Mikä on järkyttävin asia, minkä olet kuullut puolisoosi liittyen
Joko joltain hyvin hänet tuntevalta tai häneltä itseltään?
Kommentit (142)
Se että hänellä oli lapsi jostain nuoruuden suhteesta. Oli hylännyt lapsen ja sen äidin kanssa, "koska äiti oli alkoholisti". NO asiahan ei mulle kuulunu pätkääkään, joten anti olla munkin puolesta. Joskus vaan funtsin oisko omasta pojastamme kiva tietää, että hänellä on jossain siskopuoli.
Mieheni oli rääkännyt kisssanpentuja kuoliaaksi. oli ollut n. 12- 14v.
41, jättäisin tuollaisen miehen. Julmuus eläimiä kohtaan on ala-arvoista.
Paskansi housuihinsa lenkillä. Aivan ääliömuija kaiken kaikkiaan.
Kyllä mua järkytti aika paljin, kun miehen tyttöystävä kertoi miehen väittäneen, että meidän välillämme ei ole ollut mitään pitkään aikaan ja että ero tulee. Todellisuudessa mies ei voi pitää näppejään irti minusta, joten välillämme todellakin on jotain eikä olla vieläkään erottu. Saas nyt nähdä kevväämmällä.
Että oli käynyt vieraissa jo monta kuukautta samalla kun minä istuin yksin kotona vauvan kanssa. Ero tuli.
Ei jumalauta,eihän se ole tasa-arvokysymys (välttämättä) meneekö mies - vai naishierojalle taii gynelle.sehän on makuasia.käyn naisella (aina samalla) koska uskon hänen ymmärtävän paremmin tuntemuksiani kuin mies.miehilläkin olen joskus käynyt.olen ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa kannattava hetero.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:04"]
Mun mieheni ei suostunut menemään miespuoliselle hierojalle!
Siis oikeasti, olin niin järkyttynyt, että olen nukkunut eri huoneessa enkä ole suostunut seksiin sen jälkeen kun tämän kuulin. En tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. Olo on kuin en enää lainkaan tuntisi häntä.
Olemme olleet naimisissa 18 vuotta, meillä on kolme lasta. Mieheni on aina ollut tasa-arvon kannattaja, kotityöt on jaettu tasan. Hän on pitänyt vanhempainvapaat ja hoitovapaat ja aina hoitanut oman osansa kaikista töistä ja lastenhoidosta. Hän kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia ja tuttavapiiriimme kuuluu homoseksuaaleja. Olemme aina yhdessä paheksuneet syrjintää sukupuolen perusteella ja ottaneet vahvastikin kantaa aiheeseen. Ikinä aiemmin en ole nähnyt pienintäkään merkkiä siitä, että hän voisi syrjiä jotakuta sukupuolen perusteella.
Nyt siis olimme ulkomailla ja olimme varanneet hieronnat. Sitten kävi ilmi, että kyseisessä maassa kulttuurisyistä tai ties mistä miestä hieroo miespuolinen hieroja ja naista naispuolinen. Mieheni peruutti hieronnan, koska ei halunnut mennä mieshierojalle! Kun sitten järkytyin tästä suunnattomasti, niin mieheni kertoi ihan pokkana, että hän ei voi sietää sitä, että mies koskettaa häntä. Eli hän ei ole koskaan käynyt miespuolisella parturilla tai hierojalla ja valitsee myös esim. lääkärin ensisijaisesti sukupuolen perusteella (julkisellahan sitä ei aina voi valita). En voi ymmärtää, että tällainen asia tulee ilmi 20 vuoden suhteen jälkeen! enkä voi hyväksyä hänen käytöstään!
[/quote]
Mitä vit! Kai jokainen saa itse valita. On niitä naisiakin jotka ei halua esim. Naislääkäriä tai gynekologia koska toisen naisen kosketus ällöttää ja ymmärrän sen täysin. Ei tarvitse olla homojen vihaaja jos ei halua toisen miehen koskevan!
[/quote]
En minä alkaisi suhteeseen myöskään sellaisen naisen kanssa, joka ei suostu menemään miesgynekologille.
Sukupuolen perusteella syrjiminen nyt vain on sellainen asia, jota en missään tapauksessa voi hyväksyä.
Toki jokaisella on juridinen oikeus tehdä niin, mutta minä en pysty jakamaan elämääni sellaisen henkilön kanssa.
t. 12
[/quote]
Mitä syrjimistä se muka on, ettei pidä miehen kosketuksesta?
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:47"]
Ei jumalauta,eihän se ole tasa-arvokysymys (välttämättä) meneekö mies - vai naishierojalle taii gynelle.sehän on makuasia.käyn naisella (aina samalla) koska uskon hänen ymmärtävän paremmin tuntemuksiani kuin mies.miehilläkin olen joskus käynyt.olen ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa kannattava hetero.
[/quote]
No, minun mielestäni se on ilman muuta tasa-arvoasia jos valitsee sukupuolen perusteella edes näkemättä tai tapaamatta ihmistä. Sama juttu kuin työhaastattelussa heittäisi kaikkien naisten / miesten paperit roskiin saman tien. Toki persoonan ja synkkaamisen perustella on minunkin mielestäni lupa valita kenen palveluita ostaa, mutta sitähän ei voi tietää tapaamatta henkilöä.
t. 12
Mieheni kertoi itse hänen pitävän alistamisesta ja myös alistettavana olemisesta. Eikä siis mitään silkkinauhoilla sängyn päätyyn sitomista ja vähän kiusoittelua vaan vähän kovempaa meininkiä. Näytti muutaman videon ja järkytyin t-o-d-e-l-l-a paljon! Olimme olleet yhdessä jo viisi vuotta ennen kuin uskaltautui kertomaan. Kyllä toki tiesin hänen pitävän "vähän rajummasta seksistä", mutta tuo oli ihan liikaa mulle.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:25"]Se että hänellä oli lapsi jostain nuoruuden suhteesta. Oli hylännyt lapsen ja sen äidin kanssa, "koska äiti oli alkoholisti". NO asiahan ei mulle kuulunu pätkääkään, joten anti olla munkin puolesta. Joskus vaan funtsin oisko omasta pojastamme kiva tietää, että hänellä on jossain siskopuoli.
[/quote] NO sille lapsellehan oli hienoa että kahdesta vanhemmasta se alkoholisti jää lapsesta yksin vastuuseen. Täällä jaksetaan kauhistella jotain kissoja mutta ihan sama ketä pieniä ihmisiä heittelee kaljapulloilla.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:49"]
Siis oikeasti, olin niin järkyttynyt, että olen nukkunut eri huoneessa enkä ole suostunut seksiin sen jälkeen kun tämän kuulin. En tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. Olo on kuin en enää lainkaan tuntisi häntä.
Olemme olleet naimisissa 18 vuotta, meillä on kolme lasta. Mieheni on aina ollut tasa-arvon kannattaja, kotityöt on jaettu tasan. Hän on pitänyt vanhempainvapaat ja hoitovapaat ja aina hoitanut oman osansa kaikista töistä ja lastenhoidosta. Hän kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia ja tuttavapiiriimme kuuluu homoseksuaaleja. Olemme aina yhdessä paheksuneet syrjintää sukupuolen perusteella ja ottaneet vahvastikin kantaa aiheeseen. Ikinä aiemmin en ole nähnyt pienintäkään merkkiä siitä, että hän voisi syrjiä jotakuta sukupuolen perusteella.
Nyt siis olimme ulkomailla ja olimme varanneet hieronnat. Sitten kävi ilmi, että kyseisessä maassa kulttuurisyistä tai ties mistä miestä hieroo miespuolinen hieroja ja naista naispuolinen. Mieheni peruutti hieronnan, koska ei halunnut mennä mieshierojalle! Kun sitten järkytyin tästä suunnattomasti, niin mieheni kertoi ihan pokkana, että hän ei voi sietää sitä, että mies koskettaa häntä. Eli hän ei ole koskaan käynyt miespuolisella parturilla tai hierojalla ja valitsee myös esim. lääkärin ensisijaisesti sukupuolen perusteella (julkisellahan sitä ei aina voi valita). En voi ymmärtää, että tällainen asia tulee ilmi 20 vuoden suhteen jälkeen! enkä voi hyväksyä hänen käytöstään!
[/quote]
Mitä vit! Kai jokainen saa itse valita. On niitä naisiakin jotka ei halua esim. Naislääkäriä tai gynekologia koska toisen naisen kosketus ällöttää ja ymmärrän sen täysin. Ei tarvitse olla homojen vihaaja jos ei halua toisen miehen koskevan!
[/quote]
En minä alkaisi suhteeseen myöskään sellaisen naisen kanssa, joka ei suostu menemään miesgynekologille.
Sukupuolen perusteella syrjiminen nyt vain on sellainen asia, jota en missään tapauksessa voi hyväksyä.
Toki jokaisella on juridinen oikeus tehdä niin, mutta minä en pysty jakamaan elämääni sellaisen henkilön kanssa.
t. 12
[/quote]
Mitä syrjimistä se muka on, ettei pidä miehen kosketuksesta?
[/quote]
Ensinnäkään kysymys ei ole pitämisestä, vaan siitä, onko lupa valita sukupuolen perusteella kenet palkkaa. Mielestäni tasa-arvon pitää mennä tässä henkilökohtaisten mieltymysten edelle.
Toisekseen en henkilökohtaisesti voi ymmärtää sitä, että absoluuttisesti ei pidä tietyn sukupuolen edustajien kosketuksesta. Kuinka sen muka voi sanoa tapaamatta ihmistä?
Joka tapauksessa ongelma ei siis ole siinä, etteikö mies sinänsä saisi näin tehdä, vaan siinä, että koen etten ole tuntenut häntä riittävän hyvin ja tämä asia on minulle niin merkityksellinen, etten tiedä voinko jatkaa suhdetta hänen kanssaan.
Tiedostan kyllä, että olen ehkä etuoikeutettu siinä mielessä, että "järkyttävin kohtaamani asia" puolisossani on tällainen. Vastasin alkuperäisen kysymykseen ja sain keskusteluakin aikaan - mikä ongelma?
t. 12
Aiheutti lapsena pikkusiskonsa kuoleman, vahingossa tietenkin, mutta silti, oli se kamalaa kuultavaa...
Vuosikausien kuolemansairaus olikin puhdas valhe.
[/quote]
[/quote]
t. 12
[/quote]
Sä olet hullu. Hullu.
2