Aikuinen jättäytyi lapsen kanssa junan alle!!
Kommentit (66)
Äidilläni on alzheimer, isoäidilläni oli ja työkseni hoidan silloin tällöin alzheimeria sairastavia. Ei alzheimer-potilas tee tuollaista.
Siinä on suolet lentäneet sangen pitkälle. Veristä hommaa kun jää junan alle.
mutta tuskin se nyt kaikkein todennäköisin syy on tähän tapahtumaan? Spekuloida toki saa rauhassa, mutta ehkä tuota alzheimeria ei kannata ryhtyä pitämään todennäköisimpänä syynä sentään.
on aivan turha lähteä yhteiskuntaa ensimmäisenä syyttämään.
Suomalaisissa on se vika, että kun apua tarvii niin sitä ei itse nähdä, tiedän sen pelkästään omasta lähipiiristä, yksi alkoholisti terrorisoi koko perhettä, toinen maanis-depressiivinen oirehtii vähän väliä, tekevät sitä ja tätä, koko ajan saa pelätä mitä puhelimesta kuuluu. On toitotettu jatkuvasti, että hakekaa apua ongelmiin. Ei ja ei, ongelmia ei nähdä.
Ei ole mitään tuollaisille tehtävissä, oman pään sisällä mietitään asioita eikä tunnusteta omia ongelmia. Onko nämä perhesurmat ja muut traagiset tapahtumat oiretta tästä "pää pensaaseen" - ajatusmaailmasta?
Yhteiskunnan vaatimukset ovat kohtuulliset, olemme kaikki vain ihmisiä ja turha aina vedota yhteiskunnan raakuuteen ja vaatimuksiin, me olemme itse se yhteiskunta.
Tuhannet pahoittelut papan ja pikkupojan läheisille!
vaan ihmiset pelkää seurauksia. Nykyään lukee lehdistä ja mediasta kuinka helpolla muka lapsia huostaanotetaan. Joka ei ole totta! Huostaanottoon aina painavat perusteet. Toiseksi ihmiset ihan sairaan ilkeitä toisille. Vanhemmuutta arvostellaan jatkuvasti, jos hoidat lapset kotona olet laiska ja yhteiskunnan elätti, jos menet töihin niin olet ahne! Miettikää nyt jumankekka!
Eniten mua ihmetyttää ettei mediassa sanota sanaakaan lapsen vanhemmista! Oliko niitä? ketä olivat? Mitäs jos tuo olikin vaikka romaani kerjäläinen? Ja jos ei niin missä oikeasti lapsen äiti :( Eikö mitään tule ulos? Minä olisin varmaan niin kauhuinani että antaisin medialla haastattelun tai jotain, tai ainakin haluisin että ihmiset tietää että lapsiraukalla äiti! Joka välittää! Voi pieni rassukka! Mitä senkin päässä liikkui kun kuuli junan äänen? tai näki junan lähestyvän? tai miksi vaari menee kiskoille makaamaan? Ja se kipu! Ihan puistattaa! Voimia lapsille! Uskon että me muutkin vanhemmat tässä suomessa viellä välitämme noista Uhrilapsista! Minä ainakin!