Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joudun ehkä muuttamaan takaisin kotiin..

Vierailija
06.06.2012 |

onko kukaan joutunut tekemään tälläistä päätöstä? oen 19 ja muutin vuosi sitten pitkäaikaisen poikaystävän kanssa vuokralle. pieni kaksio ja miehellä oli silloin työpaikka. tilanne on nyt se, että mieheni ei saanut enää töitä joten lähti opiskelemaan (eikä saa nyt kesällä mitään rahaa kun ei kesätöitäkään mistäänn saanut!) ja minä teen osa-aikatöitä.. tilanne näyttää nyt siltä että kotiinlähtö olisi edessä. :( vuokra meillä on 400 euroa, mutta siihen päälle kallis sähkö ja vesi sekä auton kulut.. auto nytkin halvin mahdollinen ja sitä tarvitaan,kaikesta turhasta ollaan luovuttu! minua hävettää että lähden maailmalle enkä ehkä pärjääkkään. töitä minulla on n. pari viikkoa per kk eikä aina tiedä onko seuraavana kuulla ollenkaan :( sossua emme ole vielä koittaneet. lasketaanko minun työttömyysraha siellä (jos sitä saan) jos mieheni sieltä kysyisi apua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotukea. Ei sun kotiin tarvii palata.

Vierailija
2/2 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut nii paljon ettei sieltä köyhimmätkään oo saanu mitään :( esim. serkkuni, joka asuu yksin ja vielä opiskelee eikä saanut hänkään kesätöitä, ei saa sossustakaan mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi