatinta tai mitään kaunistelua:

Vierailija
26.06.2012 |

Mä voin aloittaa:

Ahdistaa. Söin suklaalevyn ja paketillisen Jaffa-keksejä. Paha olla. Mietin miksi oikeasti kaikki ystävätkin vihaavat minua. Olen vääränlainen. En jaksaisi enää.

Kommentit (260)

Vierailija
1/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami saatana! Päätä nyt mitä haluut, äläkä pidä mua epätietosuudessa! Mun puolesta mikään ei oo muuttunu, mä en aio erota enkä edelleenkään odota sitä sultakaan. Lopeta turhien asioiden miettiminen ja tuu meille huomenna!

Vierailija
2/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää tämä samojen asioiden toisto päivästä toiseen. Toisaalta on ihanaa kun kesällä voi olla ulkona ja lapset tappelevat vähemmän, kun heillä on kavereita ja tekemistä. Kohta mies tulee vonkumaan seksiä. Haluaisin mieluummin istua sohvalla ja syödä jotain hyvää, ehkä katsoa elokuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mennyt salaa takaamaan juopon veljensä velkoja, nyt joutuu ne tietenkin maksamaan ja meidän perheen elätykseen ei enää

rahaa irtoa, pitäähän nettipokerikin pitä käynnissä. Asunto on myynnissä mutta yllättäen mies sopi tutun kiint.välittäjän kanssa että ei ole myynnillä kiire (hän kun on luottotietonsa menettänyt jo toistamiseen eikä sellaiselle vuokra-asuntoa oikein tipahda). Erosimme jo vuosi sitten mutta vieläkään en ole päässyt tuosta ukosta eroon asuntoasian takia. Ukko on täysin peeaa, ei rahaa edes maitopurkkiin... enkä hehkuta kesälomaani, alkaa niin vituttaa kun mietinkin sitä, tuon kusipään kanssa samoissa nurkissa stana.Ikinä en ole näin masentunut ollut. Hauskoja kesäisiä päiviä vaan teille muille.

Vierailija
4/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutin taaperoa juuri 3 tuntia, väsyttää niin ettei ajatus kulje. Mies on "yksillä", tekisi mieli jättää se.

Itse vein 2v taaperon sänkyyn ja sanoin hyvät yöt ja että rakastan. Sitten syömään ja nauttimaan kun mies on yhden yön pois:)

sillä on vuorokausirytmi matkan takia sekaisin. Mutta kerro vain nerokas konstisi millä lapsi pysyy sängyssä tuosta noin vain. Ai niin, et halua auttaa vaan vittuilla.

Vierailija
5/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnossa. Tän päivän käynnin hinta oli siis 5800€ ja sitä ennen käyntejä oli jo 14 kpl. Jokainen aikaisempi maksoi parisataa mut nyt siis "silta" oli valmis ja siitä tuo maksu. Eli ei siis uima-allasta lapsille tänäkään kesänä..Voi p**kele!

Vierailija
6/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, jaksan, jaksan, jaksan(ko)...

Vierailija
7/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella väsynyt lapseni käytökseen sekä siihen että voimiani ei ole enään paljoo jäljellä tällä hetkellä.Voimiani myös syö suoraan sanottuna sekin että nukutan lasta 2-5 tuntia päivässä koska ei suostu enään nukahtamaan yksin.Ja tuntuu ettei olisi aikaa istua vieressä sen aikaa kunnes nukahtaa koska pitäisi sillä aikaa siivota yms.En kestä tätä huudon määrää....miksei saa koskaan hoitoapua jotta saisi hengähtää hetken?????? Mutta hyvää viikonloppua vaan teille kaikille.

Vierailija
8/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti tänään. Nyt pitää opetella taas olemaan kahden lapsen kanssa totaalisen yksin ja yrittää selittää isommalle lapselle tilanne. En tänään vielä pystynyt.

Vierailija
9/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes vauvan kakkavaippoja korjata lattialta vaipanvaihdon jälkeen.

Vierailija
10/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsellä ei ole tänäkään vuonna mahdollisuutta kunnon lomaan.

Vierailija
11/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä kauniina päivänä tajusin ihastuvani naisiin, vaikka minulla on hyvä suhde mieheni kanssa ja seksielämä toimii. Vahvat, hieman poikamaiset tai maskuliiniset naiset kääntävät nyt pääni jatkuvasti ja lumoudun ihanista naisnäyttelijöistä, laulajista... Aika ihmeellinen tunne.

Vierailija
12/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein just kesäkuun laskutuksen, reilut 12 000 €. Enkka! Ja pari tonnia vielä laskuttamatta.

Vierailija
13/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on kun vauvaa yritetään ja hedelmäiset päivät päällä. Fiilistä ei nyt olisi mutta liukkarin avulla jo neljättä päivää. Toivottavasti nyt vihdoin tärppäisi!

Vierailija
14/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa niin päähän kaikki. Sukulaislapsen synttäreille ei kutsuttu, vanha tuttuni ei pidä yhteyttä ja oli puhe että maksan velan kun nähdään...

Mitä teen täällä fb:ssa kun en koskaan ketään teistä tapaa henkilökohtaisesti??

Vierailija
15/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan kanssa saunottu, ja harrastettu seksiä :) nam. Nyt tässä hyvän tuulisena av-lla ja muru pelaa änri böötsiä :) vois alkaa nukkumaan..

Vierailija
16/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on monta päivää omaa aikaa. Kävin lenkillä ja nyt nautin uutta hyvää likööriä, jota juuri ostin. Ehkäpä kohta siirrän viime viikon ulkomaanmatkakuvat koneelle. On hyvä olla, vaikka kaipaankin lapsia ?

Vierailija
17/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lomapäivä tähän asti. Ei tehty mitään.

Vierailija
18/260 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan mun miestä. taas eilen kävi käsiksi ja seurauksena mulla aivotärähdys. onneks pääsen kohta pois vauvan kans täältä.

menkat myöhässä. oon varmaan taas raskaana. loistavaa ku esikoinen vasta 3kk vanha.

kukaan ei koskaan kutsu kylään eikä käy kylässä. erakoidun varmaan kohta.

vihaan mun miestä edelleen. pesen vieläki sen pyykit ja teen sille ruuat. vaikka se on yks vittupää mua kohtaan nii silti huolehdin siitä. mitenhän se pärjää ku mä muutan pois.

tässä ny jotain...

Vierailija
19/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten ristiriitainen olo voi olla jonkun ihmisen suhteen. Onneksi kohta lomalle pois tästä maasta niin ei tarvitse tehdä mitään konkreettista asialle... Mutta kuinka pitkään voi toisaalta lykätäkään, jos toinen on korviaan myöten ihastunut ja itse ei ollenkaan? Tai ehkä sittenkin? Muuten, kaunis päivä, kauniita ihmisiä ympärillä, vähemmällä valittamisella pärjäisi usein paremmin, toivottavasti jotkut kaveritkin sen huomaisivat.

Vierailija
20/260 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kuulemma liian. Suu loksahti auki, olenhan kuitenkin 59kg ja pituutta 165,5, kai tässä pitää rupee laihduttaa.