vr:n tarjoukset: Voiko tehdä näin?
Tarjous matka on Helsingistä Joensuuhun. Mutta minä haluaisin mennä Lahdesta Joensuuhun. Voinko ostaa ko. lipun ja tulla kyytiin tuolla ale-hinnalla?
Paluu matkalla se ei liene ongelma, sillä kukaan tuskin vahtiin, missä hyppään pois junasta.
Kommentit (4)
Mutta en tiedä junasta.
Lahdessahan voisi mennä heti konnarille näyttämään lipun. Luulisi onnistuvan. Kysy asemalta vielä.
Olen konduktööri,ja useinkin näissä pitkänmatkan tarjouksissa ihmiset tekevät niin.Eli nouset Lahdesta kyytiin,ja kun konnari kyselee Lahdesta tulleita,niin leimautat lippusi sitten.Ei mitään ongelmaa.Tarkastajat,jos ovat junassa,niin tulevat sitten konduktöörin jälkeen,joten mitään tarkastusmaksua ei tule.Nyt vain nauttimaan edullisesta matkasta:)
Olen konduktööri,ja useinkin näissä pitkänmatkan tarjouksissa ihmiset tekevät niin.Eli nouset Lahdesta kyytiin,ja kun konnari kyselee Lahdesta tulleita,niin leimautat lippusi sitten.Ei mitään ongelmaa.Tarkastajat,jos ovat junassa,niin tulevat sitten konduktöörin jälkeen,joten mitään tarkastusmaksua ei tule.Nyt vain nauttimaan edullisesta matkasta:)
Onko tässä asiassa kaikilla konnareilla varmasti yhtenäinen linja?
lippu joka olisi pitänyt leimata jo Helsingistä lähteissä niin saatat saada tarkastusmaksun. Konnari voi ajatella että olet tullut Helsingistä ja yrittänyt mennä leimaamatta lippua.