Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei tajua elävänsä huonossa parisuhteessa

Vierailija
25.06.2012 |

täällä olen jo useampaan otteeseen meidän tilanteesta vuodattanutkin ja saanut ihania vastauksia...

Mun mielestä meillä menee tosi huonosti, mies on huonotuulinen koko ajan ja nälvii ja haukkuu mua koko ajan. Ei päivääkään ilman valittamista. Mä en jaksa enää reagoida mitenkään, en jaksa enää suuttua, en tapella ja suojelen lasta kaikelta vihamielisyydeltä...

Koska tää tilanne aukeaa miehelle. Puheyhteys on jo menetetty eli puhumaan ei pystytä. Kuulin omasta suustani jo lauseen, että mun on tehtävä jotain että mies jättää mut kun en kertakaikkiaan itse siihen pysty...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on niin paha että mitään ei ole tehtävissä niin kyllä sun vaan tarttee ottaa itseäsi niskasta kiinni ja erota. Miksi et itse pystyisi siihen?

Vierailija
2/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitaa riitaa ja kuulla sitä kuinka mä olen kaiken pahan alku ja juuri ja kuinka paska mä olen... tuntuu kauhealta savotalta lähteä rämpimään tuollaisesta ylös... muutenkin itsetunto jo nollassa ja pelottaa yksin jääminen. Enkä halua että lapsi joutuu minkään riidan keskelle enää, on sekin saanut tarpeeksi kuunnella jo tappelua

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitaa riitaa ja kuulla sitä kuinka mä olen kaiken pahan alku ja juuri ja kuinka paska mä olen... tuntuu kauhealta savotalta lähteä rämpimään tuollaisesta ylös... muutenkin itsetunto jo nollassa ja pelottaa yksin jääminen. Enkä halua että lapsi joutuu minkään riidan keskelle enää, on sekin saanut tarpeeksi kuunnella jo tappelua

ap

sanoit että miehesi haukkuu sua muutenkin koko ajan. Eli vaikka et eroaisi saisit silti kuulla olevasi paska ihminen. Eikö tuollaisessa tilanteessa se yksin jääminenkin ole parempi vaihtoehto kuin jatkaa nykyisessä suhteessa. Eroaminen ei ole helppoa, mutta usko vaan, siitä pääsee yli. Jos et eroa tai mies ei muutu niin sua ei kohta enää ole, olet vain elävä kuollut.

Vierailija
4/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos varaisit ajan parisuhdeterapiaan? mies voi siellä sitten haukkua sua jos kehtaa.

Oisko mitenkään mahdollista kirjottaa vaikka kirje miehelle? Ja pyytää vastauskin kirjallisena? Siinä olis enemmän aikaa miettiä, eikä tarttis heti alkaa puolustelemaan.. Ja siis jos kirjottaisit siitä teidän suhteesta, sun tunteista, siitä mitä haluaisit.. etkä keskittyisi valittamaan miehen tekemisistä (siitä haukkumisesta ja muusta)?

Vierailija
5/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi se viedä siltä aika kauan aikaa tajuta. No anteeksi, vakava asia. :I

Vierailija
6/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat miehet, siis minun molemmat miehet, joista toinen aviomies, elävät parhaillaan kanssani huonossa parisuhteessa. Tilanne on niin tulehtunut, etten voi itse enää tehdä mitään. Odotan apua viranomaisilta. Ehkäpä he jonain päivänä havahtuvat.

Vierailija
7/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aivan sama tilanne kuin ap:lla. olen jopa sairastunut masennukseen tän kaiken takia...

Vierailija
8/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä haukkumista, nälvimistä ja suoranaista vittuilua. Kuitenkin aina, kun otin eron puheeksi, mies ei ymmärtänyt suhteessa olevan mitään vikaa, kun "kyllä minä sinusta tykkään". Lopulta en jaksanut enää välittää vittuilusta ja siitähän mies oikein sai vettä myllyynsä ja ilkeily yltyi pahemmaksi kuin koskaan. Lakkasin puhumasta erosta ja yhtenä kauniina päivänä, kun mies ei ollut kotona, pakkasin tavarani (lapsia ei luojan kiitos ollut) ja häivyin.

Vierailija
9/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat miehet, siis minun molemmat miehet, joista toinen aviomies, elävät parhaillaan kanssani huonossa parisuhteessa. Tilanne on niin tulehtunut, etten voi itse enää tehdä mitään. Odotan apua viranomaisilta. Ehkäpä he jonain päivänä havahtuvat.

ai ai ai, sattuu.

Vierailija
10/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäistä vittuilua on helpompi kuunnella kun se menee korvasta sisään ja toisesta ulos kun se että nostetaan kissa pöydälle ja aletaan ruotiin tapausta kunnolla...

Pariterapiassa ollaan käyty, mutta eipä siitä ollut mitään hyötyä... kiitos nyt näistäkin viesteistä :) tää aina helpottaa tätä kypysyttelyä. Ihana kulla että joku on edes vähän vastaavanlaisessa tilanteessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän