Avioparilla ei ole ollut seksiä 8 vuoteen
Taustalla ei mitään sairautta tms. selvää syytä. Vieläkö on toivoa sillä saralla?
Kommentit (17)
Ja mies unohtanut, että sillä peniksellä tehdään muutakin kuin kustaan.
Onko teillä mitään fyysistä kontaktia enää? Siis halailua, suukottelua tai muuta? Kannataa hakeutua johonkin hyväntuntuiseen kosketukseen, niin kynnys seksiinkin laskee. Mihin seksi loppui? Pystyttekö puhumaan asiasta?
Ainakaan pariin vuoteen ei mitään fyysistä kontaktia. Mies ei halua. Minä haluaisin ja olen korvannut seksin&hellyyden syömisellä - arvattavin seurauksin.
Ainakaan pariin vuoteen ei mitään fyysistä kontaktia. Mies ei halua. Minä haluaisin ja olen korvannut seksin&hellyyden syömisellä - arvattavin seurauksin.
edes ihmetellä että miestä ei seksi kiinnosta?????
edes ihmetellä että miestä ei seksi kiinnosta?????
sitten oli ehkäisyongelmia ja vauvavaihe. Sitten vaan oli kulunut liikaa aikaa.
eli miehesi on saanut seksinsä toiselta naiselta.
t.mies
Ap vaan luulee, että mies on ilman seksiä. :=)
t.mies
jossa nainen väittää, ettei kukaan nainen voi olla huomaatta raskautta, koska vauva liikkuu niin paljon.
Puhukaa vaan omasta puolestanne.
t.mies
Keskiverrosti kahdesti vuodessa meillä mitään seksiin viittaavaa, viimeksi muistaakseni loppukesästä.
nuorista, jotka alkukiihkon ohi mentyä vaan ajatuu sen lapsiperhe- ja työelämän pyörteeseen ja pikku hiljaa ajautuu toisistaan aika kauas. Ei toi mikään ihmeellinen poikkeus varmaankaan ole, siitä ei vaan kauheasti puhuta. Pari-kolmekymppisten on vaan aika vaikea tajuta sitä kun se ei omassa elämässä ole todellisuutta.
Ei tuo ole enää mikään "aviopari"!! Jos perheessä on ihan pieniä lapsia, niin saattaa mennä pari vuotta kuin sumussa eläen ja ollaan niin kuin sisko ja veli tai oikeastaan kaverit, jotka keskustelee vain arjen asioista ja hoitaa rutiinit. Se on kuitenkin väliaikainen ja asiat korjaantuvat, JOS jompikumpi haluaa muuttaa asioita.
Ei tuo ole enää mikään "aviopari"!! Jos perheessä on ihan pieniä lapsia, niin saattaa mennä pari vuotta kuin sumussa eläen ja ollaan niin kuin sisko ja veli tai oikeastaan kaverit, jotka keskustelee vain arjen asioista ja hoitaa rutiinit. Se on kuitenkin väliaikainen ja asiat korjaantuvat, JOS jompikumpi haluaa muuttaa asioita.
JOS asioita haluaa muuttaa. Jos asia kummallekin ok, niin ajan mittaan kaikkeen tottuu, eikä asiasta tarvii valittaa.
t.mies
Ap vaan luulee, että mies on ilman seksiä. :=)
Ja todellinen ihme on jos ei muka vieraissa ole käynyt...hohhoijaa..
Seksi on olennainen osa puolisoiden yhteiselämää.
Ei siis taida olla enää toivoa.