Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mullakin ongelma! Olen kahden pojan äiti, ja odotan kolmatta lasta

Vierailija
25.06.2012 |

mua vaivaa sellainen asia, että kaikki olettavat minun toivovan tästä kolmannesta tyttöä, ja sanovat että "toivotaan nyt että se on sitten tyttö/saisitte tytön tällä kertaa" tms.

Jotenkin mulla on paha mieli, että jos sieltä tuleekin poika, niin että hänestä muut ajattelisivat että "voi voi, tyttö olisi pitänyt tulla!" ja luulisivat minunkin ajattelevan samoin?

Ja kun ihan oikeasti, mulle ei ole _mitään_ väliä onko kolmas lapsi tyttö vai poika. (tai no itseasiassa kun pohdin tuota sukupuoliasiaa, mua hiukan hirvittää jos sieltä tulisikin tyttö, miten osaisin olla tytön äiti...? :D Jotenkin luontevammalta tuntuisi että tulisi kolmas poika. Tod.näk. ihan hyvin tytönkin kanssa pärjäisin, mutta siis tällaiset ovat tämänhetkiset tunteet)

Kunhan nyt raskaus sujuu hyvin ja lapsi syntyy suurinpiirtein ajallaan.

Tuli sitten tyttö tai poika, rakastan ihan varmasti ja ihanaa saada kotiin lisää lapsia ja elämää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita asennoitua, ettei sitten hormonihuurussa pala pinna. Jos sieltä tulee poika niin tulee suruvalittelua, että sääli teitä, jos sitten vaikka neljäs olisi... ja jos sieltä tulee tyttö, niin onnittelut on sitä, että saittehan sitten vihdoin sen toivomanne prinsessan...

Tätä viimeistä kuulin vielä kolmannen ollessa 6v. Onko koko perhe nyt onnellinen ja isä varmaan kiedottu pikkusormen ympärille jne. Tulee poikien puolesta paha mieli, kun kuuntelevat tuollaista. Ihan kuin emme olisi olleet tyytyväisiä heidän synnyttyä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein multa kysytään ja ihan tuntemattomatkin, että vieläkö tytön meinaatte tehdä tai "teettekö Beckhamit?". Aiemmin asia ärsytti enemmänkin, mutta nykyään sanon aina takaisin, että "ei me osata tehdä kun poikia" tai "onkos antaa hyviä neuvoja miten niitä tyttöjä tehdään" tai "ei hajuakaan miten niitä tehdään!" tai vastaavaa. Aika nopeaan lopettavat. Kyllähän toi asia ärsyttää kun ei se asia kertakaikkiaan muille kuulu eikä mielestäni pitäisi olla mikään itseisarvo, että on molempia sukupuolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kans, kun mulle muutama ihminen sanonut, kun meillä kaksi poikaa, että "kai te tytön nyt teette?". Olen vaan sanonut millon mitäkin, joskus en oo jaksanut sanoa mitään. Ei hitto sentään, kaiken lisäksi voi olla että lapsemme ovat nyt tässä ja vaikka kolmas tulisikin niin emme tee sitä siksi, että jos nyt sattuisi tyttö tulemaan.. Ja mieheni on ikionnellinen pojista. Mustakin on jännää, että mulla täysin luontevaa olla juurikin poikien äiti. Johtuu kyllä varmaan siitäkin, että olen aina ollut urheilusta kiinnostunut ja siis en mistään baleteista ym. ;) Olen ajatellut myös, että vaikka ei tyttöä tulisi, minulla on läheiset välit siskooni joka aina elämässäni ja myös hänen tyttönsä varmasti. Äitinikin toivon mukaan elää vielä hyvin pitkään, joten sieltä näen niitä tyttöjä riittämiin.. ja eihän miniästäkään koskaan tiedä :D:D Ihanaa odotuksen jatkoa! Pakko mutuen vielä kysyä onko mahan asennossasi ollut raskauksissa eroa? Mulla ainakin molemmissa pojissa maha tullut ihan eteen eli ei "levinnyt" sivuille yhtään. Olipa tämä tärkeää joo :)

Vierailija
4/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monet sanoo, ettei mahan muoto kerro mitään, niin piti se nyt mun kohdalla ainakin paikkansa (ja sun) :D

ap

Vierailija
5/5 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 poikaa ja odotan kolmatta. Itseäni ei kommentit haittaa, en loukkaannu niistä, enkä ärsyynny, mutta ymmärrän vallan hyvin että ne ärsyttävät. Kommentteja sateli minullekin alkuraskaudesta tiheään. Sanoin joka kerta ystävällisen kärsivällisesti, että toivomme tervettä lasta, kumpi vaan on tervetullut ja kun on jo näin ihanat pojat ennestään niin ei yhtään hullunpaa olisi saada kolmatta.

Ultrassa kysyimme sukupuolen ja kerroimme sen heti myös muille. Siihen loppui kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän