Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mökille on "pakko" viedä mukanaan?

Vierailija
25.06.2012 |

Mennään ensi vkl kylään ja ainakin petivaatteet, pyyhkeet jne otan mukaan. Mutta kai nyt jotain muutakin pitäisi viedä, kun ei ole reilua, että isännät maksaa pari sataa meidän poppoon ruokailuista ja juomista.

Mites olisi joku "kuiva-ainekori"? Eli kahvia, keksejä, näkkäriä, hedelmäsäilykkeitä, lautasliinoja jne

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökit ovat erilaisia paikkoja ja niitä asuttavat erilaiset ihmiset. He toivovat ja haluavat erilaisia asioita.

Meidän mökille tullessaan ei ole "pakko" tuoda yhtään mitään, paitsi hyvä mieli. Jos väkeä on tulossa yöksi niin paljon, että petivaatteet tarvitaan, kerron siitä jo kutsuttaesa erikseen

Vierailija
2/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole astianpesukonetta, niin vie kertakäyttöastioita. Minä emäntänä olen myös aina ilahtunut, jos vieraat tekevät tai tuovat mukanaan valmista ruokaa.

Kannattaa soittaa heille ja kysyä mitä he tarvitsevat. Itselle kannattaa ottaa mukaan hyttysmyrkkyä ja hyttyssavua, koska nyt on hirveästi sääskiä ihan kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kyllä siihen satanen uppoaa helposti, kun vieraita kestitsee. Jos riittääkään, riippuu mitä syödään ja montako päivää menee.

Vierailija
4/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkejä on niin erilaisia. Joillekin pitää esim. juomavesi viedä mukanaan.

Kuiva-ainekori voi olla kiva tuliainen, mutta teidän vierailua silmällä pitäen "tuoreainekori", joka otetaan heti käytöön, voi olla tarpeellisempi. Kysyisin kuitenkin ensin isänniltä, etteivät kaikki tuo täysin samoja.

Vierailija
5/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole astianpesukonetta, niin vie kertakäyttöastioita. Minä emäntänä olen myös aina ilahtunut, jos vieraat tekevät tai tuovat mukanaan valmista ruokaa. Kannattaa soittaa heille ja kysyä mitä he tarvitsevat. Itselle kannattaa ottaa mukaan hyttysmyrkkyä ja hyttyssavua, koska nyt on hirveästi sääskiä ihan kaikkialla.

Hyttysmyrkkyä taitaa tarvita tänä kesänä. ap

Vierailija
6/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka tapauksessa viet vaikka kiellettäis jotain kuiva-aineita, joita voit tuoda takaisinkin jollei kelpaa. Mutta keksejä, sipsejä, nuudelipakettia, säilykkeitä, wc-paperia, kerta-astioita jne. menee aina. Limsaa jne.

Ainakin mulla on niin pihi miesystävä, että muistaa valittaa kaikkien kulutuksesta.

Vierailija
7/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole astianpesukonetta, niin vie kertakäyttöastioita. Minä emäntänä olen myös aina ilahtunut, jos vieraat tekevät tai tuovat mukanaan valmista ruokaa.

Kannattaa soittaa heille ja kysyä mitä he tarvitsevat. Itselle kannattaa ottaa mukaan hyttysmyrkkyä ja hyttyssavua, koska nyt on hirveästi sääskiä ihan kaikkialla.

mutta esim meidän mökille ei saa tuoda minkään sortin myrkkyjä tai savuja. Eli kannatan kysymään isäntäväeltä...

Vierailija
8/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkejä on niin erilaisia. Joillekin pitää esim. juomavesi viedä mukanaan. Kuiva-ainekori voi olla kiva tuliainen, mutta teidän vierailua silmällä pitäen "tuoreainekori", joka otetaan heti käytöön, voi olla tarpeellisempi. Kysyisin kuitenkin ensin isänniltä, etteivät kaikki tuo täysin samoja.

kyllähän sen jokainen tietää, että kalliiksikin se tulee ja todella kiva kutsua uudelleen, jos jotain tuodaan. Tiedän, että ei vaan sano suoraan, että tuo tomaatteja siksi tuota kuiva-ainekoria mietin parempana. Tietysti saunaan sampoota jne varmaan olisi myös hyvä. ap

Vierailija
9/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIITÄ EI MEIDÄN MÖKILLÄ KÄYTETÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi