Mikä on järkyttävin asia, minkä olet kuullut puolisoosi liittyen
Joko joltain hyvin hänet tuntevalta tai häneltä itseltään?
Kommentit (142)
Makasi junaraiteilla humalassa itsari mielessä (masentunut terveysongelmistaan jotka jarruttaa koulutusta ja uraa). Tuli sentään järkiinsä ennen junan tuloa ja lähti sairaalalta hakemaan apua. Itse olin kotona raskaana ja 2v lapsen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 22:02"]Aiheutti lapsena pikkusiskonsa kuoleman, vahingossa tietenkin, mutta silti, oli se kamalaa kuultavaa...
[/quote]
Saako kysyä kuinka...? Miten mies on toipunut tästä ja oliko minkä ikäinen kun sattui? Kauheaa, osanotot!
Että oli sinkkuna etsinyt teksti tv:tä ym seksiseuraa ja pannut PALJAALLA pitkin suomea! Ja lopulta sitten sai klamydia. .
Toi tapaus jossa mies hylännyt lapsensa juopolle eksälleen eikä nykyinen muijakaan tee asialle mitään/ei edes kiinnosta.. Kuinka julma voi ihminen olla?!
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:04"]
Mun mieheni ei suostunut menemään miespuoliselle hierojalle!
Siis oikeasti, olin niin järkyttynyt, että olen nukkunut eri huoneessa enkä ole suostunut seksiin sen jälkeen kun tämän kuulin. En tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. Olo on kuin en enää lainkaan tuntisi häntä.
Olemme olleet naimisissa 18 vuotta, meillä on kolme lasta. Mieheni on aina ollut tasa-arvon kannattaja, kotityöt on jaettu tasan. Hän on pitänyt vanhempainvapaat ja hoitovapaat ja aina hoitanut oman osansa kaikista töistä ja lastenhoidosta. Hän kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia ja tuttavapiiriimme kuuluu homoseksuaaleja. Olemme aina yhdessä paheksuneet syrjintää sukupuolen perusteella ja ottaneet vahvastikin kantaa aiheeseen. Ikinä aiemmin en ole nähnyt pienintäkään merkkiä siitä, että hän voisi syrjiä jotakuta sukupuolen perusteella.
Nyt siis olimme ulkomailla ja olimme varanneet hieronnat. Sitten kävi ilmi, että kyseisessä maassa kulttuurisyistä tai ties mistä miestä hieroo miespuolinen hieroja ja naista naispuolinen. Mieheni peruutti hieronnan, koska ei halunnut mennä mieshierojalle! Kun sitten järkytyin tästä suunnattomasti, niin mieheni kertoi ihan pokkana, että hän ei voi sietää sitä, että mies koskettaa häntä. Eli hän ei ole koskaan käynyt miespuolisella parturilla tai hierojalla ja valitsee myös esim. lääkärin ensisijaisesti sukupuolen perusteella (julkisellahan sitä ei aina voi valita). En voi ymmärtää, että tällainen asia tulee ilmi 20 vuoden suhteen jälkeen! enkä voi hyväksyä hänen käytöstään!
[/quote]
Mitä vit! Kai jokainen saa itse valita. On niitä naisiakin jotka ei halua esim. Naislääkäriä tai gynekologia koska toisen naisen kosketus ällöttää ja ymmärrän sen täysin. Ei tarvitse olla homojen vihaaja jos ei halua toisen miehen koskevan!
[/quote]
En minä alkaisi suhteeseen myöskään sellaisen naisen kanssa, joka ei suostu menemään miesgynekologille.
Sukupuolen perusteella syrjiminen nyt vain on sellainen asia, jota en missään tapauksessa voi hyväksyä.
Toki jokaisella on juridinen oikeus tehdä niin, mutta minä en pysty jakamaan elämääni sellaisen henkilön kanssa.
t. 12
[/quote]
Mitä syrjimistä se muka on, ettei pidä miehen kosketuksesta?
[/quote]
Ensinnäkään kysymys ei ole pitämisestä, vaan siitä, onko lupa valita sukupuolen perusteella kenet palkkaa. Mielestäni tasa-arvon pitää mennä tässä henkilökohtaisten mieltymysten edelle.
Toisekseen en henkilökohtaisesti voi ymmärtää sitä, että absoluuttisesti ei pidä tietyn sukupuolen edustajien kosketuksesta. Kuinka sen muka voi sanoa tapaamatta ihmistä?
Joka tapauksessa ongelma ei siis ole siinä, etteikö mies sinänsä saisi näin tehdä, vaan siinä, että koen etten ole tuntenut häntä riittävän hyvin ja tämä asia on minulle niin merkityksellinen, etten tiedä voinko jatkaa suhdetta hänen kanssaan.
Tiedostan kyllä, että olen ehkä etuoikeutettu siinä mielessä, että "järkyttävin kohtaamani asia" puolisossani on tällainen. Vastasin alkuperäisen kysymykseen ja sain keskusteluakin aikaan - mikä ongelma?
t. 12
[/quote]
Otat kyllä pienen asian vakavasti, en usko että miehelle kyseessä oli mikään tasa-arvokysymys... varsinkin kun sanot että hän on ollut aina tasa-arvon kannattaja. Jos ei pidä tietyn sukupuolen kosketuksesta, miksi maksaa sellaisesta? Miksi ei voisi valita sukupuolen perusteella kenet palkkaa, jos syy on hyvä? Vaikka siis vähän oudoltahan silti kuulostaa että peruutti ajan sen takia, kertooko mies syitä inholleen?
Sain tietää että mies oli käynyt huorissa Asterdamissa.
Lisäksi sain tietää, että pitää minua liian tyhmänä lastensa äidiksi ja samalla oli kuitenkin valmis panemaan mua paljaalla.
Muutenkin vaan pikkuhiljaa käynyt enemmän ja enemmän ilmi miten itsekäs tapaus se on.
Pitäis varmaan jättää se paska
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 07:09"]
Tässä tapauksessa kyseessä oli tuolloin jo exä. Kertoi, että on lähes 100% varma, että hän on ystäväparinsa lapsen oikea isä, pariskunnan mies piti lasta omanaan, vaikka heillä oli aikaisemmin vaikeuksia saada lapsia ja raskaaksitulemksen aikana seksi minimissä. En tehnyt mitään, sillä uskon, että tuon lapsen on paljon parempi kasvaa rakastavassa ja tasapainoisessa ydinperheessä kuin miestään pettäneen naisen kanssa yksin, vastuuttoman ja lapsellisen exäni lapsena.
[/quote]
Olisi kyllä ihan toivottavaa, että kertoisit. En tiedä miehenä mitään hirveämpää kohtaloa, kuin että tietämättään kasvattaisi jonkun toisen äpärälasta. Mitä aikaisemmin tämä paljastuisi, niin sitä parempi.
Mun mieheni ei suostunut menemään miespuoliselle hierojalle!
Siis oikeasti, olin niin järkyttynyt, että olen nukkunut eri huoneessa enkä ole suostunut seksiin sen jälkeen kun tämän kuulin. En tiedä, voinko jatkaa hänen kanssaan. Olo on kuin en enää lainkaan tuntisi häntä.
Olemme olleet naimisissa 18 vuotta, meillä on kolme lasta. Mieheni on aina ollut tasa-arvon kannattaja, kotityöt on jaettu tasan. Hän on pitänyt vanhempainvapaat ja hoitovapaat ja aina hoitanut oman osansa kaikista töistä ja lastenhoidosta. Hän kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia ja tuttavapiiriimme kuuluu homoseksuaaleja. Olemme aina yhdessä paheksuneet syrjintää sukupuolen perusteella ja ottaneet vahvastikin kantaa aiheeseen. Ikinä aiemmin en ole nähnyt pienintäkään merkkiä siitä, että hän voisi syrjiä jotakuta sukupuolen perusteella.
Nyt siis olimme ulkomailla ja olimme varanneet hieronnat. Sitten kävi ilmi, että kyseisessä maassa kulttuurisyistä tai ties mistä miestä hieroo miespuolinen hieroja ja naista naispuolinen. Mieheni peruutti hieronnan, koska ei halunnut mennä mieshierojalle! Kun sitten järkytyin tästä suunnattomasti, niin mieheni kertoi ihan pokkana, että hän ei voi sietää sitä, että mies koskettaa häntä. Eli hän ei ole koskaan käynyt miespuolisella parturilla tai hierojalla ja valitsee myös esim. lääkärin ensisijaisesti sukupuolen perusteella (julkisellahan sitä ei aina voi valita). En voi ymmärtää, että tällainen asia tulee ilmi 20 vuoden suhteen jälkeen! enkä voi hyväksyä hänen käytöstään!
Heh,itse en mene miespuoliselle gynelle.kai miesparkasi saa päättää meneekö miehen vai naisen hierottavaksi.ei siitä juttua kannata tehdä.
Tuosta lapsen hylkäämisestä.
En näkisi asiaa noin musta-valkoisesti. Jos isä on huijattu isäksi, niin silloin minä naisena jopa hyväksyn isän valinnan. Vastuun joutuu kantamaan kuitenkin elatusmaksujen merkeissä.
Se että oli asunut n..kerin kanssa kämppiksenä. Minullakkin ollut kämppiksiä, ei ole tarvinnut nussia niitä. Tämä selvisi pitkän ajan päästä.
Inhoan vaimoani päivä päivältä enemmän. Lähden kun saan tarpeeksi rahaa kasaan. Vihaan hänen sisaruksiaan, sukulaisiaan ja kavereitaan. En aio mennä enää kylään ikinä heille!
Jos sellainen olisi, ei se kuuluisi kellekään, sori.
Jos ei kuulu, pidä se sitten visusti piilossa. Kaikki ei pidä ajatuksesta. Mutta naisilla tuntuu olevan pakkomielle näitä mustia muistoja säilyttää. Hyi hitto!
Kyllä sinä olit se ongelma, siksi mies alkoi homppeliksi.
Vierailija kirjoitti:
Mua järkytti kun ilmeni vuoden yhdessäolon jälkeen, että muuten niin fiksulla miehellä on massiivinen ulosottorekisteri! Huonekaluja, lehtitilauksia, luottokorttimaksuja... Ihan piittaamatonta yli varojen elämistä! Nyt sai hetki sitten parkkisakot. Muistutin että maksaisi pois, mutta ei todellakaan kuulemma kannata, vaan laittaa ne edellisten jatkoksi!! Tää on mulle niin vaikea asia niellä, vaikka muuten meillä meneekin loistavasti. Ainakin olen ollut varovainen omien rahojeni kanssa, enkä lähde hänen kanssaan yhteistä pesää rakentamaan juuri tästä syystä.. En halua joutua a) hyväksikäytetyksi, enkä b) maksumieheksi raha-epäselvyyksiin myöhemminkään. Tähän asti olen aina ostanut vaan sitä mihin on varaa. Mitä tuumaatte tästä?
Niin tuttua!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:22"]On imeny kaverinsa munaa ja kaveri imi hänen. Oli just eronnu eksästään jonka kanssa oli silloin kolmevuotias lapsikin. [/quote] Siistii!
Sairas ja oksettava juttu. Toi punavihreän loppukommentti oli vertaansa vailla muoti-pimeydessään. No, en ihmettele. Olihan joskus muotia syödä ihmisiäkin.
Oli Thaimaassa nuorempana pannut paksuksi paikallisen naisen. Nainen oli asiasta kovistellut seuraavalla lomalla, ja mieheni pakkasi nopeasti kimpsunsa ja katosi. Ei ole sinne kurkistellut.
Siistii! Ei tarvitse maksaa elatusmaksuja meidän yhteisistä varoista jollekin tuntemattomalle pennulle.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää että mies oli käynyt huorissa Asterdamissa.
Lisäksi sain tietää, että pitää minua liian tyhmänä lastensa äidiksi ja samalla oli kuitenkin valmis panemaan mua paljaalla.
Muutenkin vaan pikkuhiljaa käynyt enemmän ja enemmän ilmi miten itsekäs tapaus se on.
Pitäis varmaan jättää se paska
Rakasta se ehjäksi!
Minä en heteromiehenä ikinä ottaisi miesprostituoitua sänkyyni. Olenko mä nyt jotenkin syrjivä sitten? En haluaisi mieshierojaakaan. Johonkinhan se raja on vedettävä, enkä mä kaipaile miesten kosketteluita missään muodossa, eikä kyse ole edes mistään homophobiasta.