Millaisen ruokapöydän yhdistäisit näihin Ikean tuoleihin?
Kommentit (12)
Muovinen pyöreä pöytä. Pitsiliina.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihanan rustiikkinen käytetyistä eurolavoista rakennettu käsityönä tehty. Ja siihen teeman mukaisesti pöytäliina käytetyistä rehusäkeistä.
Mikä ihmeen maalaislurkki olet.
Vierailija kirjoitti:
Muoviset valkoiset parveketuolit.
Pöydäksi.Tjenare!
Pyöreän, puunvärisen, yksijalkaisen.
Ei vaikuta kovin käteviltä ruokailutuoleilta, kun istuinosa on kallellaan taaksepäin. Yleensä itse ainakin pidän ruokaillessa painopistettä enemmän tuolin etuosassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lopusta sisustuksesta
Seinillä valkoinen puolipaneeli ja vihreäsävyinen tapetti. Muutamia valkoisia/vaaleita ja tumman puun värisiä kalusteita. Valkoista pöytää en halua, ei näyttänyt hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreän, puunvärisen, yksijalkaisen.
Tuohon tilaan ei oikein pyöreä istu, olisi kiva kyllä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kovin käteviltä ruokailutuoleilta, kun istuinosa on kallellaan taaksepäin. Yleensä itse ainakin pidän ruokaillessa painopistettä enemmän tuolin etuosassa.
Ihan hyvä noissa on istua.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin myös, että eivät kyllä oikein ole ruokailutuoleja minkunkaan mielestäni. Enemmänkin tuo on joku terassituoli.
Joku ihanan rustiikkinen käytetyistä eurolavoista rakennettu käsityönä tehty. Ja siihen teeman mukaisesti pöytäliina käytetyistä rehusäkeistä.